Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kona fikk stripperegning

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 21:16   #61
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Uffda!

Velkommen til forumet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:18   #62
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Hm, dette var før min tid på FP, men jeg tror jeg hadde signert Teofelia sitt lange innlegg jeg også. Husker ikke saken fra media heller, forresten. Ja, og velkommen til forumet!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:18   #63
Kanari
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 4
Kanari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Takk :-D Ikke noe å uffe for, jeg ler som sagt nå Selv om det var rart å se seg selv omtalt på den måten

Kanari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:21   #64
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Velkommen til FP.
Det var jo en, eh, alternativ og litt kjip måte å finne veien hit.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:22   #65
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Velkommen til forumet.

En fattig trøst er at din x's "gøy på tur"-handling dessverre ikke er unik, det unike her var jo at du fikk regningen. Det er mange som har gått på en "smell" når de skal ut av strippebuler ja.

Godt du har kommet deg videre og kan le av hele episoden idag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:25   #66
Kanari
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 4
Kanari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

(og husk at dette er helt åpent. Akkurat som du fant det her, så kan eksmann din finne det du skriver nå. )

Jeg sendte ham link til forumet første gang jeg kom over det Skadefro, kanskje??

Kanari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:37   #67
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Velkommen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 21:47   #68
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kona fikk stripperegning

Opprinnelig lagt inn av Kanari, her.


Jeg sendte ham link til forumet første gang jeg kom over det Skadefro, kanskje??

Det må vel egentlig være den ultimate hevn på alt. Ingen får sagt ting bedre enn samlet FP-tropp.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no