Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Wordfeud

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-12, 00:09   #61
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.849
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Ville du ikke lære "triks?"
Jeg har spilt på ordspill.no i to år, og det er en fordel med tanke på bl.a forkortelser.

Joda, sendte prikk jeg. :modig:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 00:26   #62
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.849
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wordfeud

"belgier" er jeg ikke flink.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 00:29   #63
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wordfeud

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

"belgier" er jeg ikke flink.

Syns den var bra, jeg.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 01:58   #64
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Wordfeud

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Jeg er seriøst dårlig på å tape, og så barnslig at jeg elsker å vinne 690-125. Det har intet å si om det er ungdommer som knuses. Men datra mi er heldigvis så sta at hun ikke gir seg. En dag står jeg vel der med skjegget i postkassa.



Det er jo dritkjedelig å gruse folk. De aller beste spillene er de der det ikke er noen definerbar vinner før de siste trekkene. Det verste er jo å sitte der med 400 poeng selv, og en motstander som har 84 poeng og bare ikke klarer å legge bokstavene sine der de får poeng selv om man mer eller mindre legger opp for dem.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no