Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvit kjole i bryllup?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-10, 17:44   #61
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.949
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Det mest spennende jeg har gjort var å gå i bryllup hvor jeg hadde klina med brudgommen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 17:49   #62
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Jeg har, til nå, unngått hvitt i alle brylluper jeg har vært i - inkludert mitt eget.

Om noen hadde kommet i mitt bryllup i hvit kjole hadde jeg virkelig ikke brydd meg. Jeg hadde nemlig en nydelig, skreddersydd, grå kjole i thaisilke. Enkel prinsessefassong med et lite slep.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 18:35   #63
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det mest spennende jeg har gjort var å gå i bryllup hvor jeg hadde klina med brudgommen.

Jeg har vært kvalifisert for rød kjole én gang, men det ville nok ikke ha sjokkert noen, ettersom jeg hadde vært kjæreste/samboer med brudgommen i fem år.

Det hadde vært artig med et sett av fargekoder:

  • Klina med brudgommen - oransje kjole
  • Ligget med brudgommen - rød kjole
  • Hatt ønske om sex med brudgommen - blå kjole
  • Blitt forsøkt sjekka opp av brudgommen - gul kjole

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 18:37   #64
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har vært kvalifisert for rød kjole én gang, men det ville nok ikke ha sjokkert noen, ettersom jeg hadde vært kjæreste/samboer med brudgommen i fem år.

Det hadde vært artig med et sett av fargekoder:

  • Klina med brudgommen - oransje kjole
  • Ligget med brudgommen - rød kjole
  • Hatt ønske om sex med brudgommen - blå kjole
  • Blitt forsøkt sjekka opp av brudgommen - gul kjole

Forsøkt sjekket op av brudgommen under bryllupet - gå å skift til grønt

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 18:41   #65
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

He, he.. jeg ler litt av denne tråden... Jeg har en enda bedre ide... Neste fp-treff kan vi vel stille i brudeantrekk ?

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 18:41   #66
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.


Det hadde vært artig med et sett av fargekoder:

  • Klina med brudgommen - oransje kjole
  • Ligget med brudgommen - rød kjole
  • Hatt ønske om sex med brudgommen - blå kjole
  • Blitt forsøkt sjekka opp av brudgommen - gul kjole

  • Sjekket opp av bruden - Lilla kjole

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 18:48   #67
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

  • Sjekket opp av bruden - Lilla kjole

Det er jo lilla jeg pleier å gå i i brylluper!

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 18:53   #68
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Nei, ikke hvit kjole i brylløp. Var i et brylløp engang der en av gjestene hadde lang hvit kjole.......... For å si det sånn, det var ikke så veldig populært blant dem andre. Aller aller fleste syntes det var et rart valg, og det virket nesten som hun prøvde å overgå bruden....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 19:06   #69
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det er jo lilla jeg pleier å gå i i brylluper!

Ja?

Jeg giftet meg for øvrig i rødt, og alle tok det som et tegn på at jeg hadde hatt sex med brudgommen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 20:31   #70
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja?

Jeg giftet meg for øvrig i rødt, og alle tok det som et tegn på at jeg hadde hatt sex med brudgommen.

Hørt sånt!

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 20:36   #71
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.699
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit kjole i bryllup?!

Hva betydde det når konen til min far stilte i råd kjole da? At hun har lugget med mannen min og tror hun er moren min?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no