Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 16:08   #61
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hårfrisyren får stå sin prøve (men det er faktisk vanlig at man skifter frisyre i løpet av 25 år), , men jeg synes hun burde holdt seg for god for en del av uttalelsene sine om politiske motstandere.
At de ikke er enige i sak er en ting, å uttale seg, tom skrive det i en bok, synes jeg sier mer om hennes intellektuelle nivå enn om deres.


Mmm, enig. Tenk deg Carl I. gremmet seg der hun la ut om Erna Solberg som var stor og ufiks. Alle de koselige menneskene er i SV og Arbeiderpartiet osv, synd vi ikke kan samarbeide med dem osv.

Men jeg må innrømme at det er sjelden jeg ler så godt av det programmet som i går altså, en del av uttalelsene hennes var jo rasende festlig syns jeg.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 16:51   #62
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.003
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Dama er jo helt blåst inni hue og fullstendig forblåst oppå. Det blir rett og slett flaut å høre henne uttale seg.

Elin - litt kjendissladder kom med det...

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 18:24   #63
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.001
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hårfrisyren får stå sin prøve (men det er faktisk vanlig at man skifter frisyre i løpet av 25 år), , men jeg synes hun burde holdt seg for god for en del av uttalelsene sine om politiske motstandere.
At de ikke er enige i sak er en ting, å uttale seg, tom skrive det i en bok, synes jeg sier mer om hennes intellektuelle nivå enn om deres.

Veldig enig. At hun i bokform og på TV kaller folk usjarmerende tørrpinner er lavmål.

Og, ja, jeg har fordommer mot FRP-medlemmer og velgere, og her forsterkes de ytterligere

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 20:05   #64
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Dama er jo helt blåst inni hue og fullstendig forblåst oppå. Det blir rett og slett flaut å høre henne uttale seg.

Elin - litt kjendissladder kom med det...

Tja....hvor skal vi begynne...lista er lang!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:46   #65
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Vi har foresten kjøpt salongen til Eli og Carl Ivar som de hadde på hytta. (har en butikk som vi selger pent brukte og nye møbler) og skulle gjerne kjøpt flere møbler fra dem, for flere kom å ville kjøpe den, men den ble solgt med en gang den kom inn i butikken, og det usett, (til en venninne av ei som jobber hos oss)

Jeg har vel ikke så mye til overs for Carl I Hagen og politikken hans, men min mann har snakket flere ganger med Eli, de 3 første gangene viste han ikke at det var henne, og han sier hun er veldig trivelig å snakke med. (han skjønte ikke at det var henne før hun ringte å fortalte at salongen var fraktet til Oslo og sto i stortingsgarasjen)

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 23:25   #66
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.003
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Tja....hvor skal vi begynne...lista er lang!

Begynn med absolutt verst oppførsel og arroganse og jobb deg nedover. Morsomt når disse berømte tror de har rett til å oppføre seg som tullinger og mener at skikk og bruk er for "de andre".

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 23:43   #67
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.551
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Åh, jeg tror nesten jeg må se reprisen som kommer snart på NRK2. Eller går den ikke på svensk tv en kveld til uka?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:28   #68
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Begynn med absolutt verst oppførsel og arroganse og jobb deg nedover. Morsomt når disse berømte tror de har rett til å oppføre seg som tullinger og mener at skikk og bruk er for "de andre".

Hilde Hummelvoll -Verst! Ingen over, ingen ved siden. Troner øverst til evig tid antakelig!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:46   #69
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

og jeg opplevde henne nemlig som svært hyggelig og jordnær i motsetning til svæææææært mange andre kjendiser jeg har møtt i jobben min, som har direkte motbydelige "kjendis-nykker". De kjendisene er det fryktelig mange av nemlig. Og de verste er de som man minst skulle tro. Skal jeg ramse opp???

Gud bedre Ja,hvor begynner man.........

  Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:52   #70
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Dib googler straks Hilde Hummervoll.

Mere, mere, Elin !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 02:06   #71
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Har sett reprisen og jeg må si at jeg ble negativt overrasket. Jeg har ikke hatt så mye inntrykk av henne fra før, er ikke den jeg har interessert meg mest for, så jeg har mest holdt meg til å kommentere hennes horrible hår

Men det renner jo stupiditet etter stupiditet ut av henne jo!! I mitt stille sinn har jeg tenkt på henne som en sikkert hyggelig og smart dame, blendet av kjærligheten til den fæle Carl I, men nå ser jeg at de passer utrolig godt sammen.

Det er vanskelig å peke på enkeltting med henne, for hun virket bare forferdelig ureflektert og med lite filter i forhold til hva hun sier. Typisk person som burde beskyttes mot seg selv, som en annen her så klokt sa. Personlig var jeg ganske imponert over at hun presterer å kalle Inge Lønning for kunnskapsløs, hva f**** for grunnlag har hun til å si det?! Sakk om å ikke være den rett etil å komme med en sånn uttalelse! Og så snakke om møtet med Carl I som om de var 17-åringer på dans, med full frihet til å forelske seg. "Vi danset hele kvelden, utvekslet telefonnummer før vi skiltes og så tenkte jeg at det var det siste jeg så til han. Og så ringte han og da var det gjort". I en bisetning senere kommer det at de på den tiden var gift på hver sin kant, med barn.

Ikke rart hun har slitt med sjalusi forresten, hva skulle få henne til å tro at han ikke kunne gjøre det han gjorde med henne igjen, med en annen?

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 11:12   #72
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Det kom kun noe med grise da jeg googlet Hilde Hummervoll, og de andre uforskammede kjendisser kjente jeg heller ikke igjen - så da er de kanskje mest sånn bare nesten-kjendisser ?

Alle de hyggelige kjendisser kjendte jeg igjen

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:41   #73
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.304
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Jeg skammet med dypt og inderlig på hennes vegne. Da hun fortalte om Prins Charles og hvor fæl hun syns han var. Og hvorfor? Jo, han så ut til å kjede seg sånn under kroningen, og så syns hun han hadde vært så stygg med Diana (uttalt på norsk...). En ting er å skrive karakteristikker basert på mennesker man har god kjennskap til. Men hun vet jo ikke en tøddel mer om han en en annen Se&Hør-leser.

Og Ine Lønning kunnskapsløs og ignorant. Jaja.



Jeg syns Jan Petersen hadde et godt svar til uthengingen av Erna Solberg: Jeg holder meg da for god til den slags karakterisitikker. Det kunne ikke falt meg inn å kommentere Carl I. Hagen og Elis oppførsel på forskjellige komitereiser, for eksempel. Ja, dermed fikk han kanskje sagt litt, lell?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 19-11-06 kl 18:03.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:47   #74
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Veldig enig. At hun i bokform og på TV kaller folk usjarmerende tørrpinner er lavmål.

Og, ja, jeg har fordommer mot FRP-medlemmer og velgere, og her forsterkes de ytterligere

Der sa du det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:48   #75
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

OH MAI GÅDD!

Hun sa nettopp at "håran reiste seg på hodet" da Sissel K. sang i stortingets julelunsj.

Herregud ja, da lo jeg så tårene spratt!

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:12   #76
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

men jeg synes hun burde holdt seg for god for en del av uttalelsene sine om politiske motstandere.
At de ikke er enige i sak er en ting, å uttale seg, tom skrive det i en bok, synes jeg sier mer om hennes intellektuelle nivå enn om deres.


Ble flau på Elis vegne da Skavland siterte fra boka hva hun hadde skrevet f.eks om Erna Solberg.

Synes egentlig det er litt kult at dama på trass har holdt på denne håpløse frisyren i alle disse årene.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:55   #77
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Hva heter boken? Har hun skrevet den alene?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 18:27   #78
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.001
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva heter boken? Har hun skrevet den alene?

Noe sånt som 'Kone, elskerinne og sekretær' tror jeg. Tror du hun har skrevet med påholden penn

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 09:56   #79
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hilde Hummelvoll -Verst! Ingen over, ingen ved siden. Troner øverst til evig tid antakelig!

Næh, er det sant? Jeg og mannen synes hun er så herlig at vi godt kunne tenke oss å ta henne med hjem. *studere og analysere veldig neste gang jeg ser henne på tv, for å se om jeg kan forestille meg henne som en skikkelig bitch*

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 10:03   #80
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Noe sånt som 'Kone, elskerinne og sekretær' tror jeg. Tror du hun har skrevet med påholden penn

Du verden for en 'besnærende' tittel.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no