Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-14, 10:26   #61
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Jeg har bestilt tre. Hvor får man tak i juletrelukt? Det må jeg ha.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 10:27   #62
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, vi kan ikke ha et vanlig tre lenger på grunn av allergi. Ellers ville jo jeg også hatt det. Jeg kan godt skjønne at noen vil ha morsomme trær også, altså. - men jeg er ikke enig i at hvis det først skal være plast så kan det like godt være totalt glorete.

Det var skrevet på en entusiastisk "hey, vi kan kjøpe RÅÅÅÅSA tre!!!" måte, ikke en "det er teit med juletre som er av plast men ser ekte ut" måte!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 10:28   #63
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Det var da enda godt, ellers ville det vært litt feil tråd å skrive det i.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 10:35   #64
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg har bestilt tre. Hvor får man tak i juletrelukt? Det må jeg ha.

Hvilken farge?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 12:24   #65
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det var da enda godt, ellers ville det vært litt feil tråd å skrive det i.

Tenkte ikke over at det kunne tolkes slik, for jeg satt samtidig og klikket gjennom et kjøp av et helt vanlig tre, dvs vanlig tre av plast.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 12:25   #66
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Grønt Bomull, familien min var uvanlig konservativ på dette punkt, jeg ble totalt nedstemt!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 21:03   #67
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Jeg var inne på en butikk idag som heter Ruska. Den hadde alt mulig glorete ræl, deriblant juletre i rosa, lilla, hvitt, sort og knallgrønt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 21:08   #68
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.293
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

I fruktheimen har vi både rosa, lilla glitter, og kobberfargede tre. Jeg har ikke kjøpt noen av de selv altså.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 00:50   #69
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.445
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Vi endte opp med dette. Victoria fra Bohus 210 med lys. Skal hente det over helga

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 02:17   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Rusta har råååååsa og hvitt tre.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Clasern min hadde ikke. Hva er Rusta?

Fili: det ligner veldig på det de hadde på Home and cottage her også, hvis den finnes hos deg?

Opprinnelig lagt inn av Trollet, her.

Rusta har rosa tre!

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

http://www.rusta.com/no/Funktionssid...search=Juletre
Her

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg var inne på en butikk idag som heter Rusta. Den hadde alt mulig glorete ræl, deriblant juletre i rosa, lilla, hvitt, sort og knallgrønt.

Jeg lurer på om det finnes et sted som heter Rusta som har sånne trær.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 09:06   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg lurer på om det finnes et sted som heter Rusta som har sånne trær.

Rusta er en svensk kjede som har åpnet i Norge. I Oslo ligger den helt ute ved Lørenskog, tror jeg. Ellers finner du dem på Nordbysenteret over svensegrensa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 14:03   #72
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Rusta finnes på Alnabru.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 18:31   #73
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Vi endte opp med dette. Victoria fra Bohus 210 med lys. Skal hente det over helga

Nå er vårt tre også på plass, nemlig dette. Eller, de var utsolgt for 210, så det ble 180 høyde, men det er høyt nok. Bohus hadde all julepynt til halv pris i dag, men det viste seg at det gjaldt alt unntatt juletrærne. Men vi var heldige og fikk 30% likevel. Hele familien er fornøyd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 20:07   #74
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Det ble plastikk her også i år - pga allergi. Vi rasket med oss et billig ett fra Coop Extra. Betalte 700 kroner, og syns faktisk det ser helt OK ut. Det vil slett ikke lure noen som studerer det nøye, men i halvmørket og med pynt på, gjør det nytten. 210 cm med integrerte ledlys. Bruker vi det to år har vi tjent inn en edelgran.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 08:03   #75
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.662
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Lurer på om yngste er allergisk mot juletre plutselig? Vi satte det opp i går, et par timer etter ble han svært tett og måtte ha allergimedisin. Han kom inn til meg i natt/morgentimene, tett da også. Får se utover dagen. Gir det seg ikke så må treet ut og vi (jeg) må da finne et alternativ i ettermiddag. Hmm. Vi har Rusta her, men det er et stykke unna.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 08:36   #76
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Vi har hatt kunstig tre med led-lys i 3 år. Når vi hentet ned juletrepynten fra loftet, fikk sønnen min se de gamle lysene (de som ligner på stearinlys) og sukket dypt. Han vil ha slike lys igjen.

Jeg tenkte å kjøpe falskt tre fra Ikea, hvis det er på salg i romjula.
Det kommer uten lys, så man kan få de nostalgiske lysene igjen. Synd Ikea har 180 cm og ikke 210. Men hva gjør jeg med det gamle treet da?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg fejka-kunstig-plante__0276794_PE415408_S4.jpg (38,7 KB, 22 visninger)
Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 09:44   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Vi kjøpte et svinedyrt naturtre her oppe i Trysil, og det drysset altså så mye FØR JUL at det røk rett ut på verandaen. Neste år blir det slang eller lilla fra Rusta.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 10:01   #78
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

På vårt tre kan en ta av de små lysene, om de skulle gå i stykker eller om en vil ha de store. Enn så lenge syns jeg det er flott med mange små, og greit å slippe å plassere lysene. Jeg kjøpte et lite Fejka-tre på IKEA for 199,-, for å ha det i tilfelle vi ikke fikk kjøpt det vi egentlig ville ha i tide. Nå har sønnen min pyntet det på rommet sitt, med de gamle lysene på.

Fejka ble ikke godkjent av noen som hovedjuletre her, men det er mye finere enn mange mye dyrere trær, på sin måte. På avstand ser det jo faktisk ut som en liten norsk furubusk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 11:01   #79
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

På vårt tre kan en ta av de små lysene, om de skulle gå i stykker eller om en vil ha de store. Enn så lenge syns jeg det er flott med mange små, og greit å slippe å plassere lysene. Jeg kjøpte et lite Fejka-tre på IKEA for 199,-, for å ha det i tilfelle vi ikke fikk kjøpt det vi egentlig ville ha i tide. Nå har sønnen min pyntet det på rommet sitt, med de gamle lysene på.

Fejka ble ikke godkjent av noen som hovedjuletre her, men det er mye finere enn mange mye dyrere trær, på sin måte. På avstand ser det jo faktisk ut som en liten norsk furubusk.

Ja, det er derfor jeg liker det. Det er mye mer rufsete og naturtro. Lurer på om Ikea vil lage 210 cm hvis man maser på Facebok?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 11:12   #80
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunstig juletre som ser mest mulig ekte og fint ut

Kunstig tre (mainly pyntet av 7-åring, merk egenlaget julekurv midt foran).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (509,9 KB, 88 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no