Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Bieber vs. Beatles

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-13, 21:36   #61
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

*Note to self: Ikke kjevle, snille, himle eller peode uten å forklare hva jeg mener.*

Jeg mente det ikke som korreks, Madicken. Og så synes jeg at det er litt kult hvordan verbet 'å kjevle' plutselig fikk ny mening.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 21:44   #62
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.673
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg skjønner ikke helt oppstyret med Bieber. Jeg skjønner jo at mange liker ham, men jeg kan aldri huske å ha sett så mye styr rundt NOEN andre artister før? Ikke i nærheten samme nivå. Why? Hva er det med Bieber?

Tenkte det samme selv i dag. Det var da aldri slik da jeg vokste opp, eller?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 21:46   #63
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.673
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg elsket Drama og Creation, liksom, så jeg føler ikke at jeg har noen som helst rett til å harselere over en eneste Belieber!

Ja, jeg også. Plakater over alt på rommet, kassettene. Det var tider, det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 21:53   #64
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.390
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg mente det ikke som korreks, Madicken. Og så synes jeg at det er litt kult hvordan verbet 'å kjevle' plutselig fikk ny mening.

Jeg oppfattet det heller ikke som korreks fra deg, men legger likevel en *note to self inn* siden jeg har erfart at slike smilier _kan_ by på en smule ugreiheter.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 22:27   #65
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

E9.

Jeg har aldri hørt Justin Bieber tror jeg, men måtte bare inn å fnise av denne.

Ellers så oppfattet jeg ikke Madickens kjevling som annet enn humoristisk, men nå har jeg ikke lest så mye av kritikken mot Bieber og hans fans. Men jeg kan levende forestille meg hva folk klarer å vrenge ut av seg i kommentarfeltene. Jeg har da lest noen av dem, og uansett tema er det ufattelig så mye drit folk har inni seg som de føler for å tømme seg for i all offentlighet.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 07:34   #66
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.804
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Jeg tok meg ikke nær av kjevlingen, altså. Og det er mulig jeg er hardhudet, men jeg humrer i skjegget minst like mye av som *hater, sier jeg, HATER* Bieber. Det er jo et motfenomen, som sier noe om hvor stort fenomenet Bieber faktisk er. Jeg syns jo fyren er en smule, eh, innbilsk. Men det er jo ikke spesielt rart når man ser oppmerksomheten han får.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 08:40   #67
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Hva mener du med innbilsk, Gaia?

Jeg syns han virker som en relativt høflig ung mann, som takler livet han lever forbløffende godt så langt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 08:52   #68
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.


Jeg tror, for å være ærlig, at ingenting engasjerer meg mindre enn Bieber-saken. Han er et ungpikeidol og fansen tar av. Intet nytt under solen.

Jeppsi.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 08:59   #69
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva mener du med innbilsk, Gaia?

Jeg syns han virker som en relativt høflig ung mann, som takler livet han lever forbløffende godt så langt.

Det må jeg si meg enig i altså. Da dømt ut fra det jeg har fått med meg av utspill fra han (som riktignok ikke er mye).

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 09:00   #70
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Selv har jeg tre "Belibers" i hus og syns det finnes verre ting enn å sverme for en ung, søt gutt. Og så syns jeg, som Tallulah, at Justin klarer seg veldig bra. Oppfatter han verken som innbilsk eller snobbete og håper han fortsetter slik.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 09:07   #71
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Jeg lurer også på hva innbilsk betyr? Hvis det er bgrepet "tro at man er noe" (som forøvrig høres veldig jante-aktig ut ) så er han jo på en måte noe - og jeg har vanskelig for å se for meg at han kan klare i innbille seg at han er enda større enn han er.

Jeg syns synd på ham midt i all suksessen. Tenk å ikke kunne bevege seg en meter uten sjansen for å bli oppdaget og forfulgt. Tenk å ha søkelyset rettet mot seg kontinuerlig. Tenk så vanskelig å skulle etablere normale relasjoner til folk rundt seg når man vanligvis forårsaker opptøyer og elleville tilstander bare ved å vise seg.

Og hvis noen mener at dette er noe han har valgt selv, så tror jeg ingen i sin villeste fantasi kunne ha forestilt seg at det skulle ta av slik det gjorde. Og jeg tror neppe at den purunge Bieber (eller moren hans) hadde noen som helst forutsetning for å sette seg ned og gjøre noen saklige for og imot-vurderinger før de første videoen ble lagt ut på youtube.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 09:51   #72
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Veldig godt sagt, pøbelsara. Jeg er veldig enig.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 10:10   #73
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Jeg tenkte i grunnen ikke så mye på hvordan Justin Bieber er som person før jeg leste at han hadde vært i Anne Frank-museet og etter flere timer der inne skrevet en hilsen i gjesteboken om at han trodde hun ville vært en belieber. Etter det har jeg tenkt ganske mye på det egentlig, selv om det absolutt ikke er spesielt viktig.

Ellers så syns jeg egentlig fotballhysteri blant voksne er hakket rarere enn belieber-hylerne. Tenåringsjenter som svimer av når de ser idolet sitt er mer tilforlatelig på en måte.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 10:34   #74
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Jeg synes ganske synd på guttungen egentlig, og med tanke på hvordan han kunne oppført seg, er det slett ikke dårlig det han får til. Han lever jo i en helt annen virkelighet enn de aller fleste andre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 10:38   #75
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes ganske synd på guttungen egentlig, og med tanke på hvordan han kunne oppført seg, er det slett ikke dårlig det han får til. Han lever jo i en helt annen virkelighet enn de aller fleste andre.

Ikke sant?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 10:38   #76
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Den kommentaren om Anne Frank er selvfølgelig teit, men husk at den kommer fra en nittenåring, da. Og kan også sees på som en hyggelig gest til egne fans; typ Anne Frank var en bra jente, det er dere også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 10:43   #77
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.521
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Jeg leste en bloggl om det besøket til Anne Frank museet, det var en av guidene som hadde foreslått at hun kanskje hadde vært fan, siden hun var så opptatt av populærkultur. Jeg syns ikke det er rart at han skrev det.

Som oppsumert i bloggen:

Sitat:

I think a bunch of Facebook obsessed adults jumping down a 19-yearold’s throat for a comment left in a guestbook during a private tour says a whole lot more about where we are as “grown-ups” than it does about Justin Bieber. What a bunch of judgmental, finger-pointing, holier than thou assholes we’ve all become.

Herfra: http://www.mamapop.com/2013/04/justi...bielieber.html

Dama har et poeng. Sånn ellers skal jeg ikke begi meg ut på noe Bieber vs Elvis vs Beatles. Det spiller da ingen rolle.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 10:50   #78
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.804
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Tja, jeg ser at innbildsk kanskje er et galt ord. Men jeg tenkte på det Instagrambildet han la ut i går, der han var avbildet i bar overkropp med en "belieber" på brystkassa. Og det at han tar opp en jente på scenen under "One less lonley girl" - som om det er det eneste som skal til for at en jente slutter å være ensom. Jeg fniste litt av det, ikke minst fordi jeg syns det er noe så utrolig kommerst over det - han fyrer virkelig opp under alle fanzines drøm. Klissete, er kanskje et bedre begrep? Samtidig så syns jeg han møter fansen bra, altså. Han har jo skjønt at han lever av dem - alle sammen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 11:02   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.518
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Gaia, det var en tegning. Mest sannsynlig fan art av noe slag?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 11:24   #80
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bieber vs. Beatles

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg leste en bloggl om det besøket til Anne Frank museet, det var en av guidene som hadde foreslått at hun kanskje hadde vært fan, siden hun var så opptatt av populærkultur. Jeg syns ikke det er rart at han skrev det.

Som oppsumert i bloggen:



Herfra: http://www.mamapop.com/2013/04/justi...bielieber.html

Dama har et poeng. Sånn ellers skal jeg ikke begi meg ut på noe Bieber vs Elvis vs Beatles. Det spiller da ingen rolle.

Jeg synes ikke man skal få cred for poenget sitt når hun drar den så langt på slutten der.

Jeg verken hater, misliker, liker eller er fan av JB. Ikke kommenterer jeg skriftlig på sosiale medier hva han gjør eller ikke gjør (who knows) og når ei av venninnene til Storesøs proklamerte hvor høyt hun elsker ham, svarte jeg bare at ja, han er jo søt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no