Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-14, 10:14   #61
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.698
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Dersom man vil "straffe" denne "prikketiggingen", må det jo være mye bedre å ikke gi hverken rød eller grønn, siden hensikten med "tiggingen" er å bli kvitt vitsen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 10:15   #62
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dersom man vil "straffe" denne "prikketiggingen", må det jo være mye bedre å ikke gi hverken rød eller grønn, siden hensikten med "tiggingen" er å bli kvitt vitsen.

Enig.

Jeg synes Pelle gjorde helt rett i å ikke legge den ut, men må innrømme at jeg syntes det var litt grapsete å ville vite nøyaktig hvilken rasistisk vits det var.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 10:47   #63
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.901
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Enig.

Jeg synes Pelle gjorde helt rett i å ikke legge den ut, men må innrømme at jeg syntes det var litt grapsete å ville vite nøyaktig hvilken rasistisk vits det var.

Helt enig - og spesielt når reaksjonen deretter blir "heey, denne var ubehagelig å lese! Noen må gjøre en jobb for meg slik at jeg slipper å lese det jeg var så nysgjerrig at jeg bad om!" Unnskyld, men:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 10:52   #64
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Med tanke på hvor ulike tolkninger av rasisme som finnes og at jeg ikke kjenner Pelle var forutsetningen for å delta i tråden og komme med tanker om prosess videre å kjenne ordlyden. Løsningen å sende på prikk var i mine øyne god. Pm hadde også vært en god løsning.
Å ville fjerne ubehaget ved å se vitsen synes jeg er litt sært. Det er bare å gjøre alle prikker usynlige en stund om man ønsker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 11:32   #65
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helt enig - og spesielt når reaksjonen deretter blir "heey, denne var ubehagelig å lese! Noen må gjøre en jobb for meg slik at jeg slipper å lese det jeg var så nysgjerrig at jeg bad om!" Unnskyld, men:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 11:59   #66
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.902
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg gir bare grønne prikker.

Selvsagt utfra prinsippet om at hvis du ikke har noe fint å si, så kan man tie stille.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:11   #67
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helt enig - og spesielt når reaksjonen deretter blir "heey, denne var ubehagelig å lese! Noen må gjøre en jobb for meg slik at jeg slipper å lese det jeg var så nysgjerrig at jeg bad om!" Unnskyld, men:

Jeg er enig i det, men jeg har fått både røde og grønne, og burde vel sånn sett gå opp i opp.

Nå har den rykket nedover i køen, det duger for meg det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:12   #68
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg har fått rød prikk, men det må en vel nesten regne med, uten at det er noe å ta på vei for?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:13   #69
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.902
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

men altså - seriøst - hvorfor rødprikker man innleggene i denne tråden? hva slags kommentarer følger med de rødprikkene?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:15   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

men altså - seriøst - hvorfor rødprikker man innleggene i denne tråden? hva slags kommentarer følger med de rødprikkene?

Det er gammel FP-kotyme å rødprikke prikketigging.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:31   #71
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.902
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er gammel FP-kotyme å rødprikke prikketigging.

jeg vet jo det - men å klare å tolke denne tråden som prikketigging er vel mer det jeg unders over at noen får til.

Jeg har for øvrig omdannet mitt eget panel - altså det med oversikt over hva jeg sender ut fra å ha mange gjentatte rasismevitser til å bare inneholde og . Fordi folk fortjener det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:36   #72
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

men altså - seriøst - hvorfor rødprikker man innleggene i denne tråden? hva slags kommentarer følger med de rødprikkene?

"Man" gjør ikke det, altså. Jeg har ihvertfall fått mange grønne og bare én rød. Kommentaren som fulgte med den røde var like hyggelig som de andre. Kontrollpanelet mitt er nå fullt av hyggelige kommentarer, både på inngående og utgående.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:36   #73
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Fargen på prikken har vel lite å si når formålet er å få bort en prikkekommentar?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:37   #74
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Fargen på prikken har vel lite å si når formålet er å få bort en prikkekommentar?

Ja. Og jeg tror ingen her har beklaget seg over tyttebær i panelet heller.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:39   #75
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.558
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Med tanke på hvor ulike tolkninger av rasisme som finnes og at jeg ikke kjenner Pelle var forutsetningen for å delta i tråden og komme med tanker om prosess videre å kjenne ordlyden. Løsningen å sende på prikk var i mine øyne god. Pm hadde også vært en god løsning.
Å ville fjerne ubehaget ved å se vitsen synes jeg er litt sært. Det er bare å gjøre alle prikker usynlige en stund om man ønsker.

Veldig enig. Og for min del svarte jeg i denne tråden for å gi et svar, ikke fordi jeg har behov for prikker.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:43   #76
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

HI var jo et enkelt spørsmål om hvorvidt det går an å slette/fjerne en prikk, det er ingen her som har sutret over noe som helst. Det er da langt fra å si at man synes det er ubehagelig å se den stygge vitsen, til å forlange at andre må ordne opp for en..?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:49   #77
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.901
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

HI var jo et enkelt spørsmål om hvorvidt det går an å slette/fjerne en prikk, det er ingen her som har sutret over noe som helst. Det er da langt fra å si at man synes det er ubehagelig å se den stygge vitsen, til å forlange at andre må ordne opp for en..?

Tja, det var vel mest litt komisk. Hele prikkedugnaden som tråden raskt utviklet seg til (ettersom moderatorene ikke hadde mulighet til å gjøre en slik slettejobb), har i alle fall jeg lite sans for.

(Når det er sagt, er jeg enig i at det ikke var noen sutretone i hovedinnlegget - hun innrømmer jo også å være skyld i det sjøl. Jeg synes fortsatt det er litt komisk med alle som angret så sårt på sin egen nysgjerrighet.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 19-05-14 kl 12:56.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 12:56   #78
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Tja, det var vel mest litt komisk. Hele prikkedugnaden som tråden raskt utviklet seg til (ettersom moderatorene ikke hadde mulighet til å gjøre en slik slettejobb), har i alle fall jeg lite sans for.

Men da er det vel bare å la være å delta? Det var i alle fall ikke HI som tigget om en slik dugnad. Jeg ville ikke prikket noen "nye" her, som jeg følte meg usikker på, hvis det er det som er bekymringen. I prinsippet er jeg jo enig i at prikkesystemet skal fungere som et tilbakemeldingssystem som også til en viss grad regulerer tilganger og "selvjustis" på forumet, men jeg er ikke så god på å prikke til vanlig, så jeg ser ikke noe galt med å gi en prikk til noen som tross alt engasjerer seg for en sak mot rasisme.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 13:04   #79
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.901
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men da er det vel bare å la være å delta?

Ja, det kan du være sikker på at jeg har gjort. (Har for øvrig redigert litt i forrige svar.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 13:59   #80
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.902
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

jeg forsømmer meg ganske kraftig når det gjelder å prikke vanligvis, så denne tråden minnet meg om at jeg burde gjøre det oftere.

Og jeg har ikke sutret altså - hvis det er meg det siktes til - jeg har bare forundret meg over at det skulle være nødvendig å dele ut rødprikker for denne tråden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no