Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-10, 22:18   #61
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden

Jeg holdt en presentasjon på jobben i dag. Riktig nok en liten, men jeg HATER å snakke i forsamlinger.

Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 23:19   #62
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kommet skikkelig i gang med studiene igjen. :Stolt:

Jeg har ryddet hele huset (slik at det var mulig for vaskehjelpen å vaske...).

Og så har jeg kommet i gang med treningen igjen, etter tre uker med forberede svigersbesøk og svigersbesøk.

Gammel 16-09-10, 23:36   #63
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter middag har jeg beskåret en stor og eldgammel rosebusk, skrudd opp beskyttelsesgrind rundt peisen og skrudd opp holder til fjernkontroll for den nye varmepumpen. Dusjet og funnet hvor en bankelyd kom fra har jeg også.

Gammel 16-09-10, 23:41   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det et spøkelse, Esme?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 01:23   #65
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg har vært flink fordi, ehm, oh shit, drit i det. Jeg tar meg en øl fordi jeg fortjener det. :flink til å kose meg:

Sånn flinkhet liker jeg!

Jeg har gitt meg selv 1 1/2 glass rødvin. :flink: I stedet for å rydde i klærne mine. Det får bare være.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 01:43   #66
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært flink og innsett at jeg på død og liv ikke må stå opp tidlig i morgen slik at jeg kan sitte her og kose meg med fin musikk og et par glass rødvin, film og kos uten et fnugg av dårlig samvittighet.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 07:42   #67
Alias
Med nebb og klør

Alias sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Før klokka slo halv sju denne morgenen hadde jeg satt på en maskin med klær og superryddet kjøkkenet sånn at Pappa Ørn skal bli ekstra glad når han kommer hjem fra nattevakt.

Ja, og så har jeg hatt lyst til å registrere meg her på forumet etter skryt fra en venninne,- fikk tid i gårkveld, men gikk og la meg i uten at noe ble gjort for jeg ble liksom ikke fornøyd med brukernavn eller noe. Men så, i natt sånn rundt kl. 03 med Lille Ørn på puppen, kom jeg på et navn jeg likte, og etter at han hadde smattet seg ferdig og la seg til å sove igjen, skrev jeg navnet på telefonen min sånn at jeg ikke skulle glemme det av (sånt gjør jeg til stadighet)..så i dag er jeg ikke rent stolt av meg selv

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:09   #68
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Var det et spøkelse, Esme?

Det var jo det jeg håpet på, men nei, dessverre, det var en ovn.

Huset her er jo gammelt, men kjemisk fritt for ånder og spøkelser. Eller kanskje de dro da jeg flyttet inn.

Gammel 17-09-10, 09:26   #69
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Til tross for en helvetesuke pga X, har jeg klart å beholde humøret sammen barna. Vi har sammen lagd mat, bakt og hygget oss.
I går kveld sa 16-åringen at det var så hyggelig å sitte sammen meg selvom vi ikkepratet sammen,men bare var sammen.

Gammel 17-09-10, 09:34   #70
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Tre unger er sendt på skolen med alt de skal ha med seg til gym, grilltur og bybesøk. Og jeg tror jammen de tre har fått de riktige tingene med seg og
Så har jeg vasket og hengt opp klær.
Nå sitter jeg med en kopp te og litt fp tid før jeg skal legge meg og sove, skal på nattevakt.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:46   #71
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært flink til å snakke Poden ut av potensielle sinnaepisoder (noen ganger før, noen ganger under og noen ganger etter, riktignok ) og fått ham til å gjøre lekser relativt fornøyd og motivert opptil flere ganger. Og så har jeg fått ham med på laget for å lage en lang liste over "ting det går an å ha til middag" og til å, i alle fall sporadisk, lage ukeplaner med ting hentet fra denne listen. Inneværende uke har jeg til og med laget en rett han aldri hadde smakt før, og fått ham til å spise masse av den.

Og så har jeg klart å få inn et noe høyere gir og jobbet masse i det siste. Kanskje kan jeg få gjort i alle fall mesteparten av det som i teorien skulle være ferdig i løpet av september.

Gammel 17-09-10, 09:51   #72
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har vært flink og ikke jobbet overtid på en uke, det føles veldig bra etter litt for mye jobbing etter sommerferien.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 14:21   #73
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på alle forelesninger denne uka!

Gammel 17-09-10, 14:25   #74
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ryddet i skapet i gangen i dag. Fått orden på ull, luer, votter, dresser og alt det der. Kastet 1 stor pose.

Og så har jeg vasket.

Og drukket 2 kaffe

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 14:42   #75
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har vært gåbuss for 5 barn i dag. Før avgang lagde jeg kakao til turgutten vår. Så har jeg bedt et vennepar på middag i morgen. Før gjorde vi slikt hele tiden - nå er det sikkert et halvt år siden sist.

Og - som om ikke det var nok - så har jeg bevist (i hvert fall for meg selv) at jeg er supereffektiv jobbmessig når jeg kan gjemme meg bort så jeg kan konsentrere meg litt.

Snart er det helg!

Gammel 17-09-10, 14:44   #76
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Har ryddet i skapet i gangen i dag. Fått orden på ull, luer, votter, dresser og alt det der. Kastet 1 stor pose.

Det er et prosjekt jeg gruer meg til og som burde vært gjort allerede!

Gammel 17-09-10, 14:45   #77
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har stått opp i dag også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 14:52   #78
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter å ha lånt huset til svigers en måneds tid fant jeg ut at jeg må få vasket og ryddet litt selv om det ikke er mitt hus. Syns det er skikkelig tiltak siden det ikke er mine ting og svigermor har så mye pynt stående her og der.
Uansett nå er det nesten like fint her som om hun hadde vært hjemme. Også har jeg skiftet på sengene, vasket bad og do, brettet masse klær og fått de på plass.
Skulle akkurat til å sette en pizzadeig, men jeg fant ikke gjær i kjøkkenskapene hennes. Derimot fant jeg krydder som gikk ut i 1986.

Gammel 17-09-10, 14:57   #79
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nå må jeg skryte litt til.
Jeg har vært flink. På to timer har jeg vært hos NAV, fikset resten som sto igjen på stereoanlegget mitt hos BMW, byttet glass i solbrillene, vært innom Cara, helgehandlet og kjøpt en blomst. Kjøpte i våres solbriller med bifokale glass, men punktet var helt feil plassert. Reklamerte og nye glass ble bestilt. Har bare somlet så veldig med å stikke innom.
Jeg har også dratt ut kunderegisteret til kunden på ca 14.000 kundenr. Gjenstår å importere i excell ...om de vil ha det i excell. Gjenstår å se.

Vitamininnsprøytningen min er søsteren min. Alle skulle ha en søster som jeg har.

Gammel 17-09-10, 15:02   #80
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ommøblert, også har jeg møblert tilbake igjen. Fikk støvsugd bak sofaen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.