|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Mulig forumet lider under erfarne brukere som blogger seg i mellom og som er såpass interne -og av og til så kvasseutålmodige- at andre skremmes litt fra å involvere seg for mye i tråder. I tillegg er det antakelig mange nye her og de gamle (gode?) gidder ikke diskutere med allslags pakk, det er jo forståelig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Jepp, meg selv inkludert.
Hæ?
Endelig! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nyter et nytt liv
|
Er det da nye brukere her inne du kaller "all slags pakk"???
|
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg henger her en del, men siden jeg oftest er her på IPhonen deltar jeg ikke mest. Syns også det har blitt kjedeligere her. Men hva vet jeg, jeg er også bare en av de alminnelige. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg hviler ut slik at jeg skal være frisk og opplagt til trollsesongen.
|
|
|
#9 |
|
*_*
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg har rett og slett ikke kapasitet til å henge med i de tunge, gode diskusjoene. Tror egentlig aldri jeg har bidratt med så mye mer enn fjas, når jeg tenker meg om. Trives godt i de bloggene jeg har tilgang til, da. Også er det hyggelig å titte innom her i ny og ne, sånn generelt. Men jeg har hatt en lang periode nå hvor jeg nesten ikke har vært på FP, og når jeg har vært her har det vært en snabbtur for å finne en oppskrift eller nettshoppingtips. Skylder på tidsklemma.
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg har på svett treningstøy. |
|
|
|
#14 |
|
Shake it out!
|
Jeg har på treningstøy som ikke er svett. Enda. Jeg kler meg i det hver morgen sånn at jeg i alle fall ikke skal ha den unnskyldningen for å ikke få trent.
|
|
|
#16 |
|
Shake it out!
|
Nå er det mulig det blir dejavu-følelse her, but blame it on the boogie:
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her ganske mye, siden jeg p.t. er sykmeldt, men jeg bidrar kanskje ikke så mye. Det synes det går i faser hvor interessant FP er. Noen ganger er det ett tema som går igjen over hele linja, ofte med x antall spin offs, og hvis det temaet ikke fenger, er det fint lite igjen å snakke om på FP. Andre ganger synes jeg det er svært interessante ting som tas opp.
|
![]() |
|
|