Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-13, 23:57   #61
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg får til å prikke, men ikke lagt til noen kommentar, så her avfyres stumme prikker.

Hvis man holder fingeren inne på vektskålen/linken en liten stund, kommer det opp noen valg, og den ene er Open in new tab, og da får man prikkebildet opp i en ny fane og kan skrive noe også.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:58   #62
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Enig at det er for strengt for kjøp.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 00:29   #63
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.268
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Plutselig fikk jeg en haug med prikker gitt! Takk!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 00:53   #64
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg drømmer og om tilgang og krysser fingrene for halvering av kravet på ryktepoeng. Da mangler jeg en prikk.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 01:17   #65
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Mimre:
http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=118081

Tråden jeg var så uheldig å starte, og som gjorde at jeg ble skjøvet ytterligere bort fra tilgang til markedsplassen.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 08:26   #66
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg har kjøpt mye fint her inne, både av klær og utstyr og syns det var veldig dumt når jeg ikke lenger hadde tilgang.

Nå er det fortsatt en stund til jeg får muligheten til å kjøpe så jeg håper på en endring i krav. Det er ryktepoengene jeg og sliter med.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 09:35   #67
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Hehe, jeg har vært her en evighet men har verken tilgang til markedsplassen eller M2. Men jeg går alt for stille i gangene, og kan vel skylde meg selv, for som andre sier var det nok mye lettere å få disse poengene før. Den gangen jeg hadde tilgang til markedsplassen brukte jeg den litt, men for min egen del er det ikke noe stort savn som sådan.

Når det er sagt har jeg sett brukere som jeg kjenner godt til gjennom en lang forumkarriere fortelle at de ikke har tilgang til markedsplass/M2. Da har min umiddelbare tanke vært at jeg synes det er merkelig, og at kanskje kravene er vel strenge.

Hvis det ikke er ønskelig å senke kravene så kunne det jo vært fornuftig med en endring i kravene, siden det kommer opp igjen og igjen at det blir mindre og mindre vanlig å prikke. Det kunne for eksempel være krav om lenge på medlemsskap og innleggsfrekvens for å få tilgang (1 år og i snitt 20 innlegg per mnd for markedsplass og et strengere krav for M2) eller lignende.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 09:57   #68
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Hehe, jeg har vært her en evighet men har verken tilgang til markedsplassen eller M2. Men jeg går alt for stille i gangene, og kan vel skylde meg selv, for som andre sier var det nok mye lettere å få disse poengene før. Den gangen jeg hadde tilgang til markedsplassen brukte jeg den litt, men for min egen del er det ikke noe stort savn som sådan.

Når det er sagt har jeg sett brukere som jeg kjenner godt til gjennom en lang forumkarriere fortelle at de ikke har tilgang til markedsplass/M2. Da har min umiddelbare tanke vært at jeg synes det er merkelig, og at kanskje kravene er vel strenge.

Hvis det ikke er ønskelig å senke kravene så kunne det jo vært fornuftig med en endring i kravene, siden det kommer opp igjen og igjen at det blir mindre og mindre vanlig å prikke. Det kunne for eksempel være krav om lenge på medlemsskap og innleggsfrekvens for å få tilgang (1 år og i snitt 20 innlegg per mnd for markedsplass og et strengere krav for M2) eller lignende.


Ja, jøss, nå ser jeg jo at jeg er ganske så aktiv enda jeg ikke føler meg som spesielt aktiv her inne egentlig. Jeg har alltid tenkt at jeg er sånn gjennomsnittlig aktiv egentlig, men kanskje jeg ikke har selvinnsikten helt i behold likevel. (Avhengig av internett??!! JEG?!!!! Nesj! :kremt: ) Du har vært medlem ganske så nøyaktig 4 år lengre enn meg (+noen måneder) og jeg har 650+ innlegg mer enn deg... Jeg har nettopp fått tilgang til markedsplassen, og synes jeg har jobbet LENGE og hardt for det, men jeg har helt tydelig ikke jobbet så lenge med det som andre her ser jeg nå. Men det er klart... Jeg har jo så mye vittig, interessant og ikke minst sjelfullt å komme med at det ville jo værre kriminelt mot menneskeheten å ikke dele gullkornene mine med dere, så da havner man jo fort opp i noen hundre innlegg ja.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:10   #69
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg er enig i at kravene kan senkes litt, da på ryktepoengene, men at antall innlegg kanskje kan settes opp
Jeg har og vært her i noen år, men er nok mer en leser og kommer med en kommentar i ny og ne.
Jeg hadde tilgang for noen år siden, og fikk kjøpt noen flotte ting.
Etter det ble strengere krav har jeg liksom bare latt det ligge. Det dukker opp en prikk i ny og ne, det går sakte, men sikkert fremover og målet er vel der en gang i fremtiden.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:11   #70
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg drømmer også å få igjen tilgangen til markedsplassen. *sukk*

Dessverre har jeg altfor sjelden noe vittig eller spesielt klokt å komme med så det kan være lenge mellom prikkene for min del.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:13   #71
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Prikkemessig kan jeg anbefale å få baby..

Nei, det å få tilbake tilgangen var ikke så stas som jeg hadde trodd.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:19   #72
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 957
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Eg hadde tilgang i tre-fire dagar før kravet gikk opp, og har gitt egentlig gitt opp.

Ikkje skriv eg mange nok innlegg, ikkje er dei særskilt gode, og ikkje har eg mykje smart å seie. Eg er her daglig, men leser mest og bruker søkefunksjonen flittig. Då eg heller ikkje er her for å spamme forumet med smilefjes/gratulerer/hurra-poster, gidder ikkje kommentere berre for å kommentere. Har ikkje fått ein einaste prikk sidan i fjor ser eg, men sånn er no det.

Hadde nok ikkje brukt markedsplassen uansett tipper eg, eg sliter ut alt før det blir kasta (meir eller mindre), og alt anna går stort sett til fretex/asylmottak, handler minst mulig.
Men mest av alt kanskje fordi eg ønsker å vere anonym på nettet, og å gi ut navn og adresse til skumle kjerringer på nettet?


Generelt sett tykkjer eg dog at dei gamle krava var for lave, medan dei nye muligens er for høge, og vil tru at å senke ryktekravet noko sikkert er lurt.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:21   #73
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Hadde nok ikkje brukt markedsplassen uansett tipper eg, eg sliter ut alt før det blir kasta (meir eller mindre), og alt anna går stort sett til fretex/asylmottak, handler minst mulig.

Dette var verd en grønn en, synes jeg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:25   #74
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Savner også å kunne være inne på markedplassen. Syns man skulle heller sett mer på hvor mange innlegg man har enn ryktepoeng. Sitter mest på telefonen og da får jeg ikke prikket.

Jeg leser en del men er dessverre ikke så flink til å svare på alt så da er det ikke lett å få prikker.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:29   #75
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg syns ofte jeg har noe smart å si, men når ti andre har sagt det før meg gidder jeg jo ikke. Det er et aktivt forum, og da blir det ofte sånn.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:41   #76
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg syns ofte jeg har noe smart å si, men når ti andre har sagt det før meg gidder jeg jo ikke. Det er et aktivt forum, og da blir det ofte sånn.

Sånn tenker jeg også. Som oftest får jeg ikke gått inn her før på kvelden og da har det som oftest kommet mange svar allerede.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 12:00   #77
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Vi har sett på saken ut fra det dere skriver om at det prikkes ganske mye mindre enn før, og at det dermed er vanskeligere å komme opp i nødvendig antall ryktepoeng. Kravene er nå redusert, slik at man trenger minimum 500 innlegg og minimum 250 ryktepoeng. Vi håper dette vil gjøre Markedsplassen mer attraktiv for brukerne.

På vegne av ledelsen,

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 12:02   #78
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har sett på saken ut fra det dere skriver om at det prikkes ganske mye mindre enn før, og at det dermed er vanskeligere å komme opp i nødvendig antall ryktepoeng. Kravene er nå redusert, slik at man trenger minimum 500 innlegg og minimum 250 ryktepoeng. Vi håper dette vil gjøre Markedsplassen mer attraktiv for brukerne.

På vegne av ledelsen,

Toffskij, moderator

Supert! Håper det funker og at folk som har strevd med å komme inn, er fornøyd.

Jeg har brukt denne saken til å huske på å være flinkere til å prikke folk. Jeg gir jo plutselig 3 poeng.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 12:04   #79
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.662
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har sett på saken ut fra det dere skriver om at det prikkes ganske mye mindre enn før, og at det dermed er vanskeligere å komme opp i nødvendig antall ryktepoeng. Kravene er nå redusert, slik at man trenger minimum 500 innlegg og minimum 250 ryktepoeng. Vi håper dette vil gjøre Markedsplassen mer attraktiv for brukerne.

På vegne av ledelsen,

Toffskij, moderator

Takk!


Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har brukt denne saken til å huske på å være flinkere til å prikke folk. Jeg gir jo plutselig 3 poeng.

Jeg også!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 12:05   #80
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har brukt denne saken til å huske på å være flinkere til å prikke folk. Jeg gir jo plutselig 3 poeng.

Samme her, selv om det forblir stumme prikker fra telefon.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no