Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes dere om navnesminke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 10:15   #61
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.915
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Jeg må vel si "ja", siden vi har en Mathias. Vi prøvde oss på Mattias, men for meg blir uttalen annerledes da. Med trykk på de to t'ene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:15   #62
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Navnesminke er tåpelig. Jeg kan ikke komme på et eneste navn som blir PENERE med en c, en h eller en z - for den saks skyld. Når det kommer til navn, så er remafilosofi det som gjelder for meg. *det enkle er ofte det beste* Så å kalle det for navnesminke blir jo helt feil. Navnehærverk derimot

Om Mathias, så er ikke det navnesminke for min del - men jeg uttaler navnet med h jeg da. Mathias, rett frem.
Som en digresjon, så var jeg og storebror på juleverksted i helga. Alle ungene fikk julebrus og på storebrors flaske sto det skrevet. Luckas! Jeg har selvfølgelig kalt han Løkkas i flere dager nå.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:16   #63
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.328
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg har ofte lurt på hvorfor noen har navn som Arne Leif. Det er jo mye lettere å si Leif Arne. Og et er lettere å si Dag Tore, enn Tore Dag.

Det bor en som heter Kåre Jan også her. Hvorfor ikke Jan Kåre.

Jeg prøver å tenke at det må være oppkalling. Men fryktelig tungvindt å bruke begge navn i slike tilfeller. Og det var vel helst før i tiden at slike navn ble brukt.

Det er nok etnisitet som er nøkkelen her også. Mest sannsynlig sunnmørsk sådan. Der faller omvendt rekkefølge på navn seg helt naturlig.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:17   #64
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Fiffig. (<---- Ser dere, mere bruk av f. )

Du mener vel phiphig?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:18   #65
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.715
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Det er nok etnisitet som er nøkkelen her også. Mest sannsynlig sunnmørsk sådan. Der faller omvendt rekkefølge på navn seg helt naturlig.

Evn nordlending...
Mange navn blir jo rare uansett hvilken rekkefølge man setter de sammen. Per Jan og sånn...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:18   #66
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Ja, det kommer nok litt an på hvor i landet man bor.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:19   #67
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Jeg ser også at det er litt "uheldig" for enkelte flyktninger, som har litt annerledes navn. Min eldste datter har ei venninne fra Bosnia som heter Nezat. Hun har fått en del ubehagelige kommentarer pga. det.

Dette kan de jo selvsagt ikke noe for og det har jo ikke noe med denne debatten å gjøre.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:19   #68
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.828
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Merkelig nok så gjør den det ja.... (ikke så mye i byen, men du skal ikke så langt utenfor...) Men selv min svierfar innså at da han mente vår sånn måtte oppkalles, forslo han Bjørn Gunnar, heller enn Gunnar Bjørn. Det må være de mange årene på østlandet som slo inn, for det er eneste gang jeg har sett ham sette seg selv bakerst... og genettisk sett har han etneistiet fra et sted hvor Gunnar Bjørn nok ville vært HELT logisk...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:23   #69
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Det er nok etnisitet som er nøkkelen her også. Mest sannsynlig sunnmørsk sådan. Der faller omvendt rekkefølge på navn seg helt naturlig.

Hva, er det enklere for sunnmøringer å si de på den måten i forhold til andre dialekter? Eller er det typisk sunnmøring å gi doble navn med tung uttale til sine barn? :forvirret: og :uenig:

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:24   #70
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Her jeg bor er det i alle fall ikke enklere å si Kåre Jan, Kåre Odd, Arne Leif osv. Det blir bare tungvindt.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:25   #71
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Jeg bruker navnesminke. (Engelskvennlig stavemåte, som jeg kaller det.) Og nekter å følge Elgfrid/Bjørgulf/Kari/Ola-moten.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kan vi starte en vognskilt-debatt igjen? :ivrig:

Jeg ler meg tidvis fillete av den del av de navnene som står på slike vognskilt. Er det noen sammenheng mellom tilbøyelighet til å kjøpe vognskilt og tilbøyelighet til bruk av navnesminke? Jeg mener at det må være en klar sammenheng.

Jeg tror det er alder som er fellesnevneren her. Jeg innbiller meg at yngre mødre er mer tilbøyelige til å ha vognskilt enn eldre, og at det samme gjelder for utradisjonelle stavemåter av navn.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:27   #72
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.161
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Ikke mobb rare navnkombinasjoner. Dette var en tråd om navnesminke.

Jeg har en sønn med en uvanlig navnekombinasjon. For meg har den aldri vært uvanlig siden bestefaren min het det. Det tar litt tid å venne seg til uvante kombinasjoner, men nå synes alle som kjenner knerten at han har et helt vanlig navn. En av naboene sa det forresten her om dagen: "Noen påpekte at knerten hadde et rart navn. Da måtte jeg tenke meg om ....... knerten ....... det er nok egentlig uvanlig, men det tenker vi ikke over lenger."

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:27   #73
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hva med Chatrine? Er det noen som virkelig skriver det sånn? Man har jo Cathrine, Catrine og K-variantene, men jeg har flere ganger sett folk skrive Chatrine til folk som IKKE skriver det på den måten. Men er det virkelig noen som heter Chatrine?

Det minner meg om Chim fra FrP som figurerte i avisene for noe år siden...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:28   #74
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.946
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Jeg har en stum h i mitt navn og det har minsten også. Vi valgte stum h fordi vi syntes navnet så penest ut med det. Men den stumme hen i både mitt og minsten sitt navn er på et vanlig sted.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:28   #75
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Ang navnsminke, nei jeg er ikke fan av det, men i enkelte navn endrer uttalen seg. Som f.eks Mattias og Mathias.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:29   #76
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.


Jeg tror det er alder som er fellesnevneren her. Jeg innbiller meg at yngre mødre er mer tilbøyelige til å ha vognskilt enn eldre, og at det samme gjelder for utradisjonelle stavemåter av navn.

Unge førstegangsforeldre som ikke vet bedre, ztakkarz.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:30   #77
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Ingen navnesminkede navn i vår husholdning.

Det eneste eksemplet jeg kommer på som ikke er nevnt allerede er Xandra. Det skulle nemmlig barnebarnet til en kollega hete . Hun kan sikkert henge sammen med Xtina og Xena (warrior princess).

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:32   #78
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Har eg eit sminka navn altså ? Hmm, aldri tenkt over det før.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:34   #79
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror det er typisk sunnmørsk med motsatt rekkefølge på navn og litt andre navnekombinasjoner enn det som er vanlig andre steder i landet.

Tung uttale og kompliserte navn er ikke sunnmøringer alene om. Det er lettere å si Leif Per og Kåre Dag enn å si Leah Isadora.

Forsatt ikke enig, men jeg kan være enig i at det er muligens mer vanlig på "landsbygden" enn i mer sentrale strøk.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:50   #80
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.477
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om navnesminke?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Navnesminke og navnesminke. Jeg synes ikke Camilla og Monica er sminkede navn. Da synes jeg heller at Kamilla og Monika er litt uvant fornorsket.

Hæ, uvant fornorsket? Didn't see that one coming Jeg synes liksom at Kamilla er det mest normale jeg da. Men det er sikkert fordi min "første" Kamilla het det.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hvis jeg hadde gitt barna mine navn som kunne skrives på forskjellige måter, tenker jeg at jeg ville valgt den vanligste skrivemåten, for det er enklest for dem.

Dermed ville jeg også brukt Camilla, ikke Kamilla.

Jeg har liksom tenkt at det er lettest å bruke den skrivemåten som er mest intuitiv ift. bokstavuttale. Ikke for at det er galt å velge den vanligste skrivemåten, bare for å fronte mitt valg


Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så jeg synes det er stor forskjell å snakke om Christian og å snakke om Melyzzah.

Helt klart. I min verden er det forskjell på navn som både har internasjonale og mere lokale varianter, som kan sammenliknes med enkel dagsminke, (foundation, blusher, pudder og mascara), og navn som tar litt av og kan sammenliknes med festsminke (glitter, flaske øyenvipper, dramatisk leppestift etc.).
Dagssminke legger man knapt merke til og kler de fleste, mens festsminke er mere avhengig av personlig smak.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no