|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg holdt en presentasjon på jobben i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har kommet skikkelig i gang med studiene igjen. :Stolt:
![]() |
#63 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenEtter middag har jeg beskåret en stor og eldgammel rosebusk, skrudd opp beskyttelsesgrind rundt peisen og skrudd opp holder til fjernkontroll for den nye varmepumpen. Dusjet og funnet hvor en bankelyd kom fra har jeg også.
![]() |
#65 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-tråden
Sånn flinkhet liker jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Fjott
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært flink og innsett at jeg på død og liv ikke må stå opp tidlig i morgen slik at jeg kan sitte her og kose meg med fin musikk og et par glass rødvin, film og kos uten et fnugg av dårlig samvittighet.
![]() |
#67 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenFør klokka slo halv sju denne morgenen hadde jeg satt på en maskin med klær og superryddet kjøkkenet sånn at Pappa Ørn skal bli ekstra glad når han kommer hjem fra nattevakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Mother of Dragons
|
Det var jo det jeg håpet på, men nei, dessverre, det var en ovn.
![]() |
#69 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenTil tross for en helvetesuke pga X, har jeg klart å beholde humøret sammen barna. Vi har sammen lagd mat, bakt og hygget oss.
![]() |
#70 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenTre unger er sendt på skolen med alt de skal ha med seg til gym, grilltur og bybesøk. Og jeg tror jammen de tre har fått de riktige tingene med seg og |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
flisespikker
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært flink til å snakke Poden ut av potensielle sinnaepisoder (noen ganger før, noen ganger under og noen ganger etter, riktignok
![]() |
#72 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenHar vært flink og ikke jobbet overtid på en uke, det føles veldig bra etter litt for mye jobbing etter sommerferien.
![]() |
#74 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenHar ryddet i skapet i gangen i dag.
![]() |
#75 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har vært gåbuss for 5 barn i dag. Før avgang lagde jeg kakao til turgutten vår. Så har jeg bedt et vennepar på middag i morgen. Før gjorde vi slikt hele tiden - nå er det sikkert et halvt år siden sist.
![]() |
#76 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() |
#78 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenEtter å ha lånt huset til svigers en måneds tid fant jeg ut at jeg må få vasket og ryddet litt selv om det ikke er mitt hus. Syns det er skikkelig tiltak siden det ikke er mine ting og svigermor har så mye pynt stående her og der.
![]() |
#79 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenNå må jeg skryte litt til.
![]() |
#80 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Den store "Skryt av hvor flink du har vært!"-trådenJeg har ommøblert, også har jeg møblert tilbake igjen.
![]() |
|
|