Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alpint vs bortover - hva prioriterer dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 23:38   #61
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alpint vs bortover - hva prioriterer dere?

Her er det inntil vidare bortoverski som blir prioritert. Eg liker ikkje å st på ski sjølv og i alle fall ikkje nedover ski. ( fyti katta ) Men eg vil at ungane skal finna ut av om dette er gøy eller ikkje sjølv. Mannen har stått på nedoverski i yngre dagar så viss ungane vil teste det ut, så må det bli hans oppgåve.

Og så har vist broren min tatt ansvaret for å læra dei å stå på snowboard

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 23:47   #62
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alpint vs bortover - hva prioriterer dere?

Vi har bortoverski. Både helten og jeg har stått mye slalom opp gjennom årene, men nå er det bare bortover som gjelder her. Dvs. for alle andre enn helten, han hater å gå på ski.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 00:07   #63
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alpint vs bortover - hva prioriterer dere?

J-A fikk langrennski da han var 4,5 år, det var litt komplisert og han slo seg veldig. Så da ble de lagt på hylla en stund.
I fjor, da var han 6 var langrenn i full blomst igjen og har vært en suksess siden!
D-S har storebror sine gamle ski som han prøvde for første gang i går, uten noe særlig hell. Han vil helst løpe, ake eller stå på miniski.
Både jeg og gubben liker bortoverski og går masse på ski!
Alpint/snowboard prøvde J-A i fjor, han var livredd! Men når faren han hadde han "mellom beina" var det kjempe gøy! Slalomski.
Vi skal prøve igjen i vinterferien, og D-S uten hemninger syns vel sikkert snowboard er stas. Han står nemlig på miniski ned lange akebakker. (Hjerteinfarkt, hjerteinfarkt)


Sist redigert av Lita : 09-02-09 kl 00:08. Årsak: Skrivefeil.
  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no