Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-12, 11:46   #61
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, og om Plumbos musikk representerer den norske, gjengse folkesjela, så la det for all del forbli en hemmelighet. La "utlandet" tro at for eksempel Jonas representerer oss i så måte.

Ja, for all del, dersom reelt dette representerer "dne norkse folkesjela" så gjør det meg ikke noe om vi ikke egentlig forteller utlandet det...

*trøster meg med at de internasjonale finalene består av 95% land som ikke forstår norsk uansett*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 13:53   #62
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Men tror dere folk i fra andre steder en indre Østlandsområde har noe forhold til Plumbo? Er det ikke et veldig stedsbunnet band? Jeg hadde ikke hørt om de før Spellemann. Og jeg er fra Oslo.

Prøv Finnmark. Der har "Møkkamann" surret og gått i hver eneste bilstereo, på hver eneste fest og dessuten fra annethvert telt på campen på den lokale festivalen vår i sommer.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 15:28   #63
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Men tror dere folk i fra andre steder en indre Østlandsområde har noe forhold til Plumbo? Er det ikke et veldig stedsbunnet band? Jeg hadde ikke hørt om de før Spellemann. Og jeg er fra Oslo.

De er vel fra Vestfold, og det er ikke indre østlandsområde

Jeg har heller aldri hørt dem før spellemannsprisen, annet enn nevnt av noen moldensere jeg kjenner som skulle på en eller annen fest med innlagt konsert med dem.
Skikkelig dårlig musikk er det i alle fall. Men kanskje ikke verre enn øst-europeisk pop...?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:35   #64
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Skikkelig dårlig musikk er det i alle fall. Men kanskje ikke verre enn øst-europeisk pop...?

Jo.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:40   #65
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Plumbo har tøff "komme-i-feststemning-musikk" syns jeg...men om de har noe i mgp å gjøre er jeg litt usikker på, aldri vært noe fan av mgp, så har ikke fått med meg sangen deres...

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:51   #66
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Bonfæst i Baku

Nei, jeg føler heller vi bør sende The Carburators framfor rølperock, jeg tror ikke det finnes nok dårlig HB på hele kontinentet til å få østeuropeere og vesteuropeere til å enes om at Plumbo er tingen å stemme på i år.
Hilsen hun som trodde Møkkamann var en DumDum Boys låt, og som ikke har hørt Plumbos "hit" eller hva man nå skal kalle det.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 10:54   #67
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Bonfæst i Baku

Nei, jeg føler heller vi bør sende The Carburators framfor rølperock, jeg tror ikke det finnes nok dårlig HB på hele kontinentet til å få østeuropeere og vesteuropeere til å enes om at Plumbo er tingen å stemme på i år.
Hilsen hun som trodde Møkkamann var en DumDum Boys låt, og som ikke har hørt Plumbos "hit" eller hva man nå skal kalle det.

Jah. De har rappa tittelen fra DDB og fløyteintroen fra Nordman, og bare det er nok til å gjøre meg muggen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 11:04   #68
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg synes vi kan sende Nora til finalen, hun synger alldeles nydelig.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 11:20   #69
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Nora er kjempesøt, hun kan godt få reise til Baku. Jeg tror likevel årets vinner er noe grusomt, Plumbo eller Tooji. Sistnevnte skal i ilden på lørdag. Jeg synes Silya Nymoen er kulest i år:


(Kilde: youtube.com)

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 11:45   #70
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Flubby: Den var kul, frisk og energisk - men kanskje litt for høy "Satellite"-faktor?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 11:58   #71
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Ikke helt min smak den sangen nei...

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 11:58   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Strengt tatt synes jeg Norge burde boikotte ESC i Aserbadsjan. Jeg skammer meg nesten over hvor mye jeg sutret over ESC i Norge og den latterlige mengden med jobb, når jeg ser hva lokalbefolkningen der blir utsatt for. Og dette skal vi lissom oppmuntre? Bloody hell.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 12:00   #73
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Nora er kjempesøt, hun kan godt få reise til Baku. Jeg tror likevel årets vinner er noe grusomt, Plumbo eller Tooji. Sistnevnte skal i ilden på lørdag. Jeg synes Silya Nymoen er kulest i år:


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Flåklypa-dama, er det ikke?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 12:02   #74
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Flåklypa-dama, er det ikke?

Ja, tidligere vokalist i Multicyde

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 12:10   #75
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg er dessuten livredd for at vi skal finne på å sende dette til Baku, Erik Saade på steroider, det oser svenskprodusert lang vei, jeg vil spy!


(Kilde: youtube.com)

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 12:31   #76
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg er dessuten livredd for at vi skal finne på å sende dette til Baku, Erik Saade på steroider, det oser svenskprodusert lang vei, jeg vil spy!


(Kilde: youtube.com)

Åherregud. Det verste er at du skal søren ikke se bort i fra at det der slår an!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 12:40   #77
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Det er det jeg er redd for, og jeg vet ikke helt hva som er verst av Plumbo og Tooji. Nå ble Reidun Sæther nr 3 i delfinale 1, hadde det ikke vært for det, så hadde jeg vært redd for å sende henne også.
Mine favoritter vinner aldri, så da satser vi på at folk flest er vettige nok til å stemme på Nora og Carburators framfor Prinsen av persia og Plumbo

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 12:42   #78
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det er det jeg er redd for, og jeg vet ikke helt hva som er verst av Plumbo og Tooji. Nå ble Reidun Sæther nr 3 i delfinale 1, hadde det ikke vært for det, så hadde jeg vært redd for å sende henne også.
Mine favoritter vinner aldri, så da satser vi på at folk flest er vettige nok til å stemme på Nora og Carburators framfor Prinsen av persia og Plumbo

Amen!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 13:10   #79
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Amen!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 13:27   #80
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg synes Tooji sin sang er dritkul. Skulle ønske den vant. Evt. Nora, for all del ikke Plumbo. Men er stygt redd for det. Folk kan da ikke stemme den videre, den funker bare her i Norge!

Tooji.


(Kilde: youtube.com)

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no