Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nye produkter 2014

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-14, 18:25   #61
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Har noen smakt de to nye frukt Biola? Jeg har sett etter i butikkene her, men har ikke funnet de enda.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 18:31   #62
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Lillebror og jeg kjøpte inn fløtemysost på tube......not so much!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 18:49   #63
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Lillebror og jeg kjøpte inn fløtemysost på tube......not so much!

Nei, den prøvde vi også, og det ble helt feil.

Smørbukk-sjokoladen var helt ok, men ikke mer. Til helgen skal jeg kjøpe potetgull igjen, får se om de har røffe rifler noe sted!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 20:06   #64
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.250
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Ja, hvor finner man røffe rifler? Jeg fant på OBS, men om jeg må dit hver gang blir neppe mitt behov stilt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:10   #65
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Cottagecheese mellommåltid. Kjedelig.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:15   #66
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.692
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ja, hvor finner man røffe rifler? Jeg fant på OBS, men om jeg må dit hver gang blir neppe mitt behov stilt.

Har plukket med meg både fra spar og kiwi.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:18   #67
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Jeg skal prøve Hellstrøms ferdigretter. Noen som har sett hvor de selges? (Eller prøvd de?)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 21:38   #68
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.975
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Har noen smakt de to nye frukt Biola? Jeg har sett etter i butikkene her, men har ikke funnet de enda.

Nei, har heller ikke sett disse! Har sett lite nytt i butikkene faktisk. Og synes det er en kjip ting når man hyper det opp til det store slippet og så finner man kanskje en vare eller to liksom

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 23:29   #69
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Pollysjokoladen er definitivt ein ny favoritt, smørbukk heilt ok og oreo absolutt ikkje. Den var som ein dårleg daimsjokolade.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 23:32   #70
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg skal prøve Hellstrøms ferdigretter. Noen som har sett hvor de selges? (Eller prøvd de?)

Ja. Alle tre. Skuffet!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 23:37   #71
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja. Alle tre. Skuffet!

Ah, det var synd. Vi mangler god og noenlunde sunn ferdigmat i Norge, synes jeg, og jeg hadde håpet det kom med Hellstrøm.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-14, 23:40   #72
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja. Alle tre. Skuffet!

Hvor fant du disse rettene? Ikke sett dem i butikk enda.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 10:12   #73
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Nei, har heller ikke sett disse! Har sett lite nytt i butikkene faktisk. Og synes det er en kjip ting når man hyper det opp til det store slippet og så finner man kanskje en vare eller to liksom

Satser på at jobben tar de inn da. Vi får alle våre leverandører sine nyhetskataloger og det var faktisk ikke så mye spennede nytt i år. Tine skulle slippe en matlagningsmelk, men de trakk den like før. Var bare melk som hadde lang holdbarhet egentlig.
Lite laktosefrie nyheter og det er synd. Har prøvd gresk yoghurt med bringebær siden jeg tåler bittelitt yoghurt.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 10:22   #74
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Cottagecheese mellommåltid. Kjedelig.

Ja, veldig også. Den med hasselnøtter var hakket bedre enn den med mandler, men ikke mye. Kan like godt kjøpe en vanlig boks med cc og ha oppi det jeg liker selv.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 10:33   #75
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.084
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Oreosjokoladen er testet, den var god nok, men heavy. Blir neppe kjøpt igjen.

Gresk yoghurt mellommåltidet står i hylla mi nå. Er det I4 denne serien heter? Hva er meningen, evt, hva har jeg misforstått?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 10:35   #76
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Nye produkter 2014

14, kl.14.
Poenget er vel å få folk til å spise et lite mellommåltid da og ikke gå sultne helt til middag.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 10:36   #77
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Gresk yoghurt mellommåltidet står i hylla mi nå. Er det I4 denne serien heter? Hva er meningen, evt, hva har jeg misforstått?

Det står for 14 og skal være til å spise som mellommåltid klokken 14, sånn at det ikke går for lang tid mellom lunsj og middag. Smart konsept, sånn egentlig, hadde det ikke vært for at produktene ikke er spesielt gode. Jeg har prøvd gresk yoghurt med blåbær og den hadde en merkelig bismak. Og CC var boooooring men mettende, og ganske smart for meg å spise en drøy time før trening.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 10:37   #78
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.084
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det står for 14 og skal være til å spise som mellommåltid klokken 14, sånn at det ikke går for lang tid mellom lunsj og middag. Smart konsept, sånn egentlig, hadde det ikke vært for at produktene ikke er spesielt gode. Jeg har prøvd gresk yoghurt med blåbær og den hadde en merkelig bismak. Og CC var boooooring men mettende, og ganske smart for meg å spise en drøy time før trening.

Ja nemlig. God tanke, forsåvidt, men... Det er den andre greske yoghurten jeg prøver idag, så jeg får gi rapport.
CC-en virker jo praktisk, men relativt dyrt for en kjedelig CC da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 10:40   #79
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.686
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Jeg har ikke smakt CC eller yoghurt i 14-serien, men jeg likte grøten.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-02-14, 10:42   #80
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har ikke smakt CC eller yoghurt i 14-serien, men jeg likte grøten.

Da skal jeg prøve den neste gang. Jeg er litt på jakt etter smarte mellommåltid siden jeg trener rett etter jobb flere ganger i uken og skal være mett, men ikke for mett da og er litt lei rundstykke og banan, liksom.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no