Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-10, 13:02   #61
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Jeg kunne godt ha tenkt meg denne til første arbeidsdag i august. Men det ser ut som at den er solgt. Jeg får sende en mail og spørre om hun kan lage en lignende på bestilling.

Er ikke den litt varm i august? Mine fleecekjoler må jeg i alle fall langt ut på høsten for å ikke krepere i.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 22:58   #62
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Her var det komt litt fint jo! Kanskje eg må en tur inn på La Redoute eller kva det heiter.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 23:06   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.442
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Åhhh, høsttråd tenkte jeg! Jeg har jo sommer her mest hele tiden så høst er nesten bare koselig. Så kommer jeg på at jeg ikke kan ha høstklær her for det er alt for varmt. Ja, ja, jeg får henge med og få inspirasjon til en annen høst enn denne.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 23:07   #64
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

No har eg vore inne og konstantert at netthandel er ikkje så mykje for meg altså.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 11:13   #65
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og så skal jeg ha meg en kjole som ligner på denne




Skal bestille en herfra, hun syr på mål: http://tonemordesign.no/collection/woman.htm

Den har jeg også lyst på til høsten. Den er bare så fin.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 11:19   #66
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Er ikke den litt varm i august? Mine fleecekjoler må jeg i alle fall langt ut på høsten for å ikke krepere i.

Alt er så forutsigbart her oppe i nord, så det er ikke lett å svare på. Jeg bruker fremdeles lester og ungene har ullundertøy under bukse og genser, men kanskje sommeren kommer nettopp i august.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 11:32   #67
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Såg dette bildet på Gizomolina sin blogg og kunne godt tenkt meg å spørre mamma om ho kan strikke ei sånn trøye til meg

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 11:43   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Nessie, jeg finner ikke denne!

Link? Til produktsiden, ikke hovedsiden?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 11:45   #69
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Jeg tenkte kjøpe meg enda noen nye thighs av type jeans. Se om jeg finner noen fine tunikaer, og noen strikkejakkegreier jeg kan slenge over.

Men mest av alt, så ønsker jeg meg en ny jakke, som er litt fin. Jeg har bodd i boblejakke i studietiden, og det er ikke så voldsomt damete, så jeg tenkte prøve skaffe noe som var det.

Et par fine flate svarte støvletter er et must. Det samme er fine skjerf, og litt kult bling. Skal se om jeg finner litt bilder.

Denne var jo fin, men jeg burde ha v-hals...

Ønsker meg noe ala dette...




Ja... det var ikke så mye å finne på nett egentlig.


Sist redigert av Joika : 04-07-10 kl 12:04.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 15:38   #70
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.



Det kan vel ikkje berre ver HM som har klart høstklærna?

Her i bytikken har de bare sommerklær.

Fikk høtsklær ktalog fra Ellos på lørdag.

Ellers nekter jeg å se på høstklær for vi får noe sommer først .Høsten hadde vi i vår

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 18:14   #71
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

No har eg vore inne og konstantert at netthandel er ikkje så mykje for meg altså.

Fordi du ikke finner noe?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 18:15   #72
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Nessie, jeg finner ikke denne!

Link? Til produktsiden, ikke hovedsiden?





http://www.laredoute.no/DetailPages/...earchBackLink=

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 18:18   #73
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?





__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 19:25   #74
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg har også bestilt høstklær allerede.

Den samme kjolen som Dragen, bare i olivengrønt. Samt en hverdagskjole fra Odd Molly og en lilla fra Boden.


Hjemme fra fjelltur igjen, så da kan jeg vise frem bilder også:





Og så håper jeg at jeg finner meg noen fine strikkeplagg. Høstkolleksjonen til ChillNorway skulle visst komme i løpet av juli, og damene på Carma mente det var den fineste kolleksjonen til nå, så det må også sjekkes ut.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 19:31   #75
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Dette er på salg hos Lisen.dk nå da Haugtussa.
Den er jo høst?











__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:35   #76
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Ja, fordi eg ikkje finne noko. Det som er fint er dyrt og dyre klær likar eg å prøve.

Lisen er dansk? Korleis blir det med toll og moms da?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:42   #77
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hvor fort kan man gå ned etter fødsel? På to uker? *håpefull og shoppingklar*

Jeg var i alle fall tilbake på et par kilo over matchvekt etter noen
dager.

Søte Nessie har sendt SMS-tips med fin kjole til meg også.

Ellers er jeg også av typen som bruker de samme klærne året rundt. Jeg har kanskje noen få sommerskjørt, men definitivt ingen lyse bukser. Til høsten har jeg lyst på flere langermede kjoler.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 21:01   #78
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg var i alle fall tilbake på et par kilo over matchvekt etter noen
dager.

Å, hold kjeft da.




Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 21:02   #79
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Fasongen var ikke identisk, da.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 21:18   #80
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.951
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hvor fort kan man gå ned etter fødsel? På to uker? *håpefull og shoppingklar*

Skal vi se ... etter førstemann; noen uker.
Etter andremann, hvor gammel er han? Jo, 5 år og nei, det må nok gå noen år til.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no