Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 12:39   #61
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er et par infiltratører i denne tråden, altså, folk som ikke har noe her å gjøre!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:47   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

"Tellekant" er et fremmedord for sjusker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:52   #63
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Har skal det være tellekant på kluter og håndklær i skapet. Helst også klærne, men har måttet gi opp der... Ellers ser det ut som yndlingsuttrykket til faren min når jeg var liten "et bomba horehus".

Prøver å finne veien gjennom stua, gangen og kjøkkenet iblandt da...

Ser for meg at alt er ryddig i skapene med tellekanter, men ikke på utsiden. Tror jeg heller ville hatt det motsatt. Men vi har det rotete både på utsiden og innsiden av skapene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 12:52   #64
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Jo, jeg støvsuger gulvet hver dag. Det gjør jeg.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:10   #65
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg får allergiske reaksjoner av uryddige, urene kjøkkenbenker.

Ta rei ei pille du a, som vi andre gjør.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:22   #66
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Jeg må ha det ryddig i sofakroken.

Kjøkkenbenken kan jeg stenge ute...

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:31   #67
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Badet.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:36   #68
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Jeg er nazi på bretting av klær.
Skap og skuffer ser som regel strøkne ut, men på utsida er det totalt anarki. Takk gud for vaskehjelpen, for da MÅ vi ta et skippertak dagen før hun skal komme.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:42   #69
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Dorullen MÅ henge med slippen ut!

Resten er det ikke så nøye med.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:45   #70
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Dorullen MÅ henge med slippen ut!

Det finnes hjelp å få mot sånt. Den skal jo selvsagt henge med slippen inn mot veggen.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:45   #71
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det finnes hjelp å få mot sånt. Den skal jo selvsagt henge med slippen inn mot veggen.

NEI!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:45   #72
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Dorullen MÅ henge med slippen ut!

Resten er det ikke så nøye med.


Nå flirer jeg. DET klarer jeg også!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:46   #73
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det finnes hjelp å få mot sånt. Den skal jo selvsagt henge med slippen inn mot veggen.

Du gale menneske.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:51   #74
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.196
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Nå har jeg tenkt meg om en liten stund, men egentlig vet jeg jo godt at dette ikke er noe jeg trenger å tenke på. Det er ingenting hos oss som alltid er rent og/eller ryddig. Men vi sorterer alltid bestikket når vi setter det inn i oppvaskmaskinen - teller det?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:55   #75
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det finnes hjelp å få mot sånt. Den skal jo selvsagt henge med slippen inn mot veggen.

Gale, gale damen ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:56   #76
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå har jeg tenkt meg om en liten stund, men egentlig vet jeg jo godt at dette ikke er noe jeg trenger å tenke på. Det er ingenting hos oss som alltid er rent og/eller ryddig. Men vi sorterer alltid bestikket når vi setter det inn i oppvaskmaskinen - teller det?

Vi kan kalle det en tvangshandling, og dermed godkjent.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 13:57   #77
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

"Tellekant" er et fremmedord for sjusker.

Så da vil det si at jeg ikke er sjuske likevel

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 14:24   #78
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ta rei ei pille du a, som vi andre gjør.



Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Dorullen MÅ henge med slippen ut!



Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå har jeg tenkt meg om en liten stund, men egentlig vet jeg jo godt at dette ikke er noe jeg trenger å tenke på. Det er ingenting hos oss som alltid er rent og/eller ryddig. Men vi sorterer alltid bestikket når vi setter det inn i oppvaskmaskinen - teller det?



Jeg har også tenkt meg om, og i likhet med Skilpaddeheimen er det heller ingenting hos oss som alltid er rent og ryddig. (Vi sorterer ikke engang bestikket.)

:sjusker ut av tråden:

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 14:29   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Så da vil det si at jeg ikke er sjuske likevel

Du kan jo være en sjuske med fremmedordbok.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 14:31   #80
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg får allergiske reaksjoner av uryddige, urene kjøkkenbenker.

Line* les overskriften, denne tråden er ikke noe for deg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no