Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-06, 11:52   #61
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Senking og soting?!? Seriøst? Jeg syns det ser skikkelig stygt ut med både senking og soting, og fatter ikke at noen vil en flunka ny bil så vondt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 14:47   #62
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Derfor benyttet vi anledningen til å kjøpe denne vanvittig herlige bilen nå mens vi kan og bor Karibien. Betalte det samme for den der som for min Golf i Norge...(dvs. det er noe heidundrandes galt med norske bilpriser.)

Vi tenkte på å kjøpe JEPP i Usa når vi skal dit nå i februar, men det er jo avgiftene som er dyre så den blir jkempedyr uansett Uff nei jeg får nok aldri en sånn bil igjen! Men skal ikkke klage vi har jo bil som går fremover da og det er jo kjekt!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 15:03   #63
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt..

Jeg har en Toyota Corolla stasjonsvogn fra 1993. Fantastisk driftssikker, men jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde en nyere (les: sikrere) bil. Men jeg er alene med ungene og har ikke økonomi til noe mer.

Når jeg kjører langt med ungene drar jeg ofte sammen med foreldrene mine, som har en nyere, sikrere bil - så da sitter ungene i den bilen. Prøver å trøste meg med at det er aller viktigst med sikker bil når vi kjører langt i 80-sone enn når vi kjører i 30- og 40-sone i byen (utrolig sjeldent jeg kjører over 40; synes 60 er fort de få gangene jeg er litt uttafor sentrum ).

Det positive med bilen min er at den bare var kjørt 41.000 km da jeg kjøpte den i 2002 (konebil som sto i garasje hele vinteren ), og fortsatt er den bare gått ca 65.000.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 15:12   #64
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har en gammel 7-seter. Plymouth grand voyager.. Drittbil for tiden, har vært fornøyd frem til nå de siste ukene..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 15:13   #65
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.997
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Senking og soting?!? Seriøst? Jeg syns det ser skikkelig stygt ut med både senking og soting, og fatter ikke at noen vil en flunka ny bil så vondt.


Jeg er helt enig, men turde ikke si det før du sa det...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 15:56   #66
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg er helt enig, men turde ikke si det før du sa det...

Her er det vel bare å si akkurat hva man mener!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 15:59   #67
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.997
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Her er det vel bare å si akkurat hva man mener!

Hehe, joda, men det virket som absolutt alle her syntes at senking og soting var kjempetøft. Jeg forbinder det med rånerne fra Jæren...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 17:46   #68
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hehe, joda, men det virket som absolutt alle her syntes at senking og soting var kjempetøft. Jeg forbinder det med rånerne fra Jæren...

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 22:04   #69
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Senking og soting?!? Seriøst? Jeg syns det ser skikkelig stygt ut med både senking og soting, og fatter ikke at noen vil en flunka ny bil så vondt.


Soting er genialt. Ikke blir det 10000 grader inne i bilen[for det om man har air condition åkjører i solsteik så blir det varmt i bilen om man ikke har noe som hindrer solen å komme inn], man får ikke så mye sol å øynene og på mange biler er det MYE penere med sorte ruter en hvite\gjennomsiktige.

Visse biler skal være senket, spes sportsbiler
Og sportsutgaver av "vanlige" biler

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 23:21   #70
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Jeg har lyst på solfilter på rutene i bilen vår. Svart bil, så det blir bra.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 23:57   #71
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.997
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har forøvrig Opel Zafira. Den hadde nok ikke blitt så lekker i senket utgave.

Jeg har konebil også, en Opel Corsa. Jeg er lei av den, selv om den ikke er så gammel. Vi kjøpte den brukt og den har ikke sentrallås. Jeg tenkte at det ikke gjorde noe, for jeg kjører sjelden med unger og annet pikkpakk. Men det er et stort irritasjonsmoment faktisk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 00:59   #72
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Vi har omsider fått drømmebilen i hus. En BMW X5. En sann glede å kjøre, og med enorm plass inni.

I`m in love...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:53   #73
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Oj, Carrera, den Bimmer er ordentlig stilig ! Og kjøpt rett før avgiftsøkningerne også ! Den må ha økt med mindst 50.000 her i det nye år !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 22:52   #74
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Oiiii min drømme bil Carrera!!!!!!! Jeg er også forelsa i bilen deres


Sist redigert av Lille Blink : 02-01-07 kl 23:27.
Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 10:43   #75
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.264
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

VIL HA EN X5 jeg også!!

Men jeg har "bare" en X3 2,0l diesel. Men NESTE bil blir en X5, eller en Volvo ..ehh...hva heter nå de "jeeptypevolvoene igjen da" CX70? XC? hmm...

Men jeg er veldig fornøyd med X3'n altså. Litt liten bagasjeplass kanskje.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 10:46   #76
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.


Jeg sitter her uten bil og venter på denne. Mannens arbeidsbil er fremdeles på verksted, og han må låne min "gamle". Åå som jeg gleder meg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110646

Jeg er knallfornøyd med bilen. Den er veldig god å kjøre, og har så god plass. En perfekt familiebil!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:06   #77
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Sølv farget BMW 528 er "min" konebil.Super god bil

Vi har akkurat kjøpt en sølv farget Toyota Land cruiser lille julaften
Skikkelig romslig og digg å kjøre den også.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:12   #78
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Uff. Nå ble jeg minnet på at jeg må kjøpe ny bil innen mars. Da tør jeg ikke kommet til EU-kontroll med det gamle vraket mitt igjen.

Ny er forresten en overdrivelse, jeg skal ha en bruktbil som det ikke er så nøye med. Jeg må ha en jeg kan bulke uten å gråte.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 14:58   #79
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Uff. Nå ble jeg minnet på at jeg må kjøpe ny bil innen mars. Da tør jeg ikke kommet til EU-kontroll med det gamle vraket mitt igjen.

Ny er forresten en overdrivelse, jeg skal ha en bruktbil som det ikke er så nøye med. Jeg må ha en jeg kan bulke uten å gråte.

hehe den vil jeg gjerne se

Tenk sikkerhet, da får du som regel en god bil...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 13:24   #80
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil har du? Fortell litt ...

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Men jeg har "bare" en X3 2,0l diesel. Men NESTE bil blir en X5, eller en Volvo ..ehh...hva heter nå de "jeeptypevolvoene igjen da" CX70? XC? hmm...


Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Vi har en sølvgrå Volvo XC90 V8:
http://www.dinside.no/php/art.php?id=213694



Foreløpig er det mannen som kjører den, men når jeg er ferdig med lappen på nyåret, tar jeg over. Da kjøper han seg en ny, hvilken vet vi ikke enda.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no