|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Weeeee
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Tja, en rull med aluminiumsfolie og 1 stk klippeglad unge, så har du vel et slikt tre på et par dager!
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Og en sløv saks. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Jeg er en mnd eller to for sent ute til å finne et FINT tre nå, ja?
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Vi leter desperat etter et pent plasttre, men har tilgode å finne et. Godt du dro opp denne tråden, Malama, for jeg var inne på tanken å gjøre det samme.
|
|
|
#6 |
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Tanken min var "FP-folka vet sikkert hvor vi finner et pent", så slo det meg "jeg har jo lest en tråd om det", og vips, jepp, der var den.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 05-12-10 kl 17:34. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Du får juletre på Plantasjen. Det er ikke perfekt - det er greit. De har med og uten lys, og også med fargede lys. |
|
|
|
#8 |
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Men jeg vil ha et fint et... perfekt blir det ikke, men fint vil jeg ha...
|
|
|
#9 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Eit lauvtre-juletre er jo direkte ukjent i interiør-kretsar da (ikkje at eg har noko der å gjere). Nakne tre med andre ord. Eg syns det er fint eg - i den rette stova. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Prøver dere å si at det er for seint nå, liksom? Nei, det går jeg ikke med på! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Vi har nyyyydelig, amerikansk plastjuletre. :hjerter. De selger The Real Thing også her (og de er fantastisk nydelige!), men vi er to som er skikkelig allergiske mot juletrær (i alle varianter), så dette plasttreet skal bli med oss hjem til Norge.
|
|
|
#12 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Plasttrær er pakket i en pappeske, så det går fint å frakte med seg. Men fiiiiine trær tror jeg du må på skikkelige interiør butikker og kjøpe. Jeg tror så noen på Slettvold, men husker ikke 100% sikker.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Joda, men de eskene jeg har sett er ganske lange og upraktiske når det er rush, altså. Men jada, vi får det nok til. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?
Bekkørret høres i alle fall veldig stemningsfullt ut.
|
|
|
#16 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Jeg kom på denne tråden, da jeg så det som jeg oppfattet som det fineste plastjuletreet i dag. Det var nydelig!
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Vi har funnet et fint nok et på Jernia. Gjerrigknarken i meg frydet seg over at det kun kostet 299,- også.
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Hva med dette, kunne det vært noe? Sist redigert av Pepper Lemon : 08-12-10 kl 20:16. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vi må få i gang jula. Hvor finner jeg det perfekte plastjuletreet?Det var fint, Monsen. Jeg har dog gått for bjørk&rogn-tipset, og klippet ned en halv sibirkornell i stedet:
|
![]() |
|
|