Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 11:15   #61
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Kan jo hende at folk har vært der flere ganger.

Ja, så klart. Heiko har iallefall vært der ganske mye. Har jeg hørt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:21   #62
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, så klart. Heiko har iallefall vært der ganske mye. Har jeg hørt.

He,he! "Noen" ble litt i overkant ivrige, skjønte ikke hvilken side hun var på og tok seg til rette. Makan.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:33   #63
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Min side har hatt ni besøk, og jeg kan bare se to navn.

Jeg tror det telles som besøk hver gang noen er innom siden.

Moderatorer/administratorer kan forøvrig se usynlige stalkere på "hvem har besøkt profilen"-listen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:37   #64
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.196
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Usynlige besøkende markeres med en stjerne. Det er nok så vi skal kunne late som om vi ikke ser dem. Ganske snedig, i grunnen, tro hvor godt det ville virket i RL?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stalkere.jpg (38,9 KB, 48 visninger)
__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:41   #65
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Usynlige besøkende markeres med en stjerne. Det er nok så vi skal kunne late som om vi ikke ser dem. Ganske snedig, i grunnen, tro hvor godt det ville virket i RL?

Så om jeg ønsker å låne noen bøker men ikke føler meg blid og sosial nok til å snakke så er det bare å ta et håndkle over hodet mitt før jeg ringer på døren deres?
"Her var det iiingen?! Jeg får gå sakte inn gjennom døren da sånn at ingen kan komme etter meg inn i leiligheten"

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:44   #66
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Der ser dere, man er bare paranoid når det ikke er noen som følger etter en. Jeg regner med at det også er riktig at Vatikanet og PST har lesetilgang på alt?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:50   #67
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Den gamle vennelisten heter nå kontaktliste (det er denne som (i hvertfall inntil videre) avgjør hvem som får lese bloggen), det som er nytt er det som nå kalles venneliste der brukere må bekrefte at de er venner. Med den gamle vennelisten så kunne du jo være venner med hvem det måtte være, uten at "vennen" hadde noe denne skulle ha sagt.

Dette var ikke helt svar på det jeg spurte om. Er en venn automatisk en kontakt? Hvis man ønsker at noen skal være venn men IKKE kontakt (les: ikke kunne lese bloggen) hvordan styrer man dette?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:53   #68
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Dette var ikke helt svar på det jeg spurte om. Er en venn automatisk en kontakt? Hvis man ønsker at noen skal være venn men IKKE kontakt (les: ikke kunne lese bloggen) hvordan styrer man dette?

Den gamle vennelisten din blir kontaktene dine nå. En kontakt er ikke automatisk en venn, det må du "søke om". Vennene dine vises på profilsiden din, det gjør ikke kontaktene. En venn må også være kontakt, tror jeg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:58   #69
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Jeg likte det ikke.

Dette forumet er bra og var et forum, ikke facebook...

Litt skuffet

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:05   #70
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.493
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg likte det ikke.

Dette forumet er bra og var et forum, ikke facebook...

Litt skuffet

Det er jo fortsatt samme forum, bare med litt nye ekstrating. Dersom du ikke er interessert i de ekstratingene kan du bare la være å bruke dem, og forumet blir akkurat som før.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:17   #71
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Og forumet er blitt mye tregere....

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:19   #72
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Og forumet er blitt mye tregere....

Det har jeg ikke merket noe til.

Det gjelder å ha en treg pc. Da legger man ikke merke til noe slikt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:20   #73
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Og forumet er blitt mye tregere....

Kjappere herfra.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:22   #74
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kjappere herfra.

Hvor mange ganger har jeg klaget på dette?




Du er nå vel lei av maset mitt


:er avstands betatt på HP derfor jeg maser sånn om alt mulig:

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:43   #75
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Angående album: Hvem har disposisjonsrett over bildene som legges der? Jeg har ikke lest noe om det her, men jeg har sett at det står på andre fora at det man skriver blir forumets "eiendom". Gjelder det bildene også?

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:46   #76
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Angående album: Hvem har disposisjonsrett over bildene som legges der? Jeg har ikke lest noe om det her, men jeg har sett at det står på andre fora at det man skriver blir forumets "eiendom". Gjelder det bildene også?

Det er dine bilder, og du blir holdt ansvalig for det du deler der. Så ikke last opp noe du ikke har lov ti å laste opp. Om vi blir gjort oppmerksom på at brukere deler bilder de ikke har lov å dele kommer vi til å slette disse.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:49   #77
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er dine bilder, og du blir holdt ansvalig for det du deler der. Så ikke last opp noe du ikke har lov ti å laste opp. Om vi blir gjort oppmerksom på at brukere deler bilder de ikke har lov å dele kommer vi til å slette disse.

Jeg tenkte mer på om "forumet" kunne bruke bilder jeg har lastet opp, uten å spørre meg.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:51   #78
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg tenkte mer på om "forumet" kunne bruke bilder jeg har lastet opp uten å spørre meg.

Ikke annet enn i en oversikt over siste bilder, mest populære bilder, eller tilsvarende. Men noe sånt har vi ikke planlagt per i dag. Du vil uansett eksludere album fra noe slikt ved å tilgangsbegrense disse til bare venner.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 12:55   #79
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.579
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Jeg ser ingen fisk. Men det er jo litt morsomt med dem som har stjerne bak nicket sitt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 13:00   #80
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Den gamle vennelisten din blir kontaktene dine nå. En kontakt er ikke automatisk en venn, det må du "søke om". Vennene dine vises på profilsiden din, det gjør ikke kontaktene. En venn må også være kontakt, tror jeg.

Det tror jeg også. Det betyr at man altså må aktivt si "nei, jeg vil ikke være venner med deg" hvis man ikke ønsker at vedkommende skal lese bloggen. Det synes jeg er litt uheldig.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, foruminfo, forumoppgradering, taggefjas


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no