Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fredagsvits

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-07, 21:56   #61
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selvsagt ikke. (Ingen av vitsene f.eks. Divine eller jeg har postet kan vel sies å være særlig kompliserte, humor-messig sett.) Og nå høres du ut som om du går veldig i forsvar eller blir ganske irritert (det kan godt hende du ikke gjør det, men det ser slik ut for meg i den setningen jeg siterte, med alle spørsmålstegnene), og det er det jo ingen grunn til. Du erklærte at du ikke likte vitsen til Divine, andre erklærte at de ikke likte vitsen din. Det er ikke akkurat noen bombe at folk har ulik humoristisk sans.

Jeg er hverken irritert eller går i forsvar, for det trenger man som regel sjelden å gjøre i innlegg fra Miss Norway
Jeg spurte bare om humor må være komplisert ettersom Mr. Bean og Rådlia er enkel humor, i følge Miss Norway, og jeg liker enkel humor, for i så fall har jeg gått glipp av noe tror jeg... Kanskje jeg kan lære meg å like komplisert humor?

Jeg elsker forresten Fleksnes også....og det er om mulig enda enklere vil jeg tro

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 22:01   #62
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.377
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg er hverken irritert eller går i forsvar, for det trenger man som regel sjelden å gjøre i innlegg fra Miss Norway

Fint det. Det er ikke så lett å vurdere sinnsstemningen til folk ut fra språk og tegnsetting alltid.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg spurte bare om humor må være komplisert ettersom Mr. Bean og Rådlia er enkel humor, i følge Miss Norway, og jeg liker enkel humor, for i så fall har jeg gått glipp av noe tror jeg... Kanskje jeg kan lære meg å like komplisert humor?

Nå vet jo ikke jeg hva Miss Norway mente. Men hun skrev i alle fall at hun mente disse vitsene var "for enkle". Man trenger jo ikke nødvendigvis synes at alt skal være komplisert for å mene at noe er for enkelt.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg elsker forresten Fleksnes også....og det er om mulig enda enklere vil jeg tro

Fleksnes ville jeg kalle ganske "enkel" humor, ja. Og veldig folkelig, i likhet med Rådlia-vitsen din.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 22:05   #63
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.006
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Altså, jeg likte Skilpaddas og Divines vitser fordi jeg elsker barnslige ordspill og språkhumor. Skal man beskylde meg for å være arrogant og highbrow, er det nok av annet bevismateriale å ta av som passer bedre.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 22:12   #64
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.408
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kanskje jeg kan lære meg å like komplisert humor?

Jeg elsker forresten Fleksnes også....og det er om mulig enda enklere vil jeg tro

Det er her humorskolen kommer inn! Jeez, må alt inn med teskje idag?


Dæææææææææææææhjåå!!!!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 22:22   #65
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fredagsvits

A panda walks into a restaurant, sits down and orders a sandwich. He eats the sandwich, pulls out a gun and shoots the waiter dead. As the panda stands up to go, the manager shouts, "Hey! Where are you going? You just shot my waiter and you didn't pay for your sandwich!"

The panda yells back at the manager, "Hey man, I'm a PANDA! Look it up!"

The manager opens his dictionary and sees the following definition for panda:

"A tree dwelling marsupial of Asian origin, characterized by distinct black and white coloring. Eats shoots and leaves."

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 22:38   #66
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.899
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

- Får får får?
- Nei, får får lam.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 23:31   #67
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå vet jo ikke jeg hva Miss Norway mente. Men hun skrev i alle fall at hun mente disse vitsene var "for enkle". Man trenger jo ikke nødvendigvis synes at alt skal være komplisert for å mene at noe er for enkelt.

Nei, det synes ikke jeg heller. Sa jeg det? Vi snakker her om humor/vitser.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda

Fleksnes ville jeg kalle ganske "enkel" humor, ja. Og veldig folkelig, i likhet med Rådlia-vitsen din.

Jeg er folkelig OG jeg liker enkel humor

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 23:35   #68
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredagsvits

På en bretur over Svartisen gikk flere personer i følge med tau mellom seg.
En dame falt ned i en bresprekk og ble hengende i tauet. De andre greide ikke å hale henne opp så hun ble hengende mens hun ropte om hjelp.

Etter noen timer dukket hjelpen opp, og en stemme ropte ned til henne: " Det er fra Røde Kors".
Hvorpå damen svarte: "Nei takk. jeg skal ikke ha noen lodd".

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 23:37   #69
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.674
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå vet jo ikke jeg hva Miss Norway mente. Men hun skrev i alle fall at hun mente disse vitsene var "for enkle".

"For enkle" for min smak. Og smaken kan jo visstnok ikke diskuteres.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 23:42   #70
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.963
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg hører definitivt til samme humorskole som Divine og Skilpadda.

Og Clubby!

__________________
"Vi leser for å vite at vi ikke er alene." C.S. Lewis
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 23:45   #71
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredagsvits

Det er utrolig hva dere diskuterer.
Jeg skjønte ikke bæra av de rekevitsene, hvis det kan hjelpe noen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 23:49   #72
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Og Clubby!

right back at ya!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 00:24   #73
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.377
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, det synes ikke jeg heller. Sa jeg det? Vi snakker her om humor/vitser.

Jeg vet det. For å være enda mer tydelig på hva jeg mente, siden det tydeligvis ikke kom frem: det at man sier at én bestemt vits (eller én bestemt humorist) er "for enkel", betyr ikke at man mener at vitser (eller humorister) må være kompliserte for å være morsomme. Det betyr bare at man mener de ikke bør være for enkle. (Og hva som er "for enkelt" er selvsagt og naturligvis subjektivt.)

(Litt som at hvis jeg sier "den filmen var for lang", så betyr ikke det at jeg mener filmer må være korte for å være bra. Jeg mener bare at jeg ikke synes de skal være for lange (for min smak).)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg er folkelig OG jeg liker enkel humor

Ja, det sa du allerede at du gjør. Og det er det vel ingen som har protestert på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 00:27   #74
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.846
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

People who live in grass houses, shouldn’t stow thrones.

Så sant som det ble sagt!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:04   #75
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.572
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

En på kontoret sa nettopp :"Hi, It's Christian calling", og da kom jeg på den herlige vitsen til Divine. Så nå har jeg ledd masse og videresendt den til alle på jobb, som for øvrig ikke ler like mye, ser jeg.

Opprinnelig lagt inn av Divine

Two prawns, Justin and Christian, are swimming around in the sea.
They are constantly being harassed and threatened by sharks that patrol the area.

Finally, one day, Justin says to Christian, "I'm bored and frustrated at being a prawn, I wish I was a shark, then I wouldn't have to worry about being eaten."
Just as Justin is fantasising about being a big, strong predator, a mysterious cod appears and says, "Your wish is granted", and lo and behold Justin is transformed into a shark.
Horrified by what's just happened and afraid of being eaten by his old mate, Christian swims away.
After a while of being a shark, Justin finds himself becoming bored and lonely. Whenever he approaches his old mates they all scurry away.
While out swimming alone one day, Justin sees the mysterious cod again and begs the cod to work its magic and turn him back into a prawn so he can hang out with his friends again.
The cod agrees and Justin is tranformed back into a prawn.
With tears of joy in his little eyes, he swims back to his friends but his old pal Christian is nowhere to be seen.
"Where's Christian?" he asked. "He's at home, completely distraught that his best friend changed sides and became a shark," the other prawns tell Justin.
So, eager to put things right again and end their mutual pain and torture, he sets off to Christian's house.
Banging on the door in an attempt to make up with his pal, he shouts: "Christian, it's me, Justin, your old friend. Please come out and see me again."
"No way," Christian replies. "You're a shark, you're the enemy and not to be trusted. How do I know you won't eat me?"
"It's OK now," argues Justin, "I'm not a shark any more. That was the old me. I've changed. I've seen Cod. I'm a prawn again Christian!"

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:06   #76
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.899
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Hva? :skingrestemme: Ler de ikke av vitsen min?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:12   #77
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.164
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

En på kontoret sa nettopp :"Hi, It's Christian calling", og da kom jeg på den herlige vitsen til Divine. Så nå har jeg ledd masse og videresendt den til alle på jobb, som for øvrig ikke ler like mye, ser jeg.

Du forstod den jo ikke med det samme, du heller?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:13   #78
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.572
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Nei, men de fleste er et hakk smartere enn meg da.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:16   #79
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.164
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nei, men de fleste er et hakk smartere enn meg da.

Men du er nok penest.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:46   #80
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.572
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagsvits

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vitsen ble en smule bedre nå i hvertfall. Men liker 'supplies' bedre likevel.

Men tydeligvis funker Divine-vitsen etter hvert, for nå er den noe av det morsomste i verden, faktisk.

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Men du er nok penest.

Jeg er i hvertfall peneste dame. :eneste dame:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no