Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gir du barna dine frukt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-14, 10:41   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

For min del kommer frukt og grønnsaker langt foran brødmat. For å sette det på spissen, vil jeg heller at minsten skal spise seg mett på bananer og mango (og da går det store mengder) enn pasta med ketchup, som kanskje hadde vært alternativet i de dagene han hadde mat-nekt (de forekommer av og til enda). Men det er jo en vurderingssak hver og en må ta stilling til.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:42   #62
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

For min del kommer frukt og grønnsaker langt foran brødmat. For å sette det på spissen, vil jeg heller at minsten skal spise seg mett på bananer og mango (og da går det store mengder) enn pasta med ketchup, som kanskje hadde vært alternativet i de dagene han hadde mat-nekt (de forekommer av og til enda). Men det er jo en vurderingssak hver og en må ta stilling til.

Jeg er enig, og selv om barnet får frukt før middag trenger det ikke å få sånne mengder som gjør det mett. Mellomsøs spiser som regel et eple før middag, hun spør og får ja, kunne ikke falle meg inn å be henne vente til etter middag.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:43   #63
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Det er forskjell på pasta med ketchup og grovbrød med sunt pålegg, altså. Og det er fint med frukt, men når ungen ikke spiser middag og våkner sulten midt på natten er det altså ikke så stas. Heller frukt enn ingenting, men helst noe mer i tilleggg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:44   #64
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er enig, og selv om barnet får frukt før middag trenger det ikke å få sånne mengder som gjør det mett. Mellomsøs spiser som regel et eple før middag, hun spør og får ja, kunne ikke falle meg inn å be henne vente til etter middag.

Ja, men hun er jo større og vil da sannsynligvis spise middag etterpå uansett. Jeg snakker om mindre barn som ikke spiser middag hvis de er mettet av frukt først.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:46   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

For min del kommer frukt og grønnsaker langt foran brødmat. For å sette det på spissen, vil jeg heller at minsten skal spise seg mett på bananer og mango (og da går det store mengder) enn pasta med ketchup, som kanskje hadde vært alternativet i de dagene han hadde mat-nekt (de forekommer av og til enda).

Men dette blir jo et fullstendig usammenliknbart argument. Du kan jo ikke ta ethvert kornbasert produkt og mene at alle er like ille. Om noen f.eks. sier "grovbrød fremfor frukt" kan man ikke svare "uenig! Frukt framfor loff!" og i tillegg slenge på matnekt. Skal man sette ting opp mot hverandre bør det jo være like for like.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:46   #66
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.450
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Vi har alltid frukt tilgjengelig. Hvor mye den spises varierer, de spiser mer når jeg husker på å tilby

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:47   #67
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Ja, han får frukt i matpakken ofte, men slettes ikke hver dag. Vi spiser mye grønnsaker som "snacks". Tomat, sukkererter ol. Og vi spiser mye bær. Han får også et glass juice hver dag.

Spiser ikke frukt selv, og siden det bare er meg og poden her 70 % av tiden, så kjøper jeg da heller ikke inn i bøtter og spann.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:47   #68
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

For min del kommer frukt og grønnsaker langt foran brødmat. For å sette det på spissen, vil jeg heller at minsten skal spise seg mett på bananer og mango (og da går det store mengder) enn pasta med ketchup, som kanskje hadde vært alternativet i de dagene han hadde mat-nekt (de forekommer av og til enda). Men det er jo en vurderingssak hver og en må ta stilling til.

Men herlighet, det ville jo de fleste være enig i! Det var en rar sammenligning.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:49   #69
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ja, men hun er jo større og vil da sannsynligvis spise middag etterpå uansett. Jeg snakker om mindre barn som ikke spiser middag hvis de er mettet av frukt først.

Men hvorfor gir man da barnet så mye frukt at det ikke er i stand til å spise middag?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 10:55   #70
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Storebror spiser uante mengder både frukt og en del grønnsaker. Ekstra stas er det kanskje med litt "andre" grønnsaker - som miniagurk, snackpaprika etc - ellers er det eple, banan, gulrot og agurk det går i. Lillebror er glad i eple og banan - og det er stort sett det. De får spise hvor mye de vil og når de vil.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:00   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Ja, det var jo satt på spissen. Beklager det. MEN jeg mener frukt kommer foran brødmat uansett (ja, seriøst) og ber alltid ungene spise frukten i matboksen før de spiser brødet og det andre. Sånn er det altså hos oss. Her går det ofte i smoothie til frokost fremfor brødmat, feks. Fyldige, store smoothier.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:04   #72
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Hos oss kommer definitivt ikke frukt foran brød. Hadde den mest fruktivrige gutten bestemt hadde det gjort det og han hadde endt opp med store plager.
Som andre sier så er brødmat også så mangt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:07   #73
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

For min del kommer frukt og grønnsaker langt foran brødmat. For å sette det på spissen, vil jeg heller at minsten skal spise seg mett på bananer og mango (og da går det store mengder) enn pasta med ketchup, som kanskje hadde vært alternativet i de dagene han hadde mat-nekt (de forekommer av og til enda). Men det er jo en vurderingssak hver og en må ta stilling til.


Hos oss er alternativet ganske sjeldent pasta med ketsjup. Ofte står det mellom å spise seg mett på epler, pærer og bananer og skikkelig mat.
Ungene her hadde nok valgt fruktsalat framfor lapskaus,men jeg ønsker ikke å gi dem slike valg til middag.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:09   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hos oss er alternativet ganske sjeldent pasta med ketsjup. Ofte står det mellom å spise seg mett på epler, pærer og bananer og skikkelig mat.
Ungene her hadde nok valgt fruktsalat framfor lapskaus,men jeg ønsker ikke å gi dem slike valg til middag.

Nei, det er jo ikke sånn at her i huset velger man mellom fruktsalat eller lapskaus/whatever til middag altså. Alle spiser samme middag, ellers blir det jo bare tull. Jeg burde nok ikke trukket det eksempelet uansett, bare drit i det, for det ble for satt på spissen. Jeg er bare av den oppfatning om at frukt ER mat, selv om jeg sikkert er i mindretall der. Men hva andre tenker om frukt får jo være opp til dem, så får vi gjøre det vi synes er riktig her i huset.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:09   #75
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.232
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Korn er virkelig undervurdert som næringskilde og jeg syns virkelig babyen har gått med badevannet i karbohysteriet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:10   #76
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.232
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

En god del frukt er ikke mat. Til det er den for lite mettende over tid, og alt for sukkerrik. Bananer er mer mat.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:11   #77
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Korn er virkelig undervurdert som næringskilde og jeg syns virkelig babyen har gått med badevannet i karbohysteriet.

Jepp. Mango er på ingen måte mer sunt å spise som eneste matvare enn fullkornprodukter.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:13   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg er bare av den oppfatning om at frukt ER mat, selv om jeg sikkert er i mindretall der.

Det kommer jo an på hvordan man definerer "mat". Som sagt, en balanse er viktig. Ellers signerer jeg Esme og Polyanna.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:14   #79
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men hvorfor gir man da barnet så mye frukt at det ikke er i stand til å spise middag?

Det er jo nettopp derfor vi begrenser akkurat i den perioden, som skrevet før. Og derfor jeg er glad for at de spiser brød/korn whatever før frukten i barnehagen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 11:19   #80
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine frukt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det kommer jo an på hvordan man definerer "mat". Som sagt, en balanse er viktig. Ellers signerer jeg Esme og Polyanna.

Balanse er absolutt viktig ja, vi har egentlig et ganske bra kosthold her i huset og ungene spiser det meste (de elsker bla. avokado, oliven, tofu og slikt). Og nå skal jeg begynne å bake våre egne brød fremover, har ikke giddet det før nå. Med surdeig, tenkte jeg å prøve. Spent.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no