Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ditt forhold til godteri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Godt eller ikke godt
Jeg er veldig glad i godteri, men velger å ikke spise det. 11 4,95%
Jeg er veldig glad i godteri, men begrenser det så mye som mulig. 85 38,29%
Jeg er veldig glad i godteri, og spiser det når jeg føler for det. 74 33,33%
Godteri er ok, men jeg foretrekker kaker. 11 4,95%
Jeg liker faktisk ikke godteri noe særlig. 11 4,95%
Jeg er ikke glad i noe som er søtt. 3 1,35%
Gi meg heller noe salt. 39 17,57%
Ja til godteposer også for voksne. 41 18,47%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 21:30   #61
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg har nettopp begynt å trene,og så er jeg altfor glad i godteri. Det har sklidd veldig ut i ferien,har handlet godteri utenom helgene,men nå er det full skjerpings igjen. (Og ikke mer smugspising av peanøtter som lagres i nattbordsskuffen )

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:32   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Hva er en twistkonkurranse?

Det var en gang for lenge siden at noen entusiastiske forumdeltagere konkurrerte om hvem som klarte å spise opp en pose Twist raskest. Mener jeg å huske.

:urk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:46   #63
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.945
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg liker sjokolade, men ikke alle typer. Jeg liker surt smågodt og er ikke glad i potetgull. Jeg kan ikke fordra svart snop!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:49   #64
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg spiser mindre og mindre godteri. Litt sjokolade og eller nøtter i helgene. Er glad i luksusvarianter av is hele året. Og anser ett glass vin som godteri.

Sørlandschips har en fantastisk sommervariant i år. ;0).

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 21:51   #65
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg MÅ ikke ha godteri og kan fint gå lang tid uten, men om jeg førsg kjøper inn noe så det er i hus så fråtser jeg gjerne til deg er tomt. :gomler på noen m&m's:

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:18   #66
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Lakris er selve livet.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:19   #67
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg har et lidenskapelig forhold til sjokolade, og må absolutt ha det ca. daglig. Jeg begrenser det, for jeg er jo ikke helt dum heller, men jeg begrenser det slett ikke så mye som mulig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:19   #68
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er veldig glad i smågodt, sjokolade og salte godterier. Er veldig kjekt når vi er i Sverige og handler, da kan mor gå berserk i godisbutikken også.
Men.... siden jeg har tatt opp igjen treningen og er aktiv, så har jeg faktisk mindre sugen på godterier og glad er jeg for det.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:25   #69
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Lakris er selve livet.

Det som er greit med lakris er at ingen av barna her i huset liker det. Jeg syns den naturlige lakrisen fra panda er veldig god.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:29   #70
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Lakris er selve livet.

Mhm. Og Sjokoladebutikken er himmelen.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:34   #71
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Aiaiai. Sjokolade er en livsnødvendighet. Og salt lakris. Av den ramsalte typen.

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:39   #72
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.703
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg er dessverre veldig glad i godteri. Sjokolade og smågodt. Jeg evner ikke å spare godis når det er i hus, så vi har det bare i helga. I sommer har vi hatt oftere og nå har jeg hodepine - sikkert kroppen som roper etter mer sukker.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:43   #73
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg elsker snop. Både søtt og salt. Men lakris spiser jeg lite av. Siden jeg liker det meste prøver jeg å velge snop jeg er fornøyd med mindre mengder av (typisk mørk sjokolade eller marsipan).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:32   #74
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Jeg liker snop.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:37   #75
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Livet er ikke det samme uten sjokolade. Annet godteri kan jeg leve uten, men ikke sjokolade. Men siden for mye av denne herligheten har en stor del av skylden for at jeg veier for mye nå, prøver jeg å spise minst mulig av sorten.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 00:09   #76
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det som er greit med lakris er at ingen av barna her i huset liker det. Jeg syns den naturlige lakrisen fra panda er veldig god.

Minien min elsker lakris. Jo saltere jo bedre. Så jeg må passe på å rydde bort lakrisposen på kvelden. Vår favoritt er slike tyrkisk pepper-drops, men varianten fra x-tra som er veldig mye bedre.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 00:15   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hah. Nå fikk jeg jammenmeg intenst lyst på salte potetskruer. :går og handler:

:nomnomnom:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 00:36   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Lakris ja, det er godt! Jeg kjøpte en helt fantastisk Pandalakris i Berlin, som jeg ikke har sett noe sted i Norge. Her har de jo de rørene, men denne var formet som små flate bamser, og bestod av 3 ingredienser tror jeg. Økologiske var de og, og søtet med melasse. Herreguud så gode!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 00:48   #79
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Lakris ja, det er godt! Jeg kjøpte en helt fantastisk Pandalakris i Berlin, som jeg ikke har sett noe sted i Norge. Her har de jo de rørene, men denne var formet som små flate bamser, og bestod av 3 ingredienser tror jeg. Økologiske var de og, og søtet med melasse. Herreguud så gode!

Har du smakt denne? Mye bedre enn standard panda lakris. De har i andre smaker også, men jeg liker best den vanlige.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 00:49   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt forhold til godteri?

Åh det er den jeg snakker om!! Men ikke rørene, denne var helt lik men i bamseform. Jeg kjøpte begge deler, men endte opp med å gi bort pakken med rør, fordi jeg syntes bamsene hadde en helt sinnsykt mye bedre konsistens. Jeg MÅ ha de bamsene igjen altså. :abstinenser:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no