Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaveåpning i barnebursdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 18:01   #61
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hva tenker du på da?
Jeg elsker å gå titte på alt det flotte brudeparet/dåpsbarnet/konfirmanten har fått og lese de koselige kortene. Men det er kanskje ikke gavebord du tenker på?

Nei, jeg tenker på at alle gavene er åpnet av "noen", og at brudeparet/foreldrene til dåpsbarnet ikke har den fjerneste anelse om hva de har fått av hvem.
(jeg mener ikke at de ikke har annet å holde på med, enn å pugge hvem de fikk hva av, men om jeg hadde vært et barn, ville jeg nok tatt saken betraktelig tyngre )

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 18:04   #62
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hm. Noe aner meg at jeg har et litt annet forhold til pakker enn andre. Jeg syns leker som flasketuten, gaveoppakking mens alle ser på og utstilling av gavene er litt kvalmt jeg. Det blir så veldig mye fokus på gavene. Dere må gjerne opplyse meg om at det ikke blir slik.


Her åpnes gavene etter hvert som ungene kommer i bursdag.
Værtfall i vår omgangskrets.


Aldri vært med på flasketuten peiker på ting med gaveåpning.

verken nå eller da jeg var lita

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 18:05   #63
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.200
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nei, jeg tenker på at alle gavene er åpnet av "noen", og at brudeparet/foreldrene til dåpsbarnet ikke har den fjerneste anelse om hva de har fått av hvem.

Jeg har aldri vært i et bryllup der brudeparet ikke har visst hva de har fått av hvem. Hvis noen andre pakker opp gavene, pleier de jo å la kortet henge/ligge på gaven, og vanligvis har det også blitt laget lister over hvem som ga hva, nettopp for at brudeparet skal vite det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 18:08   #64
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nei, jeg tenker på at alle gavene er åpnet av "noen", og at brudeparet/foreldrene til dåpsbarnet ikke har den fjerneste anelse om hva de har fått av hvem.
(jeg mener ikke at de ikke har annet å holde på med, enn å pugge hvem de fikk hva av, men om jeg hadde vært et barn, ville jeg nok tatt saken betraktelig tyngre )

Trodde det var vanlig at de som hjalp til med utpakking i riktig store arrangementer skrev liste over hvem som ga hva? Det gjorde hvertfall vi, og skrev takkekort der vi takket for det vi hadde fått.

Her har det også vært flasketuten peker på i bursdag noen ganger. i noen land er det ikke vanlig å åpne gaven før gjestene har gått. Gaven er personlig mellom giver og mottaker, det har vi også opplevd. De har derimot kommet bort i etterkant og takket for den fine gaven, synes det var helt greit, litt kulturforskjeller på dette området har vi ikke vondt av.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 18:10   #65
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Gaveleker er greit med få barn, men når det er 15 barn tar det fryktelig lang tid og mange blir utålmodige og begynner å leke med noe annet så fort de har fått gitt sin gave.

Sant. Da sjuåringen min og bestekompisen feiret bursdag med ikke mindre enn 27 gjester, droppet vi gaveoppakking i fellesskap. Det hadde rett og slett vært utopi å forvente at 27 unger skal sitte pent i ro den tiden det tar å åpne 54 gaver...

Ellers, i selskaper med litt færre gjester, er det vanlig med flasketuten peker på eller lignende.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 19:07   #66
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har aldri vært i et bryllup der brudeparet ikke har visst hva de har fått av hvem. Hvis noen andre pakker opp gavene, pleier de jo å la kortet henge/ligge på gaven, og vanligvis har det også blitt laget lister over hvem som ga hva, nettopp for at brudeparet skal vite det.

Så heldige dere har vært da
De bryllupene jeg har vært i, har vært litt sånn "Tusen takk for gaven... eh.." - så får man jo takkekort etter noen måneder, men det er ingen som har visst hva de fikk av oss på selve dagen.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 19:26   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Vi har hatt veldig god erfaring med flasketutengaveåpning. Faktisk har det vært den mest harmoniske og rolige delen av seansen. Og personlig synes jeg det blir mer fokus på giveren og mindre på gaven på den måten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 19:28   #68
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.862
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Her åpnes presangene. I år i 5-årsbursdager så har bursdagsbarnet klart å vente - dvs. at presangene har blitt lagt på et bord og først åpnet etter servering. Flasketuten peker på har vært vært en gjenganger ifht. rekkefølge på åpning av gaver.

Akkurat sånn har det fungert her de siste årene også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 19:39   #69
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Vi har også flasketuten peker på etter maten. Det har fungert de gangene vi har hatt barnebursdag. Barna får lov til å leke med de lekene som ikke inneholder smådeler.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:08   #70
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Bursdagene er jo så korte, og folk kommer IKKE når de har blitt invitert.

Gjør de ikke? Jeg synes folk er uhyggelig presise jeg. I år kom alle mellom 1655 og 1705. Vel, dette er kanskje mer en spin-off, dog en ikke så interessant en.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:10   #71
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Flasketuten peker på har vært vært en gjenganger ifht. rekkefølge på åpning av gaver.

Den er også mye brukt her i nabolaget, og ja, gavene blir åpnet i bursdagen.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:10   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Apan, to kom 45 minutter for sent sist, og hentet like sent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:13   #73
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Apan, to kom 45 minutter for sent sist, og hentet like sent.

:shock:
Er det mulig? Det synes jeg er skikkelig skikkelig frekt, det var jo virkelig i overkant. Jeg har selv vært veldig positivt overrasket over hvor presise alle er i bursdagene her, det er mye forskjellige unger og foreldre også så det er ikke noen "grunn" til det egentlig, men da er det tydeligvis ikke gjengs. Jeg trodde kanskje at det var "sånn" det var med barnebursdag.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:15   #74
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Akkurat det har jeg tenkt på også, minstemann var i bursdag forrige helg, og da jeg spurte om bursdagbarnet hadde likt gaven, så hadde hun ikke åpnet noen gaver. Og minstemann er av den typen som får med seg alt.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:15   #75
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

over gjestene på glitterbarnets fest.

Det eneste jeg har opplevd som litt rart var en som ble levert 20 minutter før selskapet skulle begynne, fordi moren hadde vært redd for at de ikke skulle finne frem. De bor fem minutter fra oss.

Vi kjører flasketuten peker på, fordi vi opplever at det blir mer ro rundt gavene og at alle synes at det er fint å få oppmerksomhet på den gaven de gir. Det er også store seremonier med høytlesing av kortene. Vi opplever også at våre egne barn ønsker å gjøre det på denne måten. Og så synes jeg selv at det er vanskelig å huske hva de har fått fra hvem dersom gavene åpnes etterhvert.

Den ene gangen vi har hatt et virkelig stort selskap (25 gjester) samlet vi alle forsøksvis i en ring med et gaveåpnende bursdagsbarn i midten. Det ble litt gåing til og fra, men stort sett var de oppmerksomme og interesserte.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 21:45   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Altså, man henter ikke 5 minutter for sent i en barnebursdag. :svett:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 21:49   #77
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Eldste her på 7 var i bursdag og der åpnet de ikke gavene,
de er fra Kroatia, vet ikke om det er annen skikk ifb med gaver der

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 21:52   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Jeg synes flasketuten peker på er cårny. Her rives gavepapiret av med engang gjestene har kommet inn døren. Barna mine ønsker det slik, og det er deres dag, så da blir det slik.

Eldste min ønsker å ha det på den "cårny" måten, så da blir det slik.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:17   #79
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Jeg synes flasketuten peker på er cårny. Her rives gavepapiret av med engang gjestene har kommet inn døren. Barna mine ønsker det slik, og det er deres dag, så da blir det slik.

Mitt barn vil helst ta med alle gjestene til en dragesklie 1 mil unna oss, men jeg tar meg den frihet å si at det ikke går selv om det er hans dag. Flasketuten peker på er ingen kampsak for meg, men det er lov å lære ungene alminnelig oppakkings-skikk-og-bruk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 08:32   #80
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.065
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveåpning i barnebursdag

Ungene kommer alt fra 10 minutter før og 30 minutter etter de har blitt invitert. Dette har vel egentlig skjedd i samtlige bursdager. Henting har også vært litt tilfeldig.

Vi starter med bespisning innen rimelig tid etter tidspunktet de ble invitert, så får de som kommer senere bare sette seg rett til bordet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no