Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvor mye bruker du og din famile på sommerferien?
Under 10.000 31 26,50%
10.000-20.000 21 17,95%
20.000-30.000 13 11,11%
30.000 og oppover. 52 44,44%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 19:27   #61
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Vi tar med bilen og reiser rundt om kring. Ihvertfall gjorde det nå i sommer og sist sommer. Det var veldig gøy. Tror ikke det kostet 10 tusen engang.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 20:45   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.515
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Dette regner jeg som lommepenger og lommepenger regnes uten om reise og opphold. Vi har en fast lommepengepott, alt etter hvor vi skal og hvor lange vi skal være borte.

Men hvis dere har en fast lommepengepott som er justert etter hvor dere er på ferie, så er jo dette en del av feriebudsjettet?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det GÅR nemlig an å feriere for under 40 000,- for en familie. Jeg ville aldri fått meg til å bruke så mye penger på en helt alminnelig sydenferie, jeg synes det er kontrollfrikete og sløsete å måtte vite nøyaktig hvor man skal bo, bruke så innmari mye mer enn nødvendig bare på hvor man skal dusje og sove osv.

Nja, jeg ville nok ikke brukt så mye på "en helt alminnelig sydenferie", men det er min smak. Jeg bruker glatt så mye på en tur til USA eller Tokyo, og min erfaring er at på sånne turer så bruker jeg adskillig mer penger når jeg ikke vet helt nøyaktig hvor jeg skal bo, fordi jeg blir sliten og lei av å lete, og booker meg inn på det første og beste. For meg er planlegging en stor del av selve reiseopplevelsen, og mine reiser hvor jeg ikke er forberedt har vært pyton. Det kommer jo helt an på hvor man reiser, hvor forberedt man ønsker å være. Atlanta f.eks. hadde vært veldig lite gøy uten å ha funnet ut på forhånd hva som var mulig å gjøre der, fordi det er ikke en by man bare kan tusle rundt i, og finne interessante ting på veien. København derimot, kan man gjøre det i. Reiser jeg to uker på sol & bad-ferie i Spania har jeg heller ikke det samme behovet for planlegge.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg håper også å dyrke frem noen que sera sera-trekk hos ungene ved at de kan glede seg over overraskelser og lære seg å takle å ikke vite helt hva som skal skje.

Jeg ser ikke helt hva dette har med å bruke penger på ferie å gjøre? Jeg tror også jeg fint skal være i stand til det, selv om jeg liker å planlegge. Glitterbarnet viste store evner til å tilpasse seg de uventede tingene på turen vår til USA, til tross for at jeg hadde planlagt godt på forhånd.

Det jeg er mest interessert i å bruke penger på i livet, er reising. Det kan være alt fra å besøke venner i Bergen eller Kristiansand, Hawaii. Vi gjør mesteparten av klesinnkjøp på reiser også, fordi vi liker å ha tilgang på et annet utvalg. Det gjør jo at vi bruker enda mer penger akkurat da, men kanskje ikke spesielt mye gjennom reiste av året.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 13-12-09 kl 21:22.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 20:55   #63
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.002
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

I år skal vi bruke massevis av penger på ferie. Turen går til Thailand, og vi er fem stykker, hvorav tre betaler full pris på flyet.

Jeg har hatt rimelig ferie med tre barn, da har vi leid hytte i Sverige og overnattet hos venner underveis. Men det er klart at tiden med reise på lykke og fromme er over. Det er ikke så sjarmerende å leite etter overnatting for fem etter en lang dag på farten, som det er å leite etter et krypinn for to voksne. I tillegg liker jeg å reise 'på nett' også. Sammenligne plasser og priser og drømme meg litt vekk.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:00   #64
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Vi er glade i å reise, og elsker å planlegge hvor vi skal.
Vi ender opp som regel med en tur til USA, der har vi venner vi kan bo hos og vi har også ofte fått lånt oss bil gratis. Før storesøster begynte på skolen dro vi som regel i august-september, da har vi fått flybillettene ganske rimelige.

Vi har også feriert i Sverige og Danmark, og det har vært veldig koselig det også.

Nå som vi skal ha baby til sommeren blir det vel ingen ferie, og det er i grunn litt kjedelig å tenke på. Vi har alltid startet planleggingen av årets ferie i jula. I år blir det vel planlegging av hus.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:04   #65
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Det siste sitatet ditt er ikke sitert etter meg, Glitter, selv om mitt nick står som innlegger?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men hvis dere har en fast lommepengepott som er justert etter hvor dere er på ferie, så er jo dette en del av feriebudsjettet?

Niks, vi regner ikke lommepenger med i feriebudskjettet. Grunnen til at vi tenker sånn er at vi stort sett bestiller sommerferien i oktober/november og det går av et annet årsbudskjett enn lommepengene året etter. Når alt kommer til alt er det selvfølgelig de samme pengene fra den samme lommeboken, men i mitt hode regnes ikke lommepenger med i feriebudskjettet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:05   #66
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.904
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Men som bl.a Monsoon sier - det handler jo om prioriteringer (hvis man har penger da, vel å merke). Noen bruker penger på Ting andre på ferier. Vi bruker mer på ferier enn på ting.

Selvsagt er det prioriteringer. Vi har ingen bestemte regler på at vi ikke skal bruke mye på ferie, vi trives bare bedre i telt enn på hotell. (dessuten er vi griseheldige og har både båt og hytte i familien.)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:09   #67
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.817
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

10-20000. Nå er riktignok mye av dette penger vi hadde brukt på mat om vi var hjemme, så på kun ferie tipper jeg det går maks 5000. Men man må visst spise når man er på ferie også.

Vi er teltfolk, som pakker telt og pikkpakk og setter nesen mot Danmark hver sommer.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:13   #68
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.153
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Vi har nok brukt mellom 20000 og 40000 de gangene vi har leid leilighet eller tilsvarende og inkludert transport og forlystelser samt mat, enten det er i Danmark eller i sydligere strøk. Andre ganger har vi gjort mye billigere ting. Vi har ingen regel på dette, det kommer an på så mangt. At man har hatt noen dyre ferier, betyr jo ikke akkurat at man ikke vet hvordan man gjør det billigere. Mannen og jeg har hatt både Osloferie og campingferie tidligere da vi prøvde å leve på selvfisket fisk. Det var supert, men det var supert i syden ifjor også.

Jeg lever med å være kontrollfreak og har ingen ambisjoner om at ungene mine må lære seg at det er kult å ikke vite om man skal bo et råttent sted den natten. Med barn er jeg svært klar for å ha kontroll med det aller meste. Jeg har vært på interrail flere ganger selv, og det er fint alene som voksen, ville aldri fikset det som familie.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:20   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.515
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det siste sitatet ditt er ikke sitert etter meg, Glitter, selv om mitt nick står som innlegger?

Veldig rart, det er Mim som skrev det. Jeg skal rette det opp.

Jeg kunne forresten godt tenkt meg å reise på interrail med barn, men jeg hadde nok hatt en reiserute som vi kunne følge, jeg får virkelig fnatt av ungdomsherberger. Jeg husker vi besøkte en venninne i Stockholm engang, hun er en sånn type som har backpacket rundt hele verden, og hun hadde bestilt rom til oss på en båt som er gjort om til ungdomsherberge. Vi kom inn på rommet vi skulle dele med 4 italienere, som hadde hengt opp de sure sokkene sine over hele rommet. :spy: Vi turte ikke si noe til henne, men etter at hun hadde fulgt oss hjem på kvelden ventet vi til hun hadde gått, og sjekket inn på et hotell i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:25   #70
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.153
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Jeg kunne også dratt på interrail med barn hvis jeg hadde booket overnatting altså, Glitter, jeg er bare litt der i hodet mitt at med interrail hører det å komme fram og ikke ane hvor man havner. Men det må selvsagt ikke være sånn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:41   #71
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Det variererer, men jeg vil tippe at vi bruker rundt 15 000 kroner. Da har det som regel kjøring i Norge, besøk i fornøyelsesparker, noen hotellovernattinger i Oslo/Bergen og én storbyferie. Jeg tror det har kostet oss sånn cirka like mye med Norgesferie og ferie i Amsterdam.

Tipper det blir sånn cirka til sommeren også, og da blir det feriering tog, ferje, sykkel, noen overnattinger på hotell, noen overnattinger i herberge og kanskje noen i telt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:45   #72
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Men altså: Det er mye dyrer å dra på ferie med store barn enn med små barn. I år måtte vi betale voksenpris på flyet for 2 av ungene og voksenpris i parker o.l. De spiser like mye som oss voksne og det de ønsker å kjøpe (noe vi selvsagt begrenser) er dyrere jo eldre de blir.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:51   #73
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg er heldig og får låne gratis feriehus i Spania. Dermed koster ferien bare flyturen, leiebil og litt ekstra lommepenger. I år slipper vi til og med leiebilen, foreldrene mine har kjøpt bil. Flybillettene er nettopp betalt og kom på litt over 10000.

samme situasjon som oss. Vi betaler kun fly. Bil og losji har vi dekket, og en del mat skal også innrømmes. Men det går nå en del penger på en sånn ferie også, vi snur ikke akkurat på kronene, men vi slipper å ut med 30 000 + for billettene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:52   #74
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.972
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Vi er glade i å reise og bruker mye penger på det i løpet av året. Det varierer veldig hvor mye vi bruker på sommerferie, sikkert sånn ca 20-40000. Vi har bare ett barn, så det gjør det jo helt klart en del rimeligere enn for dem som har flere barn.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:03   #75
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Sommerferie?
Nope.
Da er mannen a very busy businessnisse og jobber md både vaskeri og festival, så det har vi ikke sett.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:07   #76
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Ferien i sin helhet, eller en gitt ferietur? Det er to ulike ting.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 08:14   #77
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Når vi reiser til Spania bruker vi vanligvis 25000 inkl lommepenger og leiebil i 14 dager. Bor gratis da. Ellers brukte vi vel rundt 8000 på ferien i fjor inkl bensin, overnatting og matpenger.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:53   #78
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Vi prioriterer det å reise høyt. I år har vi vært på vinterferie, sommerferie, høstferie og skal på juleferie. Vi brukte vel ca. 50000 på sommerferien pluss lommepenger.
Bruker masse tid på å planlegge og liker å være borte i tre til fem uker om sommeren.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:56   #79
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.985
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg blir helt svimmel av summene som svever gjennom denne tråden, må jeg innrømme. Hotell med barn er utopisk for meg, det er nok derfor. Jeg gidder ikke å betale i dyre dommer for å legge meg samtidig som toåringen.

Connecting rooms, Blondie. Da leger du toåringen på ett rom, og drikker champis, evt. god take away, og kliner og skravler med mannen på det andre rommet. Funker som bare det.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:58   #80
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.985
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bruker din familie på sommerferie?

Forøvrig kjenner jeg at jeg ikke helt klarer å svare - vi ferierer mye på hytta (hadde et sted mellom 50 og 60 dager der i år). Den har vi kjøpt selv med delvis lånte penger, så det er antakelig en fryktelig dyr ferie, på kort sikt.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no