Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Denne mobilen bare MÅ jeg ha?!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-10, 23:31   #61
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne mobilen bare MÅ jeg ha?!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg skjønner mindre og mindre av den dingsen her. Det hjelper kanskje ikke at jeg bare trykker i vei. Inn på noe nett med den kommer jeg i alle fall ikke. Til og med mannen skjønte ikke noe selv om han leste bruksanvisningen. Jeg får ikke vekk det greiene på forsiden engang.

Når du slår den på, trykket du "ja" til å være påkoblet? Det er litt vesentlig.
Ellers har jeg ikke gjort noe spes for å komme på nett.
Dessuten takket jeg ja til alt av sånn innstillingstilbud som kom opp i starten.
Hva skjer om du går inn på meny og nettleser da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:57   #62
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne mobilen bare MÅ jeg ha?!

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Når du slår den på, trykket du "ja" til å være påkoblet? Det er litt vesentlig.
Ellers har jeg ikke gjort noe spes for å komme på nett.
Dessuten takket jeg ja til alt av sånn innstillingstilbud som kom opp i starten.
Hva skjer om du går inn på meny og nettleser da?

Jeg vet ikke helt hva jeg trykket i starten. Men det må jo uansett gå ann å få det til etterpå? Når jeg går inn på nettleser så får jeg opp en liste med forskjellige side som liksom er forhåndsinnlagte favoritter. Prøver jeg å gå inn på en av dem så får jeg bare opp tilkobling ikke tilgjengelig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 09:00   #63
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne mobilen bare MÅ jeg ha?!

Hm. Pussig. Til meg gikk det med en gang. Men det er noe med oppsett. Jeg fikk iallefall spm da jeg startet opp om fabrikkinnstillinger (?) på oppsett ift både internett, mms etc. Og da haket jeg av det. Og det ble oppdatert. Så du får se litt på innstillinger etc?

Eneste jeg irriterer meg over nå er at det BLINKER et sånn melding-symbol øverst i høyre hjørne. Men jeg har jo ingen nye mld?!?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no