Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 22:54   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Et liv uten sus i serken.

Nuh, da tolker man jo helt feil, det er jo når det blir altfor mye sus i serken man velger å gå over til hovedsakelig bukser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:00   #62
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Noe av problemet er at jeg bruker str 36. Hadde jeg brukt 39 hadde vidden i skaftet vært større også.

Du och jag, Pelle. Du och jag. Men jeg har jammen kjøpt meg et par støvletter i dag. Heldigvis er tilbudet av xl-støvletter økende.

Jeg bruker stadig mer kjoler og skjørt. Det er rett og slett lettere å finne det enn å finne bukser som sitter pent. Mye bra inspirasjon å hente på FP.

Og dere som spikker på "flink". -Er ikke overskriften bare en måte å uttrykke "bruker du kjoler og skjørt til daglig"? Det er det i min bok i alle fall. Jfr. "er du flink til å ta tran" eller "er du flink til å holde orden på kontorpulten din."

Gammel 04-10-10, 23:03   #63
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Og jeg tror faktisk ikke jeg hadde brukt kjoler spesielt ofte dersom det ikke var slik at det er enklest. Jeg synes egentlig fine jeans, kule sko, kul T-skjorte og kul skinnjakke er minst like fint og langt mer hot (dersom det er lov å bringe inn en slik variabel).

Der er jeg igrunnen enig.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:04   #64
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen hund, så her vinner kjolene. Jeg er veldig veldig fin i kjoler, så jeg er mer sexy enn "flink".

Gammel 04-10-10, 23:04   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel en udelt positiv ting (bortsett fra smaken) å huske å ta tran, og jeg går ut i fra at de fleste også ser på det som et noenlunde mål å ha en viss oversikt over skredfaren på kontorpulten.

Jeg ser ikke på det som et mål å kle meg mer i upraktiske plagg, men tolket både HI og flere svar som at det skulle være utslagsgivende på fornøydhetsskalaen.

Og så liker jeg å være litt vanskelig.

Gammel 04-10-10, 23:04   #66
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Og dere som spikker på "flink". Er ikke overskriften bare en måte å uttrykke "bruker du kjoler og skjørt til daglig"? Det er det i min bok i alle fall. Jfr. "er du flink til å ta tran" eller "er du flink til å holde orden på kontorpulten din."

Jeg oppfattet det også sånn. Jeg har hatt noen håpløse perioder i livet hvor jeg har tenkt at jeg skal gå i drakt. Så jeg har kjøpt drakter. I dyre ullstoffer og til veldig mange penger. Jeg ville ha følte meg litt mer flink dersom jeg faktisk hadde brukt dem i stedet for å fortsatt oppbevare dem med merkelappen på, ti år etter, rett og slett fordi det er for teit å kjøpe klær man aldri bruker.

Nå har jeg heldigvis innsett at jeg nok aldri blir en draktperson.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:07   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dritgod, faktisk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:08   #68
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg ser ikke på det som et mål å kle meg mer i upraktiske plagg, men tolket både HI og flere svar som at det skulle være utslagsgivende på fornøydhetsskalaen.

Men kjole er jo det mest praktiske! Og billigste. Man får et alt-i-ett-antrekk til mindre penger enn bukse-pluss-overdel og trenger ikke tenke mer på saken.

Gammel 04-10-10, 23:10   #69
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk følgende kommentar i dag: "Jøss, det er første gang jeg ser deg i bukse" så jeg kan vel egentlig trygt svare ja.

Jeg har en laidback stil og bruker like gjerne converse til kjoler som støvletter.

Gammel 04-10-10, 23:10   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det er ikke veldig praktisk å jobbe fysisk i kjole.

Gammel 04-10-10, 23:13   #71
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Det forstår man.

Gammel 04-10-10, 23:14   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg var derimot veldig fin i kjole på lørdag.

Gammel 04-10-10, 23:14   #73
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble en gang spurt om jeg var med i Smiths venner siden jeg alltid gikk i skjørt. ( var "flinkere" til skjørtebruk da)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:15   #74
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har skjønt det går mye i miniskjørt der, ja.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:15   #75
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg er begynnt å bruke mer og mer kjole nå den senere tiden. Skjørt bruker jeg ikke, for jeg syns ikke jeg passer det.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:17   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Har skjønt det går mye i miniskjørt der, ja.

Gammel 04-10-10, 23:20   #77
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Jeg var derimot veldig fin i kjole på lørdag.

Var den sitte-vennlig?

Gammel 04-10-10, 23:22   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Var den sitte-vennlig?

Så lenge jeg holdt benene dydig samlet mens det var publikum tilstede, så. Ut og inn av taxier var litt utfordrende, men gikk allikevel utmerket. :riktig flink til kjoler, altså:

Gammel 04-10-10, 23:24   #79
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går i kjole stort sett hver dag.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:27   #80
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha B-gjengkjole av Heiko.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.