Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 16:08   #61
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg skal være så ærlig å si at jeg har egentlig ikke peiling på hvem som er moderatorer her, det betyr ikke så mye for min del. Så da jeg svarte i den aktuelle tråden så viste jeg ikke at vedkommende var moderator. Men jeg syns likevel at de som er moderatorer gjerne kan tenke seg en gang eller to om før de trykker send, særlig når det kommer til å henge ut folk. Jeg syns selvsagt moderatorer skal få ha egne meninger og få uttrykke disse som alle andre her på forumet.

Personlig syntes jeg det gjelder for alle deltakere.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:13   #62
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.552
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Personlig syntes jeg det gjelder for alle deltakere.

Ehh, ja, det syns jo egentlig jeg også selvsagt. Jeg syns at å henge ut folk er unødvendig uansett. Og som sagt jeg reagerte på den aktuelle tråden uavhengig av om vedkommende er modde eller ei.

Jeg har aldri brukt en modde til noe som helst, tror jeg, og syns at stort sett så funker ting her greit.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:18   #63
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Nei det er det ikke. Nå har jeg ikke lest den tråden det er snakk om, men jeg mener at man må tenke seg litt ekstra om før man poster ting som moderator.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:24   #64
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Da bør man kanskje se på muligheten om at dette skal være en rullerende oppgave?
Som moderator/dugnadsarbeider så sitter du i max 2 år, så må andre ta over oppgaven etter deg. Slik at ikke de samme personene hele tiden får belastningen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:27   #65
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Men jeg synes helt ærlig at en moderator også må ha lov til å bli kjempesint og bli urimelig på lik linje som alle andre. Grensa går hvis denne moderatoren bruker det han eller hun har tilgang til som ikke andre har tilgang til for å skade en annen bruker. Moderatorer bør kanskje ikke ofte være sentrum av personkonflikter på et forum heller, det vil ikke akkurat skape tillit, men man kan ikke kreve av en moderator at man skal være en krysning mellom en vaktmester og moder Theresa.

Imidlertid må man selv være tydelig på hvem man er i diskusjonen tror jeg. Det blir vanskelig å diskutere med en moderator som selv er urimelig for så å dra moderatorkortet når det utarter for mye etterpå. Men det synes jeg ikke er noe problem her i grunnen. Stort sett ikke i hvertfall.

Ellers kjenner jeg meg godt igjen i bundet-på-hender-og-føtter-beskrivelsen til fløyel.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:34   #66
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg er egentlig fristet til å bare svare ja, de er vanlige brukere. Tenker dere på det når dere er her inne, hun er modde og han er modde? Jeg gjør ikke det selv, og kan vel telle på en hånd de gangene jeg har lest moderatisk hilsen, eller hva det står, og da tenker jeg at det er melding fra moddene i fellesskap. Men ellers? Nope. Jeg vil tro det er litt forskjellige personligheter blandt moddene også, som gjenspeiler forumbrukerene forøvrig. Noe annet ville vel vært rart.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:42   #67
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Folkeskikk er folkeskikk. Har ikkje lest denne tråden som det vert referert til, men på eit generelt plan tenker eg at modder også må få lov å ha kjensler (!!!), og ikkje minst, må dei også få trampe litt i salaten i ny og ne, og få tyn for det. Syns ikkje det skal vere sånn at ein moderatortittel automagisk skal medføre skyhøge forventingar til Moder Theresa-aktig framferd. Alle her er vaksne og jamnt over opplyste folk, og bør oppføre seg deretter.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:13   #68
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg kjenner ikke til den aktuelle tråden så jeg svarer generelt. Jeg forventer stort sett at moderatorer overholder regler de har påtatt seg å passe på at andre overholder. På samme måte som jeg forventer at spesielt politifolk følger loven. Det vil ikke si at jeg mener de er de eneste som skal være lovlydige. Eller at det er utilgivelig om noen trår feil.

Jeg ser noen snakker om at man må bestemme seg for om man har tillit til ledelse og andre brukere. Og det er riktig. Samtidig er det veldig lett for oss som famler litt i blinde på utsiden av et eller annet man ikke helt får tak i å tolke eventuell knebling o.l. som manglende tillit til at vi i forumet tåler det som ikke skal sies.

Jeg må si at det nå om dagen noen ganger føles som om man kommer inn i et rom der folk har kranglet. Ingen sier noe, men man senser at det skjer noe i gruppedynamikken her som man ikke får tak i. Det føles som om jeg snubler rundt på et minefelt med bind foran øynene akkurat nå vet jeg ikke helt om jeg tør å si noe om det engang, men jeg kan i alle fall si at jeg håper ting kan bli ok igjen.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:14   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Da bør man kanskje se på muligheten om at dette skal være en rullerende oppgave?
Som moderator/dugnadsarbeider så sitter du i max 2 år, så må andre ta over oppgaven etter deg. Slik at ikke de samme personene hele tiden får belastningen.

Jeg kan ikke se for meg at det er aktuelt, siden moderatorer får tilgang til alt her på FP, og det vil jeg tro ikke er ønskelig?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:29   #70
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg vil forresten nevne at jeg er veldig takknemlig for at vi har folk som tar dette "dugnadsarbeidet". Det er kanskje mer ris enn ros noen ganger, mye fordi det er i kulissene arbeidet skjer og man ikke like lett får øye på arbeidet som ligger bak når ting går smidig, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om å være takknemlig for at noen gidder å trå til så vi kan bruke denne tjenesten helt gratis.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:30   #71
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Aner ikke hva som er stridens eple denne gangen, men svarer likevel.

Det er vanskelig å være modde! Man får alskens klager, mange man ikke kan gjøre noe med. Man skal navigere i et ustabilt minefelt av forumfolkenes følelser, samtidig som man skal være upartisk og saklig.

Man må regne med å bli verbalt angrepet - både i åpent forum og på PM. En klassisk situasjon er den der moderator har "irettesatt" en forumbruker, og får sinnamail av vedkommendes venner. Gnnn. De mest fornuftige og ålreite forumistene kan åpenbare et overraskende stort spekter av drama dersom de føler seg urettferdig behandlet. Det blir aldri pent.

Jeg er så glad det ikke er meg

De aller aller fleste moderatorer gjør en knakende fin jobb, og jeg syns iallfall vi får ha dem tilgitt dersom overflatehøfligheten skulle briste iblant. de er bare mennesker.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:31   #72
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg vil forresten nevne at jeg er veldig takknemlig for at vi har folk som tar dette "dugnadsarbeidet". Det er kanskje mer ris enn ros noen ganger, mye fordi det er i kulissene arbeidet skjer og man ikke like lett får øye på arbeidet som ligger bak når ting går smidig, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene om å være takknemlig for at noen gidder å trå til så vi kan bruke denne tjenesten helt gratis.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:09   #73
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg mener altså at nei, når man er moderator har man et større ansvar enn andre brukere for å opptre fint og høflig og høvisk.

Det kommer nok litt an på hvordan man oppfatter moderatorrollen. Den kan man jo oppleve både som en "vaktmester rolle" og en "leder rolle", og svarene vil nok gjerne avhenge av det.

Personlig mener jeg at moderatorer har et større ansvar enn andre brukere for å opptre ryddig i forhold til hvilken rolle de uttaler seg som. Jeg mener også at moderatorer har et større ansvar enn andre brukere for å faktisk følge forumreglene. Dette mener jeg helt uavhengig av hvilken rolle man oppfatter moderatorrollen som.

Men om de har et større ansvar enn andre brukere for å "opptre fint og høflig og høvisk."? Tja ... Kanskje? Jeg personlig, mener det, men da tenker jeg at de som er moderatorer og administratorere på mange måter "setter tonen" i et forum, men det er kanskje feil?

Enkelte ting holder vi (siden det er så mange som ikke vet som er moderatorere, må jeg vel nesten opplyse om at jeg er det ) oss unna. Markedsplassen er en av dem, det har vi alltid gjort, og grunnen er veldig enkel: Vi kan ikke skjekke hva som er tilfelle eller ikke, så det blir en umulig oppgave å følge opp hva som skjer.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 21-10-12 kl 18:25. Årsak: la til ordet: "personlig" i tredje avsnitt
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:25   #74
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Men selv om moderatorene ikke går inn og sjekker hva som foregår på Markedsplassen må man vel kunne forvente at moderatorene selv holder god takt og tone når de oppholder seg der, eller?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:30   #75
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men selv om moderatorene ikke går inn og sjekker hva som foregår på Markedsplassen må man vel kunne forvente at moderatorene selv holder god takt og tone når de oppholder seg der, eller?

Jeg forventer meg at moderatorene opptrer som andre brukere når de kjøper og selger ting. Vi har fått innrapporteringer tidligere på kjøp/salg på markedsplassen hvor vi har oppfordret brukere til å oute manglende innbetaling etc

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:31   #76
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.949
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men selv om moderatorene ikke går inn og sjekker hva som foregår på Markedsplassen må man vel kunne forvente at moderatorene selv holder god takt og tone når de oppholder seg der, eller?

Ja, og det svarte vel moderatoren Toffskij på.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:41   #77
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg forventer meg at moderatorene opptrer som andre brukere når de kjøper og selger ting. Vi har fått innrapporteringer tidligere på kjøp/salg på markedsplassen hvor vi har oppfordret brukere til å oute manglende innbetaling etc

Men dette var jo ikke det som skjedde her?
Så lenge varen ikke er sendt blir outing bare ufint og ugreit syns jeg. Uansett hvem som outer.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:42   #78
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, og det svarte vel moderatoren Toffskij på.

Det har jeg fått med meg, men him formulerte seg på en måte som gjorde at jeg hadde lyst til å stille henne dette spørsmålet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:45   #79
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Moderatorer bør kanskje ikke ofte være sentrum av personkonflikter på et forum heller, det vil ikke akkurat skape tillit, men man kan ikke kreve av en moderator at man skal være en krysning mellom en vaktmester og moder Theresa.

Dette oppsummerer godt det jeg tenker. Jeg setter veldig stor pris på den jobben moderatorene gjør på FP. De er med og gjør dette til et bra forum å henge på. At moderatorer kan glippe av og til, har jeg forståelse for. Men det er som Katta skriver ikke så greit om en moderator ofte er sentrum for personkonflikter eller er i gråsonen i forhold til forumregler.

Jeg har ikke lest tråden det refereres til i HI, så dette er altså bare en generell kommentar.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:47   #80
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Uansett hvem som outer.

Ja, og da blir vel det irrelevant i forhold til denne tråden? Hvis man mener det er feil det som ble gjort i den tråden okke som, så mener man jo det. Da har jeg i såfall misforstått HI her, fordi jeg oppfattet spørsmålet som om det som ble gjort var spesielt fordi den som gjorde det var moderator.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no