|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Diverse karnevalsutstyr - som prinsessekjole med stæsj (smykker/sko osv), dyrekostyme... etc.
![]() |
#62 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Kassaapparat og tilhørende varer har vært en stor slager for 3-åringene i familien.
![]() |
#63 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Leketelt, sovepose, småperler med forskjellige former å sette dem på, kassa apparat, lekekjøkken, tegnetavle fra IKEA med både papir og kritt, play dough og snowracer er ting 2,5 åringene mine i sin tid synes var kjempestas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Gavene som har fått mine døtre til å måpe med denne-gaven-trodde-jeg-var-helt-uoppnåelig-fjeset:
![]() |
#65 |
villende
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Perler kan også anbefales. I alle fasonger og farger. Både Snupp og Mini elsker å produsere smykker. Generelt er hobbysaker noe som kommer til å slå an i år. Og begge mine skal få egne sakser. Egentlig tror jeg de skal få hver sin hobbyboks, med rom til litt av hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Vår lillesøster, snart 3, har også all verdens leker men jeg har ingen problemer med å finne gaver til henne. Toys r us sendte ut en katalog heromdagen og etter en stund med katalog og lillemor i sofaen var det visst veldig, veldig mye hun "trenger". |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?
Ja, apropos det, hva med brio-tog? Begge mine (uansett kjønn) har vært veldig glad i det. De leker forsåvidt fortsatt sammen med det. Hassel er totalt tog-hekta, men det er ekstra gledelig at Kløver er med på leken også.
![]() |
#68 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Litt diverse utkledningstøy tror jeg vi kommer til å gå for, etter å ha sett hvor mye det fenget lillesøster da vi var på besøke hos noen venner i forrige uke. Det var veldig prinsesseorienterte kostymer, da... Askepottkjole, plastsmykker og sånt. Doktorveske slo også an.
![]() |
#69 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Mannen mente i sin tid at dattern på 2 år hadde ett STORT behov for Scalextric bilbane.. Så "hun" fikk det til jul når hun var 2,5 år.. Far hadde ihvertfall stor glede av bilbanen og det hører med til historien at mor var ute å kjøpte noe mer realistisk til datter'n..
![]() |
#70 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Våre har fått ski det året de var 2 år og 7 mnd og 2 år og 8 mnd... Snoopy arvet turbo sine ski i fjor, fikk de faktisk på julaften for at turbo fikk nye ski da hos svigermor og hun var misunnelig.
![]() |
#71 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Utkledningstøy er en stor hit allerede, det er sant. De kler seg ut hver ettermiddag, begge to. Hun har faktisk råsa vinger, Candy. Kjøpt for en femmer på loppis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Har dere leke-PC? Eldstemann har det og den er det yngstemann som bruker. Sånn lære-bokstaver-PC. Vi har vel denne (Laughtop fra Fisher-price):
![]() |
#74 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Snuppa her er like gammel som "din" lillesøster, og hun ønsker seg utkledningstøy. Mitt mareritt er at det er det hun skal gå med og kun det. Som at vi får et h****** med å få henne i barnehagen uten prinsessekjole osv.
![]() |
#76 |
VeloppDragen
|
Den der har Bonus hatt mye glede av også. Han er fire nå .
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Hello Kitty-sminke eller Hello Kitty-ludo kan hun få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Dette fikk min frøken julen hun var nesten 2 år. Nå er hun snart 6, og det lekes mye med det enda! Lillebror på 2 liker det også godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Vi har kjøpt gaver til lillesøster. Doktorlekesett, lydbok og ny playdough. Og en hello kitty bamse fra nissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|