Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

9 rynker - to helt nye

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 21:55   #61
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Det sies at A-vitaminsyre skal være så fint for huden, brukes som dyprens i hudpleiesalonger, funker det da å ta A-vitaminer tro?? Eller blir ikke det samme virkning, kanskje?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:00   #62
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Takk for sympati! Og heldige rynkefrie du! Kanskje du er litt ung ennå for slike ting?

Å, ja, for ung ja. Det skal jeg nevne neste gang noen ymter på alderen min!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:02   #63
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

De er akseptert og godtatt.
MEN, så dukker det opp en rynke litt lenger borte på kinnet, OG en litt skeiv oppi panna. Det er skummelt.

Gratulerer med nye rynker

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:06   #64
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Maxine, da...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:07   #65
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Å, ja, for ung ja. Det skal jeg nevne neste gang noen ymter på alderen min!

Tja, det var bare en teori. Kanskje du rett og slett er blant De Heldige?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:09   #66
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Maxine, da...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:10   #67
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Tja, det var bare en teori. Kanskje du rett og slett er blant De Heldige?

Heldig, feit, same shit. Jeg er jo fortsatt yngre enn deg da, så kan godt være at teorien din stemmer, vi høres om noen år!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:07   #68
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Heldig, feit, same shit. Jeg er jo fortsatt yngre enn deg da, så kan godt være at teorien din stemmer, vi høres om noen år!

Da tar vi et rynkeparty.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:12   #69
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jeg synes smilerynkene mine er fiiiine jeg!
Som bestevenninnen min sa til meg: Jeg håper jeg har ansiktet fullt av smilerynker jeg har fått sammen med deg, når jeg blir gammel.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:21   #70
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Rynker kommer. Se til slekta - du finner nok dessverre svaret der *sa rosinbauche*

Jeg har sykt mye rynker i pannen. iallefall 3-4 skikkelig dype.
Jeg kan velge å bry meg - men velger å heller fokusere på hva som er bra.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:25   #71
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

er det så nøye da?

:dukker:

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:17   #72
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jeg har hørt at å smile er det beste ansiktsløftet man kan få, men hvordan kan det være slik hvis man får smilerynker av å smile



PS!
Er ikke en kandidat for rynker mellom puppene, tumbleweed derimot....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:40   #73
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

er det så nøye da?
:dukker:

Du treng ikkje dukke i redsle for meg, hehe. Eg følte berre for å klage over utiklinga i mitt eige ansikt.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Er ikke en kandidat for rynker mellom puppene, tumbleweed derimot....

Kva er tumbletweed?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:42   #74
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg synes smilerynkene mine er fiiiine jeg!
Som bestevenninnen min sa til meg: Jeg håper jeg har ansiktet fullt av smilerynker jeg har fått sammen med deg, når jeg blir gammel.

Åh... eg og syns smilerynker er ein fin ting. Eg har to, og så sjølvsagt nokre under augene, så den er grei. Det var meir slike ting som utvikla seg på kryss og tvers her og der i ansiktet, utan tillatelse, eg klaga på her.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:51   #75
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Kan du ikke bare la være og telle dem, da? Av og til er det enkleste det beste.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:58   #76
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Kan du ikke bare la være og telle dem, da? Av og til er det enkleste det beste.

Eg SER dei jo kvar dag. Og så hadde eg ei oppteljing fordi eg skulle systematisere funna før eg skreiv om det her. FP er jo litt opphengd i vitskapen, så eg tenkte at grundig forarbeid er bra.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:08   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Smilerynker er nydelige.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:46   #78
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kva er tumbleweed?

Eh, sånne ett-eller-annet-baller som kommer blåsende igjennom tomme western-byer, på film iallefall. Signaliserer at det er tomt... (Husker ikke noe godt norsk ord for dette...)

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:30   #79
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Eh, sånne ett-eller-annet-baller som kommer blåsende igjennom tomme western-byer, på film iallefall. Signaliserer at det er tomt... (Husker ikke noe godt norsk ord for dette...)

Fenomenet er nok ikke så vanlig i det norske landskapet. Måtte google dette ordet i går. (Det andre fenomenet, derimot, er riktig så velkjent. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:39   #80
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Nei, det er nok ikke noe særnorsk fenoment , sånn landskapsmessig.

Tumble - rulle er det beste jeg kommer på
Weed - ugress

Rulleugress = Tumbleweed. Skal se om jeg kan få det inn i ordboka

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no