|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har eller bedriver du følgende? | |||
| Boden-klær |
|
39 | 12,91% |
| Danske barneklær som Katvig, Molo |
|
112 | 37,09% |
| Desigual-klær |
|
57 | 18,87% |
| El Naturalista-sko |
|
90 | 29,80% |
| Fest-/smugrøyking |
|
57 | 18,87% |
| Ilse Jacobsen- eller Hunter-støvler |
|
95 | 31,46% |
| iPhone |
|
98 | 32,45% |
| Lavkarbo e.l. |
|
66 | 21,85% |
| Løping |
|
72 | 23,84% |
| Mat lagd fra bunnen av |
|
169 | 55,96% |
| Minst mulig sukker |
|
106 | 35,10% |
| Mooncup |
|
45 | 14,90% |
| Nespresso-maskin |
|
89 | 29,47% |
| Nøstebarn |
|
112 | 37,09% |
| Odd Molly-klær |
|
54 | 17,88% |
| Opp i cup og ned i omkrets |
|
144 | 47,68% |
| Strikking |
|
128 | 42,38% |
| Utdanning på mastergradsnivå, minst |
|
107 | 35,43% |
| Zumba |
|
41 | 13,58% |
| Økologisk mat |
|
76 | 25,17% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 302. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
<*(((<
|
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?
Ilse Jacobsen- eller Hunter-støvler og El Naturalista-sko? Strikking og Zumba regner nok selv jeg som først og fremst kvinneting, altså. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?Jeg har bare to. Skuffet -eller evt. lettet? |
|
|
|
|
|
#68 |
|
intro
|
El Naturalista har herresko også - og jeg trodde det fantes Hunter-støvler for menn, men det er mulig jeg tar feil.
|
|
|
|
#71 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?4, men glemte å krysse av for en..Så egntlig 5
|
|
|
|
#72 |
|
<*(((<
|
Ja, jeg er ikke ukjent med mannlige strikkere jeg heller, men de er omtrent like sjeldne som menn på en Zumba-time. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
flisespikker
|
Hvis poenget er at det er strikking er "FP-moten" på håndarbeidssiden, så kan vel ikke hekling telle like mye? Det blir da som å si at et tilfeldig klesmerke man selv foretrekker burde telle på lik linje med Boden? :vrang:
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?8 av 20 her, men da var jeg ganske liberal. Jeg har ikke Naturalistasko i dette øyeblikk, men jeg har hatt flere par og kommer til å kjøpe det igjen. Jeg lever ikke lavkarbo, men "e.l."-isj. Og så har jeg Nøstebarntrøye og skal snart kjøpe og strikke med Nøstebarngarn. Sist redigert av ingling : 27-10-10 kl 16:39. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?Hvis noen legger til: Er mye på FP, er jeg oppe i tre. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
flisespikker
|
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?Selv om Boden, El Naturalista og andre også lager ting for menn, så er vel den omtalte "FP-moten" basert på de mange kvinnene her som bruker disse merkene? Jeg har i alle fall aldri sett noe om at FP-mennene bruker disse merkene. (Det var litt det jeg mente med at det var mange "kvinneting" på listen, og det var ikke egentlig ment som kritikk heller - som sagt så er det jo mange ganger fler kvinner enn menn her.)
|
|
|
#77 |
|
This is normal!
|
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?Jeg tror noen må skjerpe seg, for her ble det 2 av 20.
|
|
|
|
#78 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?14 av 20, men mange av kryssene er for ONS å regne.
|
|
|
#79 |
|
Shake it out!
|
Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?7 her. iPhone, løping, mat fra bunnen av (stort sett), minst mulig sukker, mastergrad, økologisk mat og opp i cup, ned i omkrets.
|
![]() |
|
|