|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#7 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Party! Fester du ofte?
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Party! Fester du ofte?Man kan da har riktig interessante ting å holde på med etter en kveld på byen hvis man er singel også, har det blitt meg fortalt av min venninne Tøselettaah.
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Party! Fester du ofte?Altså, jeg skjønner hvor Mjau vil hen. Jeg fikk høre av barnløse venner i sikkert to år etter at storesøster ble født at nå var jeg blitt så kjeldelig. Hadde ikke noe liv lenger. For mange betyr det å "ha et liv" å gå ut på byn hver helg, så jeg har ikke noe problem med å forstå at man tenker veldig annerledes om det å "ha et liv" etter barn.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Party! Fester du ofte?Vi drar ut og drikker om vi har barnevakt på besøk. Ikke litt, men passe/ganske mye. Før var det litt oftere, da lillebror ikke var så mammakjær som minstemor. Det har vært 1 gang i år, men blir nok mer etter hvert. Husker jeg var ute 12 ganger i 2007. Sist redigert av Dronningen : 24-09-10 kl 17:23. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Sv: Party! Fester du ofte?Festrapport fra Junaiten: Tirsdag var vi på Pixies-konsert. Det ble konsumert tre slurker av en vin som var så grim at den måtte helles ut + to G&T. I kveld skal vi på Vinsmakingskveld (privat arrangement hos venner, innebærer å spise seg gjennom en tre-retters med en 2-3 viner til hver rett), i morgen skal vi på BBQ til venner (vi damer skal drikke vin mens vi ser mannfolkene montere lekestativ
|
|
|
#14 |
|
Curlingkone
|
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Party! Fester du ofte?Jeg fester altfor lite. Nå som jeg er alene blir det omtrent aldri. Jeg skal en tur ut i kveld(dvs på fest til en arbeidskollega), men siden det er tanteskatten som skal sitte barnevakt blir det uten alkohol og hjemme i rimelig tid.
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Jeg også!
|
|
|
#19 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Party! Fester du ofte?nei.. blir vel et par-tre ganger i året kanskje... Ja da blir jeg ganske snydens (altså ikke snøvlefull men HÆPPI og sjohei og sier morsomme ting og sånn) gitt og dagen derpå blir ganske så rolig kan jeg innrømme..
|
![]() |
|
|