Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leveringstid pass og ID-kort?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-22, 16:08   #61
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

ja, det var det jeg trodde. Det kan funke, selv om det blir en ekstra tur.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 16:08   #62
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.876
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå leste jeg om 8-10 ukers leveringstid.

Må man levere inn gammelt pass når man bestiller det nye? Dersom jeg kan beholde mitt gamle, kan jeg ha timen jeg alt har fått i slutten av mai, for passet er gyldig til over sommeren. Men jeg tar ikke sjansen dersom jeg må makulere det i mens jeg venter på nytt.

Da jeg bestilte pass i april ( skal reise nå i slutten av mai) ble politiet og jeg enige om at jeg beholder mitt gamle pass, men da må jeg til politi stasjonen for å hente det nye.
Nå skal jeg til et land som ikke krever at passet er gyldig 6 mnd etter reisen heldigvis.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 16:09   #63
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Ikke jeg heller, Millen. Så jeg kan i teorien vente til høsten, men jeg har muligens tre utenlandsturer i høst også, så kanskje bare like greit å få det gjort.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 10:17   #64
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.815
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Resultatet ble at datterens ID-kort blir "priortert" for raskere produksjon siden vi reiser den 25. mai (måtte vise fram flybilletten hos politiet), og vi får hente det ut selv så vi slipper forsinkelse i postgangen. Så det kan se ut til at det ordner seg, puh...

Men, vi er ikke ferdig med spenningen ennå, mannen og sønnen skal til London i slutten av juni og da MÅ de ha pass, har time den 16 mai, og så håper de at de er like greie med pass som med ID kort...

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 10:21   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.048
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

8-10 ukers leveringstid?????

Snuppa har time den 24. mai og vi skal reise den 6. juli. Normalt sett er jo dette god margin, men med slike leveringstider så holder det på ingen måte. Er det mulig å få nødpass?

Hun (17 år) skal fly hjem alene og jeg er veldig redd for at hun skal nektes adgang på flyet når hun står der helt alene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 10:39   #66
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

https://www.politiet.no/tjenester/pa...ss-og-id-kort/

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 10:41   #67
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

8-10 ukers leveringstid?????

Snuppa har time den 24. mai og vi skal reise den 6. juli. Normalt sett er jo dette god margin, men med slike leveringstider så holder det på ingen måte. Er det mulig å få nødpass?

Hun (17 år) skal fly hjem alene og jeg er veldig redd for at hun skal nektes adgang på flyet når hun står der helt alene.

Kjipt. Det er helt utrolig at ventetiden har blitt lang - på toppen av at man ofte har måttet vente i flere måneder på å få en timeavtale. Det har i alle fall vi gjort. Har time 26. mai, og da er det høyst usikkert om passet til minsten når fram til Gothia Cup 17. juli. Turneringen krever at spillerne legitimerer seg med pass. Vi krysser fingrene for at utgått pass og forhåpentligvis ID-kort holder for I.s del. Det er jo ikke som om noen ville tro han var overårig, akkurat.

Når de i tillegg greier å sende passene til feil adresse, blir det jo parodisk. Mange hundre er rammet av dette, deriblant kompisen til vår sønn. De kjørte helt til Kongsvinger for å få bestilt pass, og så havnet passet i Sandnes uten at de fikk noen beskjed om det. Nå må de kjøre til Kongsvinger en gang til for å hente passet, da det ikke kan sendes i posten på nytt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 10:59   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.876
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Jeg bare skjønner ikke hvordan de klarer å sende de feil.

Mye av årsaken til at det tar så lang tid er jo både pga pandemi og krig så tror nok ikke passleverandører gjør det for å være vrien lizzom.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 11:17   #69
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Mye av årsaken til at det tar så lang tid er jo både pga pandemi og krig så tror nok ikke passleverandører gjør det for å være vrien lizzom.

Nei, der er det ingen som har sagt - men jeg synes likevel det er ganske surrealistisk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 11:44   #70
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.827
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Forstår nå at man må velge mellom id-kort og pass?

"Vi innfører en midlertidig begrensning på at hver person kun kan søke om enten pass eller nasjonalt ID-kort. Dette gjelder for alle som har bestilt time og foreløpig frem til 1.juli."

Da lønner det seg vel med id-kort om man skal reise i Europa i sommer for de fleste, vil jeg tro. Man kan evt. ha med det gamle, utgåtte passet ved siden av?

Fant ut at barnet heldigvis har gyldig pass til hen er hjemme fra turen i sommer, så da tror jeg vi går for pass når vi bestiller. Vil gjerne ha begge deler på sikt, men det er en aktuell reise til vinteren utenfor Europa som slår ut. Ellers ville vi gått for idkort, nå.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 12:16   #71
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Forstår nå at man må velge mellom id-kort og pass?

"Vi innfører en midlertidig begrensning på at hver person kun kan søke om enten pass eller nasjonalt ID-kort. Dette gjelder for alle som har bestilt time og foreløpig frem til 1.juli."

Da lønner det seg vel med id-kort om man skal reise i Europa i sommer for de fleste, vil jeg tro. Man kan evt. ha med det gamle, utgåtte passet ved siden av?

Kun dersom man skal reise innenfor Schengen. Ikke alle europeiske land er med.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 12:45   #72
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.978
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

8-10 ukers leveringstid?????

Snuppa har time den 24. mai og vi skal reise den 6. juli. Normalt sett er jo dette god margin, men med slike leveringstider så holder det på ingen måte. Er det mulig å få nødpass?

Hun (17 år) skal fly hjem alene og jeg er veldig redd for at hun skal nektes adgang på flyet når hun står der helt alene.

Vi var på Grønland politistasjon i går for pass og ID kort. Vi skal også reise 6.juli, og Poden rekker akkurat å få passet mente hun (7 ukers leveringstid). Han har heldigvis nasjonalt ID kort som han kan bruke hvis det ikke skulle ankomme. Jeg skulle ha nytt ID kort, og det var det kort tid på. Mener hun sa 10 dg, men lurer på om jeg husker feil, og at det var 2-3 uker.

Skal dere utenfor Europa? ID kort holder hvis dere skal holde dere i Europa.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 13:04   #73
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.048
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi var på Grønland politistasjon i går for pass og ID kort. Vi skal også reise 6.juli, og Poden rekker akkurat å få passet mente hun (7 ukers leveringstid). Han har heldigvis nasjonalt ID kort som han kan bruke hvis det ikke skulle ankomme. Jeg skulle ha nytt ID kort, og det var det kort tid på. Mener hun sa 10 dg, men lurer på om jeg husker feil, og at det var 2-3 uker.

Skal dere utenfor Europa? ID kort holder hvis dere skal holde dere i Europa.

Vi skal til Italia og kanskje Storbritannia (sistnevnte i midten av august).

Hun har ikke ID-kort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 13:15   #74
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.775
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Yngstemann har passtime 25. mai. Pga. den lange leveringstiden valgte vi å ta så sen ferie som mulig i år. Vi har tenkt oss til England, men tør ikke bestille fly før han har passet i hende. Vi kan bestille hoteller som har avbestillingsdeal, men det er det hele. Så hele ferien er veldig up in the air pga. dette.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 13:21   #75
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi var på Grønland politistasjon i går for pass og ID kort. Vi skal også reise 6.juli, og Poden rekker akkurat å få passet mente hun (7 ukers leveringstid). Han har heldigvis nasjonalt ID kort som han kan bruke hvis det ikke skulle ankomme. Jeg skulle ha nytt ID kort, og det var det kort tid på. Mener hun sa 10 dg, men lurer på om jeg husker feil, og at det var 2-3 uker.

Nå sier de 3-5 uker for ID-kortet også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 13:30   #76
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.978
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skal til Italia og kanskje Storbritannia (sistnevnte i midten av august).

Hun har ikke ID-kort.

Da kommer de muligens til å anbefale ID kort. De var ganske drillet i hvordan de spurte om ferieplaner og behov, så de rådgir godt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 13:31   #77
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.775
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Men vil ID-kort funke i Storbritannia?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 13:39   #78
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Vi skal til London i sommer og ser at det står spesifikt pass om Storbritannia.
ID-kort er bare EU og EØS.

Datter har passtime 9.7 og vi tenker reise 11.08. Det er risky ....:/

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 13-05-22 kl 14:09.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 14:10   #79
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.355
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vi skal til London i sommer og ser at det står spesifikt pass om Storbritannia.
ID-kort er bare EU og EØS.

Datter har passtime 9.7 og vi tenker reise 11.08. Det er risky ....:/

Ser det er en ledig time i Bærum 21.05. Bytt til den så er dere sikker.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-22, 14:37   #80
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leveringstid pass og ID-kort?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vi skal til London i sommer og ser at det står spesifikt pass om Storbritannia.
ID-kort er bare EU og EØS.

Datter har passtime 9.7 og vi tenker reise 11.08. Det er risky ....:/

Irland, Kypros, Kroatia, Romania og Bulgaria krever også pass siden de ikke er med i Schengen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no