Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har skjedd med POP?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-14, 09:06   #61
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Jeg fant noen fine og fargerike skalljakker i salgs-kategorien deres forleden (fargeblokk) i nettbutikken. De hadde akkurat de størrelsene jeg var ute etter, og siden dette tydelig er rester fra tidligere og finere kolleksjon, skyndte jeg meg og bestilte i god tro. Slang også med en bikini på 70 % avslag, siden vi skal til Tyrkia straks, og tre nyheter som det var 20 % avslag på for POP+. Nå er jeg bare irritert, for jeg er tilsendt faktura uten at noen av rabattene er trukket fra og totalen er betydelig høyere enn jeg regnet med. Håper det ordner seg, hvis ikke får de hele balletten i retur.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 10:12   #62
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Jeg må for skams skyld innrømme at POP var mye bedre i butikken enn på nett. Jeg fant supre skolestartklær der i fin kvalitet som ungen likte.

De skiftet jo eiere i vinter, så kanskje det er der endringen i feks nettdesign har gått skeis? De bør snarest få presentert klærne sine bedre!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 09:38   #63
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Så bra, HV! Meget mulig det fortsatt er fint tøy å finne i flere butikker.

Men altså, er POP dårlige på kundeservice i nettbutikken? Jeg har alltid vært fornøyd med service i butikk, det er første gang jeg bestiller noe over nett. Jeg sendte mail 17. august i forbindelse med pakken som etter alt overmål er feilfakturert, prøvde igjen i går også, men får ikke svar. Nå er pakken ankommet postkontoret fikk jeg melding om, men jeg er lite lysten på å hente en pakke som nesten ble dobbelt så dyr som jeg hadde regnet med, kjenner jeg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 10:57   #64
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.341
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har skjedd med POP?

Jeg opplevde nettbutikken som svært serviceorienterte i vinter da jeg presterte å bestille en vinterdress til lillesøster, fikk den levert og hadde den i skapet en mnd før jeg oppdaget at vi allerede hadde vinterdress i samme størrelse. Jeg fikk returnere, selv om lappen var tatt av (dressen var ubrukt) og fikk pengene igjen.

Bomull, det må jo ha skjedd en feil? Det er de sikkert villige til å rette opp.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no