Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har dere mange pc-er?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvor mange pc-er har dere?
1-3 76 46,06%
4-6 66 40,00%
6-8 16 9,70%
8-10 4 2,42%
11-15 1 0,61%
16-20 2 1,21%
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 14:06   #61
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har en pc som kun brukes som server, en stasjonær pc koblet til tv'en, mannen og jeg har hver vår laptop, og så har vi en mini-pc. Den er sjelden i bruk. Og så har vi en gammel laptop som barna kan få bruke en gang i fremtiden.

Det ble visst 6.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 14:18   #62
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har to bærbare og en stasjonær.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 14:23   #63
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

3 stasjonære, og 2 laptop.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 14:49   #64
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Skal vi se ... Vi eier vel en laptop, en mini-pc og en stasjonær, samt to(?) andre som fungerer som servere, men den ene av dem er på utlån akkurat nå inntil mine foreldre får kjøpt seg ny pc selv. I tillegg har mannen alltid med jobb-pc-en sin, og jeg har mulighet til å ta med min, men det gjør jeg sjelden. Med andre ord har vi tilgang til 5-7 datamaskiner her hjemme, men bruker bare 2-3 av dem daglig. Etterhvert blir det HTPC i hjemmekinoen også.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 15:09   #65
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har en stasjonær, og fem bærbare.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 15:12   #66
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

6 som funker: 3 minipc'er, 1 laptop, 1 stasjonær + min jobb-laptop
I tillegg harvi et par som må defineres som skrot, ettersom ladekabel eller batteri er gåent, og det er uaktuelt å skaffe nytt.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 15:16   #67
Tuttan
Superaktiv
 
Tuttan sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Innlegg: 374
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Mannen og eg har kvar sin. Men når han er heime, han er offshore, so brukar vi stortsett min. Han har berre ein slik liten laptop..

__________________
Mamma til storebror-juni-02, primadonna-feb 06,lisje dropset -okt 07

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 16:45   #68
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har 5 etter at den stasjonære ble lagt bort. Mannen har en privat og en jobbelaptop, det samme har jeg + min bittelille (som jeg kan ha i håndveska).

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:15   #69
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Nå for tiden har vi kun en stasjonær pc i huset - og den er guttungens. Så her sitter vi på nåde og bare når vi har vært ekstra snille

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:28   #70
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Mannen og jeg har hver vår nye laptop, ungene har mine gamle laptop, i kjelleren har vi to gamle stasjonære til pynt. Dessuten ligger det minst 2 gamle laptoper og en gammel mac nede på kontoret.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:35   #71
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har en stasjonær (ikke i bruk egentlig, står bare tilkoblet), og to laptoper.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 19:33   #72
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.904
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

2 voksne; 3 stasjonære, 1 media-pc (koblet til tv, anlegg), 1 laptop og min mini-pc. Pluss endel avdankede som står i boden.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 20:10   #73
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.872
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

3.
Vi har en stasjonær som vi voksne bruker mest, storebror har en stasjonær på rommet sitt som kun brukes til spill (blir lite brukt) og så har vi akkurat kjøpt en laptop. TAr litt tid å venne seg til den...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 20:31   #74
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

8 kommer jeg til.
Storebror har to laptoper, jeg har to, mannen en, storesøster en og minsten en.
I tillegg har jeg en stasjonær.

Mine to er en Cmpaq8710p, typisk jobbpc samt en HP notebook som er liten og kul og står på kontoretfor en liten service akkurat nå.
Jeg jobber innenfor IT og har trådløst nettverk hjemme.

I tillegg har vi XBOX360 og ps3 på nettet vårt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 20:35   #75
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

3 laptoper, har vi.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 20:46   #76
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

En lap-top og en mini-pc.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 21:30   #77
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Vi har tre. Vi har en stasjonær, jeg har en laptop, og Ulvefar har en laptop (men det er jobbmaskin og forbudt område for meg og ungene. Som om ikke han kan helle kaffe i den helt sjøl...).

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 21:31   #78
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Hva skal folk med 8-9 pc`er?
Vi har to. En stasjonær og en laptop. Laptopen brukes uhyre sjelden. Annenhver måned kanskje.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 21:34   #79
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

5 (to laptop, en serverpc, to stasjonære) og flere blir det

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 22:02   #80
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere mange pc-er?

Man kan vel si at vi vel har 8-9 pc-er som er i bruk. I tillegg står det en del andre her som ikke brukes, og deler nok til å sette opp ennå flere....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no