Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags hund har du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-13, 21:46   #61
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Vi har en fantastisk liten koseklump. Hun tror babyteppet er til henne.
Cavalier King Charles.

Hun ser litt sint ut, men det er bare pga de brune øyenbrynene.

Så fin. Vi har også hatt en Tricolor.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:55   #62
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Inspirert av alle hundetrådene her, ja hvilken hund har du?

Jeg har en langhåret dvergdachs tispe, 5 mnd snart.

Jeg har en rød/sort langhåret kanindachs ,snart 5 år er han.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 10:42   #63
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg har en rød/sort langhåret kanindachs ,snart 5 år er han.

Åååh så kjekt! Jeg har falt helt for rasen, min mor har en dvergdachs tispe hun også, mammaen til valpen min. De har så herlig personlighet. Sover og er relativt rolig hele dagen men er alltid klar for lek og action. Kan jeg spørre hvor i landet du bor?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 10:49   #64
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.818
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Jeg har en golden retriever på ti år.


Gamlefar begynner å slite litt med forkalkninger i ryggen, så hvor lenge vi har han med oss vet vi ikke lenger.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 11:57   #65
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Jeg tror kanskje absolutt alle vet det, men jeg har så klart en vidunderlig boxer, han er snart fire år, men fortsatt bittelille valpen min.

Jack:



Klart han kan ligge på fanget:



... og være med på jobb:




... og posere:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 12:24   #66
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Verdens vakreste Amanda, schæfertispe på 3 år.
Heltysk, dvs første valp (enebarn) av importerte tyske schæfere.



Så en JR som er lånt bort en periode pga baby hos datteren min.
(hun ble litt sint og agressiv da datteren min fikk barn)

Akira, 7 år.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:53   #67
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Åhh så mange fine hunder!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 13:44   #68
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Åh, jeg har så lyst på en slik en! Er de fine å ha i en familie med to livate gutter på 6 og 9 som trenger å bli litt mer aktive?

Veldig fine.
Vi hadde jo våre før ungene, og spesielt tispa var utrolig glad i ungene etterhvert som de kom. Hannhunden var litt mer tilbaketrukket på sine eldre dager, men det er jo ikke uvanlig det heller.
Men de er aktive når vi kan, og fullstendig avslappa når det ikke skjer noe rundt dem. Det fikk vi veldig ofte kommentarer på også, at de falt veldig fort til ro både hjemme her og når vi var borte.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 16:55   #69
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Veldig fine.
Vi hadde jo våre før ungene, og spesielt tispa var utrolig glad i ungene etterhvert som de kom. Hannhunden var litt mer tilbaketrukket på sine eldre dager, men det er jo ikke uvanlig det heller.
Men de er aktive når vi kan, og fullstendig avslappa når det ikke skjer noe rundt dem. Det fikk vi veldig ofte kommentarer på også, at de falt veldig fort til ro både hjemme her og når vi var borte.

Slik er dvergdachsene våre også. Vi har en valp, og min mor har moren til valpen vår. Begge to sover stort sett dagen lang, men er klart med en gang noen vil ha de med på tur eller litt action. De er sånn passe rampete og sånn passe leken. Finner på mye rart.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:29   #70
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Bilder!! :cairnfrelst: Altså - jeg vil se av dine.

Ikke så lett å få bilde av to mørke ansikt samtidig, men her er to bustetroll.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hunder.jpg (131,3 KB, 27 visninger)
Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 21:36   #71
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Ikke så lett å få bilde av to mørke ansikt samtidig, men her er to bustetroll.

Fine!! Hvem er de fra?

Jeg har lyst på en cairn til, selv om jeg ikke får til pelsstellet. Jeg liker kennel Litalos og jeg liker også kennel Tabassira. Sistnevnte vet jeg har stort sett rolige cairns, og førstnevnte vet jeg bruker hundene til blodspor. Jeg liker egentlig dem som bruker hundene til noe mer enn bare utstilling og avl.
Men... jeg tror jeg skal få litt mer ro i flokken og la gutta få et år eller to til på baken før jeg utvider flokken.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:10   #72
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Vi har en Pinscher på 9 1/2 år og en Dvergpinscher på snart 5 år. Begge hannhunder.


*bilde kommer*

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 13:35   #73
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Fine!! Hvem er de fra?

Jeg har lyst på en cairn til, selv om jeg ikke får til pelsstellet. Jeg liker kennel Litalos og jeg liker også kennel Tabassira. Sistnevnte vet jeg har stort sett rolige cairns, og førstnevnte vet jeg bruker hundene til blodspor. Jeg liker egentlig dem som bruker hundene til noe mer enn bare utstilling og avl.
Men... jeg tror jeg skal få litt mer ro i flokken og la gutta få et år eller to til på baken før jeg utvider flokken.

De er fra Gelitus. Selv om de er fra samme kennel og ser nesten like ut er de to HELT ulike hunder.

Pelsstell er en utfordring ja! En ting er det å nappe, men så skal det i tillegg gjøres på noen som ikke er helt inneforstått med behovet...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 13:44   #74
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Vi har en Pinscher på 9 1/2 år og en Dvergpinscher på snart 5 år. Begge hannhunder.


*bilde kommer*

Min mor hadde en dvergpinscher-blanding for et par år siden, en herlig type! Aldri hatt en så livlig hund, men samtidig veldig kosete og snill. Elsket å løpe etter baller, tennisballer var det gøyeste i verden!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 13:47   #75
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

En perfekt boxervalp, straks 9 mnd.

Bajaz. ♥

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 13827_10200160663559875_1836591694_n.jpg (8,6 KB, 37 visninger)
__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥

Sist redigert av Babe : 05-01-13 kl 13:54.
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 13:49   #76
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Så nydelig, Babe!

Jeg vurderer stadig vekk hund nr. 2, men er usikker på om jeg vil ha en boxer til, en Golden Retriever, eller noe større. Og så bør jeg så klart vente noen år.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 14:00   #77
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Skjønner godt at du vil ha en hund til. Hvorfor må du vente?

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 14:02   #78
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Vente til barna er litt større og kan hjelpe mer til, og til jeg egentlig kanskje har tid, og til vi kanskje bor et større sted og slikt.

Men jeg vil ha nåååå! St. Bernhard, Newfoundlender eller noe slikt. En diger en!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 14:03   #79
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Man kan forresten veldig godt se på forskjellen på Jack og Bajaz - Bajaz er tydelig keitete guttevalp, mens Jack er muskuløs og voksen. Fiiininger.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 14:04   #80
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

De er jo fryktelig morsomme når de er sånne keitete valper, da. Jack er fortsatt en keitete valp i hodet, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no