Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 20:53   #61
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

A. Jeg leser ikke min manns sms'er rett og slett fordi jeg ikke leser andre sine "brev."

B. Jeg leser heller ikke min manns sms'er fordi han har en få forbaska avansert telefon via jobben at jeg ikke engang klarer ringe fra den.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:58   #62
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

jeg verken leser sms eller tar tlf om den ringer.

Samme her, hvis da ikke han ber meg svare eller lese meldingen for han.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:08   #63
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.871
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Vi leser heller ikke hverandres SMS.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:09   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Nei. Vi har ikke så høy terskel for å blande oss i hverandres ting, vi deler f.eks. mailadresse, men jeg skjønner meg ikke på mobilen hans og sliter hver gang jeg MÅ bruke den.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:11   #65
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Hvis den hadde ringt mens jeg var alene hjemme, hadde jeg nok tatt den. Men det er jo mer for å være hjelpsom. Jeg ville ikke lest en sms, det blir ikke helt det samme, synes jeg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:11   #66
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.



Jeg ser muligens hvem den er fra, siden det ruller i displayet på fremsiden.

Det er ikke fordi jeg ikke stoler på ham eller er sjalu, men jeg er veldig nysgjerrig.


Samme her. Uansett ber han meg som regel om å både lese og svare når han får meldinger, han er ikke særlig glad i tekstmeldinger.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:23   #67
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Ser ikke på sms`r, det er jo til han. Men om mobilen ringer og han er opptatt så hender det at jeg tar den om det er noen jeg kjenner.

regner med at om han skulle ha ei berte på si har hu vett nok til å melde/ringe på avtalte tider, og ikke når han er i heimen.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:24   #68
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

Ingenting. Lar den ligge og gir beskjed når han kommer hjem igjen at han har fått en melding.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:25   #69
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Selvfølgelig. For oss er det like selvfølgelig som at vi ikke åpner hverandres post.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:27   #70
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Her i huset åpner vi forresten gjerne hverandres post. Ikke brev vi tydelig ser er private, men de er forholdsvis sjeldne. Det som kommer i hans navn er som regel regninger, brev fra banken, forsikring og bilgreier og sånt. Og de er jo til oss begge, selv om det står hans navn på konvolutten. Stort sett.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:35   #71
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Nei akkurat det gidder jeg ikke. han får meldinger i ett kjør, men det har som regel med jobben å gjøre.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:37   #72
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.519
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Hvis så viktig informasjon pleier å bli gitt på hans mobil – hvorfor tar han den da ikke med seg selv?

Fordi han har en "sekretær" i heimen?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:42   #73
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Jeg skjekker aldri meldingene, men jeg tar telefonen hvis den ringer.


Sist redigert av Solblomst : 03-10-07 kl 21:53.
  Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:46   #74
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Vi ser på hverandres telefoner akkurat når vi føler for det. Sånn vil begge ha det.

Sånn er det her og.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:46   #75
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Vi svarer hverandres telefoner og leser hverandres meldinger. Gjensidig tillatelse selvsagt.

Vi har ingen grunn til å ha hemmeligheter for hverandre, og lever alt for kjedelige liv til å verne om privatlivet med nebb og klør.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:46   #76
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Jeg sjekker ikke meldinger, men jeg tar gjerne mobilen om den ringer.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 21:56   #77
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Jeg leser aldri meldingene, men det hender jeg tar telefonen hvis den ringer.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:57   #78
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Det kan hende jeg sjekker meldingen, da det kan være noe viktig,(jeg vet han synes det er greit, og det er greit med min mobil også).

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 12:17   #79
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.


Jeg ser muligens hvem den er fra, siden det ruller i displayet på fremsiden.

Det er ikke fordi jeg ikke stoler på ham eller er sjalu, men jeg er veldig nysgjerrig.

Sånn er det her også. Og jeg tar telefonen hvis den ringer. Å lese meldingenes han er jeg ikke særlig interessert i.

Jeg vet ikke om han leser mine meldinger. Jeg regner ikke med det. Men det hadde ikke gjort så mye. Eller, om han leser fordi han vil sjekke at jeg ikke driver med noe tull hadde jeg blitt sint og trist, leser han fordi han er nysgjerrig så bryr det meg egentlig ikke så mye.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 12:27   #80
bloma
Aktiv
 
bloma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 129
bloma er litt kul
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Den dagen jeg skulle fri til mannen min, sendte min forlover en melding på morgenen og spurte " Har du fridd ennå"?
Det hadde jeg jo ikke rukket så tidlig på morgenen, jeg hadde det kjempeopplegget for hele dagen og kvelden..
Gjett hvem om leste den meldingen?
Mannen har aldri lest meldingene mine før den gangen, og aldri siden heller.
Det var rett og slett kjempekjipt...

Siden den gangen har vi latt hverandres "privatliv" være.

(Selv om jeg har sjekket innboksen hans for en morsom melding jeg skulle vise til datteren vår, og da klarte jeg ikke la være å lese meldinger fra en dame jeg ikke visste hvem var. Det var kollegaen hans. Følte jeg snoket og respekterte han lite akkurat da, jeg har jo ikke krav på å vite absolutt alt i livet hans - ikke har jeg interesse av det heller.)

__________________
storebloma2004 og lillebloma 2009
bloma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no