Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 10:24   #61
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Det har du helt rett i. Og der ligger fallgruvene også. Jaja, så tror kanskje noen at jeg er et overfladisk fjols, jeg tenker det er tryggere enn å glemme meg helt og "snakke" kun til nære venninner på FB og "glemme" de 450 andre (sjefer, naboer, medforeldre og slekt).

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:29   #62
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg har ingen problemer med å være overflatisk. Det kler meg. Dog må jeg av og til forsvare meg (når noen skviser meg)og si at jeg er ikke bare det folk ser. Mens andre er jo bare det man ser. De er åpne som bøker og viser alt. Ofte er det disse jeg må forklare for. Ikke så rart, egentlig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 13:44   #63
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.388
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg har til og med noen FB-venner som ikke får se statusen min engang. I all hovedsak folk jeg nesten ikke kjenner, men som av en eller annen grunn vil være FB-venn med meg. Disse kan faktisk se et bilde av en unge el.to, men jeg gidder ikke dele artige (synes jeg da ) og mindre artige betraktninger rundt det som skjer i livet mitt med dem. Det ville heller ikke vært naturlig å dele det med dem på Rema, all den tid vi bare ville nikket kort til hverandre der.
Og så skjønner vel enhver idiot at det nesten bare er smørsiden som blir lagt fram på FB, og jeg skjønner rett og slett ikke at det skal være så unaturlig eller galt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:13   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.551
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Altså, å fargekoordinere barna, for så å dandere dem rundt et sjakkspill for fotografering, DET er fasadebygging, altså.

Ellers deler jeg av mange grunner. Noen ganger for å få folk til å le, noen ganger for at jeg vil at folk i den litt større kretsen min skal vite litt mer om oss og vårt (at vi har stått på ski eller vært på ferie eller vært mye syke). Og noen ganger deler jeg fordi jeg vil skryte til alle som vil høre på, og noe jeg er stolt av. Ofte ungene. Og da er FB godt egnet. Jeg skal stå lenge på Rema for å finne nok folk som er interesserte i bilder av ungene mine.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:42   #65
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er ikke min erfaring, men du har sikkert rett.

(Husker fremdeles med store mengder fjernskam min tidligere nabo som delte en strøtanke om å gå fra kona med sine 700 nærmeste venner.)

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg tror det Ramses vil si er at det ikke er noen automatikk i at det en selv mener er fornuftige grenser nødvendigvis er det, eller bør være det for alle. Og at det da nødvendigvis også finnes mange som setter grensen et annet sted enn en selv ville gjort uten at det betyr at disse andre er ubevisste mennesker som ikke har tenkt nøye gjennom det hele.

Det er det Zöe skriver jeg mener. Jeg tror det finnes haugevis av ubetenksomme mennesker som ikke tenker gjennom det de skriver, men så finne det sikkert enda flere mennesker som tenker gjennom ordene, men som setter andre grenser for hva som er greit enn meg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:56   #66
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.961
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, å fargekoordinere barna, for så å dandere dem rundt et sjakkspill for fotografering, DET er fasadebygging, altså.

Ellers deler jeg av mange grunner. Noen ganger for å få folk til å le, noen ganger for at jeg vil at folk i den litt større kretsen min skal vite litt mer om oss og vårt (at vi har stått på ski eller vært på ferie eller vært mye syke). Og noen ganger deler jeg fordi jeg vil skryte til alle som vil høre på, og noe jeg er stolt av. Ofte ungene. Og da er FB godt egnet. Jeg skal stå lenge på Rema for å finne nok folk som er interesserte i bilder av ungene mine.

Jeg har delt opp livet mitt litt i bolker, egentlig, sånn ift hva man viser hvor. Så sånn sett er det kanskje litt fasadebygging, all den tid ingen får se alt?
* Facebook - det er som tidligere tiders postkort til venner og familie.
* Bloggen min her, vidåpen - det er jo bare lillegutt, og kommunikasjon og lesing og skriving og sånt. Kanskje jeg utleverer lillegutt for mye? Kanskje... jeg er usikker. Vakler mellom å tenke at det er supernyttig å dele - og får tilbakemeldinger om dette fra andre, og at det kan fort bli for mye (tar gjerne tilbakemelding på prikk om dette, siden dette er noe jeg som sagt vakler på).
* Strikkebloggen og hagebloggen, begge har ligget brakk lenge. Men det var gøy så lenge det varte! Nerde om såing av frø, eller vakre garntyper. Nå har vel ravelry tildels tatt over.

Det jeg skriver her inne på selve FP-forumet er nok mer utleverende enn både facebook og bloggene tilsammen. Og ofte sletter jeg innlegg før jeg har lagt dem ut engang, for det tråkker over en eller annen slags grense. Og det er ikke vanskelig å finne ut hvem jeg er, så den er "jammen man er jo anonym" holder ikke lenge.
Men samtidig - når man føler verden går i mot en i bøtter og spann, og alene her i verden, og en slags positiv tilbakemelding og "vegg av støtte" er bare noen tastetrykk kan det være lett å glemme at man deler det med flere hundre mennesker (eks M2). Ikke en nær venninnegjeng.
Kanskje det er der noen av disse happimøffinsene butter? At tilbakemeldingen blir så viktig at målet helliger midlene? Barnas avføringsrutiner blir delt fordi medhårsstrykingen er så viktig? samtidig lurer jeg på om det kan bikke over... Hvor man kler barnet i akkurat de klærne, eller lager muffins i akkurat den fargen fordi Internettet blir så hæppi for å se det
Og hva hvis man ikke får den tilbakemeldingen man trenger, blir man da å dele mer?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 14:57   #67
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.961
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det har du helt rett i. Og der ligger fallgruvene også. Jaja, så tror kanskje noen at jeg er et overfladisk fjols, jeg tenker det er tryggere enn å glemme meg helt og "snakke" kun til nære venninner på FB og "glemme" de 450 andre (sjefer, naboer, medforeldre og slekt).

Det er mulig jeg nettopp brukte et helt, kjempelangt innlegg på å si akkurat det samme som HV sier her

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 15:54   #68
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.008
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har delt opp livet mitt litt i bolker, egentlig, sånn ift hva man viser hvor. Så sånn sett er det kanskje litt fasadebygging, all den tid ingen får se alt?
* Facebook - det er som tidligere tiders postkort til venner og familie.
* Bloggen min her, vidåpen - det er jo bare lillegutt, og kommunikasjon og lesing og skriving og sånt. Kanskje jeg utleverer lillegutt for mye? Kanskje... jeg er usikker. Vakler mellom å tenke at det er supernyttig å dele - og får tilbakemeldinger om dette fra andre, og at det kan fort bli for mye (tar gjerne tilbakemelding på prikk om dette, siden dette er noe jeg som sagt vakler på).
* Strikkebloggen og hagebloggen, begge har ligget brakk lenge. Men det var gøy så lenge det varte! Nerde om såing av frø, eller vakre garntyper. Nå har vel ravelry tildels tatt over.

Det jeg skriver her inne på selve FP-forumet er nok mer utleverende enn både facebook og bloggene tilsammen. Og ofte sletter jeg innlegg før jeg har lagt dem ut engang, for det tråkker over en eller annen slags grense. Og det er ikke vanskelig å finne ut hvem jeg er, så den er "jammen man er jo anonym" holder ikke lenge.
Men samtidig - når man føler verden går i mot en i bøtter og spann, og alene her i verden, og en slags positiv tilbakemelding og "vegg av støtte" er bare noen tastetrykk kan det være lett å glemme at man deler det med flere hundre mennesker (eks M2). Ikke en nær venninnegjeng.
Kanskje det er der noen av disse happimøffinsene butter? At tilbakemeldingen blir så viktig at målet helliger midlene? Barnas avføringsrutiner blir delt fordi medhårsstrykingen er så viktig? samtidig lurer jeg på om det kan bikke over... Hvor man kler barnet i akkurat de klærne, eller lager muffins i akkurat den fargen fordi Internettet blir så hæppi for å se det
Og hva hvis man ikke får den tilbakemeldingen man trenger, blir man da å dele mer?

Dette er fantastisk nyansert og veldig klokt, synes jeg.
Og når det gjelder hæppimøffin- eller rosabloggerne, så tenker jeg at det for noen har vippet over i forhold til hva de har behov for av tilbakemeldinger. Og da er jeg mer kritisk av svært mange grunner. Jeg leser ikke så mange mammablogger, men har fulgt en rosablogg med litt sånn himmelfallen interesse i noen uker. En ting er at man faktisk kan livnære seg på å skrive om hva man har på seg og hva slags hair-extentions man bruker, en annen ting er noe som likner avgudsdyrkelse i kommentarene fra leserne.

Men artikkelen denne debatten springer ut fra, handler jo litt om mammabloggere og litt om FB og sosiale medier også blir artikkelen en slags saus som konkluderer med at å Dele på Nett er Dumt og Sosiale Medier Ødelegger Menneskeheten.
Men heldigvis er den en haug folk her inne som kan nyansere, siden artikkelforfatteren ikke var så god til det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 16:06   #69
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.287
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Mulig det er feil av meg å linke til noen blogger, samtidig som blogger jo er offentlige.

Men denne bloggen her deler ganske mye, mor skriver om dårlig økonomi, ber om penger fra sine lesere osv. Vet ikke helt hvor kult det er å bla gjennom dette når man er 15.

Mens denne bloggen her er om en annen ung mamma, som balanserer (?) mellom å legge ut fine bilder av barnet sitt og festebilder/glamourlookalikebilder. Småkleint.

Ingen av disse driver vel fasadebygging (slik jeg tenker på ordet...). men det går vel en grense et sted hvor mye om barn og barns oppvekstmiljø man bør dele. Synes jeg.

Og dermed blir det kanskje feil å linke til dem? Vet ikke helt.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 13-03-12 kl 16:12.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 16:10   #70
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Fasadebygging kan man i alle fall ikke beskylde dem for.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 18:45   #71
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.388
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Men i det minste var hun ene blyg nok til å ikke legge ut ammebilder. Viktig å ikke dele for mye.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 18:50   #72
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Pelle: jeg greier ikke å lese, men vil klore ut øynene mine samtidig! Og hva synes egentlig Bjørn Ståle, Lucas og Niklas om å være hovedpersoner i Malins blogg?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 18:51   #73
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Men bilder av silikonpupper og ekstyper er bra?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 18:55   #74
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.897
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

My eyes! My eyes!

Den første bloggen det blir linket til, får jeg for øvrig ikke opp her på jobb. Jeg får bare melsing om at den er stoppet av sensuren.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 18:57   #75
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Og kommentarene? Hva slags folk er kommentariat i råsablogg?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 19:01   #76
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Pelle: jeg greier ikke å lese, men vil klore ut øynene mine samtidig! Og hva synes egentlig Bjørn Ståle, Lucas og Niklas om å være hovedpersoner i Malins blogg?

Vet ikke, er bare så spent på om hun blir sammen med Bjørn Ståle.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 19:05   #77
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Men tror du han er keen på det etter at han fant ut at det bare var dager mellom at han erstattet Niklas? Og er seks mnd lenge? Bør hun introdusere typer kjapt fordi hun tenker positivt? Eller skal hun liksom regne med at det blir slutt da liksom? Og la være å introdusere alle kjærester fort? For det kan jo gå bra!?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 19:08   #78
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.388
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Uff, tragisk, men ikke mobb. :streng:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 19:09   #79
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Mulig det er feil av meg å linke til noen blogger, samtidig som blogger jo er offentlige.

Men denne bloggen her deler ganske mye, mor skriver om dårlig økonomi, ber om penger fra sine lesere osv. Vet ikke helt hvor kult det er å bla gjennom dette når man er 15.

Mens denne bloggen her er om en annen ung mamma, som balanserer (?) mellom å legge ut fine bilder av barnet sitt og festebilder/glamourlookalikebilder. Småkleint.

Ingen av disse driver vel fasadebygging (slik jeg tenker på ordet...). men det går vel en grense et sted hvor mye om barn og barns oppvekstmiljø man bør dele. Synes jeg.

Og dermed blir det kanskje feil å linke til dem? Vet ikke helt.

Ikke feil å linke, men dette er for meg skrekkeksempler på noe som ikke burde ligge ute,

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 19:48   #80
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Huff

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no