Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 22:53   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.654
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Varme oppleves forskjellig, så jeg syntes det er vanskelig å svare på når det er ok å reise og ikke. Vi plages ikke med varmen i Florida i juli, det er bare deilig.

Enig med deg i det, man opplever varmen ulikt. Jeg bodde 4 år der og ble vant til varmen, så for meg er ikke juli pyton, men deilig. Jeg savnet aldri vinter der for å si det slik, er nok et sommermenneske.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 00:41   #62
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Men hvilken årstid er det egentlig best å reise? Helst ikke over 30 +.

Nå elsker vi å bade, og gjerne i sjøen. Og da ville jeg ikke reist noe særlig senere enn vi gjorde denne gang. Det var akkurat passe varmt, og greit varierende.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 06:15   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg synes nov-feb er litt kaldt i Florida. Kan faktisk være rundt null om morgenen, men så blir det selvsagt rundt 20 på dagen. Det går an å bade, men det trenger ikke å være varmt. Så om dere ønsker bading og strandliv ville jeg nok reist senere. April og mai er bedre synes jeg. Fom august og utover regner det, omtrent hver dag, en stund, men det er grusomt varmt og med høy luftfuktighet.

Jeg kan bare Miami-varme, men jeg skulle unngå desember og januar da det kan bli ned mot 0 en sjelden gang (på natten), men november og februar kan være fantastiske om man ikke elsker 30 grader. 20-25 grader på dagen ca. Jeg er glad i varme og jeg elsket oktober, stort sett hele november og mars-mai. Egentlig så elsket jeg vel hele vår tid der. Jeg tåler varme bra og var veldig fornøyd på sommeren også, men det er noe annet å bo der å kunne gå inn og være inne når det måtte passe enn å være turist der du helst vil være ute så mye som mulig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 08:47   #64
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.885
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Men dere, hvordan får dere til å reise 3 uker på ferie på en annen tid enn i sommerferien?
En ting er at det koster masse penger og barna har jo tross alt sommerferie og i den ferien må man også finne på noe..

Og så dundres det ivei med fag på skolen og på 3 uker går de glipp av ganske mye - lekseplan med eller ei..

En på jobben hadde vært der nå i sommerferien og han hadde snakket med noen som mente at det var lavsesong i parkene der på den tiden for amerikanere flyktet fra Florida pga heten? og at det ikke var så lange køer i parkene i juli?
Hvor varmt er det egentlig i Florida/Orlando i juli? Varmere enn i Middelhavet?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:03   #65
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

I Miami så er det stort sett 30-33 grader på sommeren med høy luftfuktighet. Det kan være mer, men det er mer unntak enn regel. Det virker som om det stemmer ganske bra med Orlando også: http://orlando.about.com/od/weather/a/avetemps_3.htm

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:11   #66
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men dere, hvordan får dere til å reise 3 uker på ferie på en annen tid enn i sommerferien?
En ting er at det koster masse penger og barna har jo tross alt sommerferie og i den ferien må man også finne på noe..

Og så dundres det ivei med fag på skolen og på 3 uker går de glipp av ganske mye - lekseplan med eller ei..

En på jobben hadde vært der nå i sommerferien og han hadde snakket med noen som mente at det var lavsesong i parkene der på den tiden for amerikanere flyktet fra Florida pga heten? og at det ikke var så lange køer i parkene i juli?
Hvor varmt er det egentlig i Florida/Orlando i juli? Varmere enn i Middelhavet?

Vi var i FLorida i juli for 2 år siden og hadde opp mot 42 grader noen dager og høy luftfuktighet. Parkene var stappfulle. Vi var der tidlig på dagen, så fikk som oftest med oss mye før det ble for lange køer. Vi orket ikke å få med oss paraden mot slutten av dagen, for da var vi lei av varmen og alle menneskene. I Animal Kingdom var det 3 timers ventetid på ene attraksjonen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:37   #67
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.462
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Jeg kan tenke meg at det kan bli varmere i Orlando enn i Miami. Det skjer at det blir opp mot 106 Fahrenheit (41 C) i Miami-området, men det hører til sjeldenhetene. Det er vel mer innlandsklima i Orlando.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:43   #68
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Vi har vært der de siste årene i juli. Varmen oppleves som mer trykkende i Orlando enn f.eks. langs kysten. Vi har hatt tilsammen 4 dager med regn på de 5 ukene vi har vært der (regn i form av styrtregn i noen timer) Tempraturen har ligget på rundt 35-40 grader, men jeg opplever ikke varmen som så trykkende som f.eks. i Tyrkia eller Spania midt på sommeren. Det er en liten føhnvind som gjør det mer behagelig.

Vi er avhengig av å reise i skoleferien, dvs. sommerferien pga reiselengden vi ønsker å være borte. Det er mye folk i parkene og på de mest populære attraksjonene kan man risikere å stå en time eller mer i kø (type Harry Potter), øvrige steder står man gjerne 15-30 minutter. De ansatte i parkene er vanvittig proffe og ventetiden oppleves ikke så lang fordi det skjer noe i de fleste køene (ting man kan se på), man står i skyggen og det er vifter som kjøler. Kan IKKE sammenlignes med f.eks. Tusenfryd.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 11:08   #69
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.885
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Det var bra å høre, Fløyel.
Gutta mine vil jo være ganske så store innen vi får reist i 2014 og de er ikke typen sutrete/masete eller lei så det går nok fint med en stund i kø.
Vi var da på Liseberg for to år siden og der var det jammen 40 minutters kø på flere av attraksjonene, der også.

Det er igrunnen den lange flyreisen og aller mest kostanden som hindrer oss i å dra. Det å stå i kø er litt av opplevelsen med fornøyelsesparker.
Varmen skal vi nok takle. Det høres bare deilig ut.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:24   #70
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Nå så jeg at innlegget mitt kan virke veldig negativt..
Disneyparkene er en fantastisk opplevelse. Nå var storebror bare 2 1/2 når vi var der, så det var lite han hadde interesse av utover å møte Donald og Mikke Mus. Men for oss voksne var det utrolig artig. Men man blir litt sliten etter en hel dag der i stekende sol og et mylder av mennesker. Selv om de har mye skygger og en del sånne dis-spredere.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:02   #71
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men dere, hvordan får dere til å reise 3 uker på ferie på en annen tid enn i sommerferien?
En ting er at det koster masse penger og barna har jo tross alt sommerferie og i den ferien må man også finne på noe..

Og så dundres det ivei med fag på skolen og på 3 uker går de glipp av ganske mye - lekseplan med eller ei..

En på jobben hadde vært der nå i sommerferien og han hadde snakket med noen som mente at det var lavsesong i parkene der på den tiden for amerikanere flyktet fra Florida pga heten? og at det ikke var så lange køer i parkene i juli?
Hvor varmt er det egentlig i Florida/Orlando i juli? Varmere enn i Middelhavet?

Den ene uken var høstferien, så han fikk innvilget de 10 skoledagene fri som rektor har anledning til å godkjenne. Vi tok kopier av både lærebøker og oppgavebøker, og fulgte ukeplanen. I følge læringsmålene for uken, så tror jeg ikke han har mistet noe. Han ba selv om å få gjøre lekser etter frokost, så det var helt uproblematisk. Da vi kom hjem limte vi arkene inn i bøkene hans.

Men når det er sagt, så blir det lenge til jeg gjør det igjen. Selv med høstferien i midten, så er det lenge å være borte 3 uker midt i året.

Minsten er straks halvannet år, og jeg tror aldri jeg kommer til å glemme de store øynene hans og den ivrige pekingen under paradene. Han var helt i hundre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:53   #72
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.654
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Men hvilken årstid er det egentlig best å reise? Helst ikke over 30 +.

Tja. Oktober er i alle fall flott, dere er garantert varme og sol. November og utover blit litt kjøligere. I desember er jo parkene flott pyntet til jul, men da kan det være lange køer.

Jeg har forresten opplevd å stå ikke mindre enn 3 timer i kø på de mest populære attraksjonene i påsken i 30 +.

Amerikanske barn har forresten lang sommerferie, fra ca midten av juni til andre uken i september. Uansett, det bor mange mennesker i USA, og Florida og Orlando er et veldig populært reisemål, så det vil være mange mennesker der.

Jeg har vært i parkene i alle årstider, men påsken var nok den verste mtp køer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 15:28   #73
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Men hvordan er september da?
Og Niobe, hvilken leilighet bodde dere i? Gjerne på prikk...

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 18:23   #74
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.971
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Kan jeg også få se blogg?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 18:24   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.971
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Ja det skulle være en prikkekommentar. Vet ikke hva som skjedde...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:26   #76
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Ja, da har vi kommet hjem etter 14 deilige dager i Florida. Sjette gangen vi er der. Reiser tilbake neste år på samme tid. Fantastisk deilig tid å reise på, ikke altfor varmt (25-28 grader) og veldig lite turister.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:29   #77
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Ja, da har vi kommet hjem etter 14 deilige dager i Florida. Sjette gangen vi er der. Reiser tilbake neste år på samme tid. Fantastisk deilig tid å reise på, ikke altfor varmt (25-28 grader) og veldig lite turister.

Kan jeg spørre hvor dere har bodd? (er på leting etter hus i Naples/Cape Coral/Ft.Mayers området)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:29   #78
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kan jeg også få se blogg?

Min blogg?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:30   #79
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Å, jeg gleder meg allerede til å dra tilbake! Jeg tipper vi reiser igjen i 2013.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 20:33   #80
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.971
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orlando høsten 2011 - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Min blogg?

Hehe, ja takk.

Sånn ellers lurer jeg på følgende:

Vi har mange ukers sommerferie hvert år. Vi pleier å reise to uke til Hellas. Neste sommer tenker vi på tre uker til Thailand. Men hvis vi først skal reise så langt, kan Florida være et alternativ? Hva vil det koste? Jeg vet jo at det er umulig å svare på, og at det kommer an på, men bruker man ikke lett grotesk mange penger på en sånn tur? Vi har et årlig feriebudsjett på nærmere hundre tusen, tror jeg ( ), men jeg er IKKE villig til å bruke alt på én tur, selv ikke en langtur. I Thailand er det i det minste billig å leve. Vi pleier å bruke ca 30-40 000 på en Hellastur, og da er ikke mat og sånt inkludert.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no