Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 20:40   #61
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har oppgradert og er fornøyd - men har kjøpt en cd på Itunes som jeg ikke får til å synkronisere over til iphonen - noe som gjør meg litt gal

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 01:18   #62
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Oppgraderte nå og foreløpig ingen problemer. iMessage fikk jeg ikke, skulle jeg det, tro?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 08:42   #63
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

iMessage er mellom to personer som har iPhone og er på trådløst nett. Da er det gratis å sende. Ingen problemer hos oss med den funksjonen.

Den bruker 3G hvis du ikke er på nett. Da koster det penger. Jeg er usikker på hva som er billigst. Og så lurer jeg på hvordan jeg velger å ikke bruke iMessage. Den bruker det konsekvent når jeg melder mannen, og jeg vil kunne styre det selv.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 08:54   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har oppgradert 3GS uten problem. Hvis det henger kan det være greit å tvangsomstarte telefonen, altså holde inne begge knappene til eplet kommer opp igjen. Det gjør jeg med jevne mellomrom når den sliter litt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 09:18   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.042
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

For å være ærlig så tenker jeg ikke så mye på om et koster penger. Jobben betaler både telefon og datatrafikk til både meg og mannen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:20   #66
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

For å være ærlig så tenker jeg ikke så mye på om et koster penger. Jobben betaler både telefon og datatrafikk til både meg og mannen.

Joda, her også. Men vi blir skattlagt for all bruk utover en viss sum. Nå er det antakeligvis snakk om en tier i måneden for for mange smser altså, så det utgjør ikke store beløpene. Men det er nå litt interessant uansett, synes jeg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:28   #67
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Får ikke til å oppdatere jeg. Oppdateringen kræsjer midtveis og det står om hvorfor den ikke kan fortsette,men husker ikke helt hva.
Frustrerende.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:30   #68
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har abonnement med 200 sms inkludert, så jeg vil jo helst bruke de i stedet for datatrafikk. Jeg har jo en del inkludert av det også, men syns det er greit å ha kontroll. Går det an å skru av imessage?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:44   #69
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Imessage kan skrues av under instillinger.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:32   #70
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.914
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Er det noen måte å bli kvitt bindestreken som kommer i telefonnr? Hvis jeg prøver å legge inn et nytt nr så kommer den streken automatisk, og da får jeg ikke ringt nummeret.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:33   #71
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Skriv inn nr som 0047 00 00 00 00
Har du Tele2? Har forstått det som at det er en greie med at de bruker svenske simkort.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:37   #72
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.323
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Har visst ikke skjønt det der med imessage Men jeg sliter med meldingene til mannen, noen ganger feiler det, andre ganger ikke. Og selv om det står at meldingen er sendt, så har den ikke kommet fram. Og motsatt!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:38   #73
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.914
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har Tele2 ja. Men jeg har ikke microsim, jeg kuttet ned det jeg hadde fra før. Har det noe å si. Jeg har prøvd å legge inn nr som du skriver, men jeg får likevel ikke ringt. Hvis jeg legger nr inn på iPhone linja tror jeg at jeg fikk det til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:43   #74
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Prøv å last ned tele2 nr fix fra appstore.
Jeg har også Tele2 og har samme problemet med nr, men funker når jeg skriver inn 0047 eller +47 foran. Jeg har også skrudd av internasjonal hjelp under instillinger.

*tilbake til telenor etter bindingstiden*

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 11:47   #75
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.914
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har aldri hatt noen problemer med Tele2, men jeg skal sjekke opp det du nevner.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 13:03   #76
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Har visst ikke skjønt det der med imessage Men jeg sliter med meldingene til mannen, noen ganger feiler det, andre ganger ikke. Og selv om det står at meldingen er sendt, så har den ikke kommet fram. Og motsatt!

Det som skjedde her og. Du kan se at det sendes med iMessage om "boblen" med tekst du sender blir blå i stedet for grønn.


Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

For å være ærlig så tenker jeg ikke så mye på om et koster penger. Jobben betaler både telefon og datatrafikk til både meg og mannen.

Samme her, så det er sendt mail til alle på avdelingen nå at vi slår det av. Det er rett og slett ikke pålitelig nok.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 15:42   #77
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.866
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har ikke iMessage til noen ..?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:12   #78
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Oppgraderte samme kveld som den ble sluppet, ingen problemer.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 20:48   #79
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Da holder jeg på. *nervøs*

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 21:59   #80
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg skrudde av iMessage etter å ha sendt fire meldinger til mannen som ikke kom frem.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no