Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvorfor trener du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Hvorfor trener du?
Jeg slanker meg/ må holde vekta 42 34,71%
Jeg trener for å få overskudd i hverdagen 33 27,27%
Jeg trener for å få store muskler 1 0,83%
Jeg trener fordi det er gøy 4 3,31%
Jeg trener fordi det er sosialt 0 0%
Jeg trener fordi det er så mange lekre damer/menn på treninga 0 0%
Annen årsak (beskriv) 20 16,53%
Jeg trener ikke/vil se svar/dustepåll mm. 21 17,36%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-08, 22:04   #61
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Fordi jeg tror det er godt for meg.


Samme her. Kroppen har godt av å bli svett regelmessig, rett og slett.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 22:08   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Jeg er fortsatt litt sjokkert over at det går an å ikke komme på "helse" som grunn til trening. Eller mer spesifikt: Blodtrykk, kolesterol, diabetes, muskelplager, etc.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 22:11   #63
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er fortsatt litt sjokkert over at det går an å ikke komme på "helse" som grunn til trening. Eller mer spesifikt: Blodtrykk, kolesterol, diabetes, muskelplager, etc.

Det er det jeg tenker på, men sa det litt enkelt

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 23:41   #64
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Egentlig kunne jeg trengt å svare på flere alternativer.

Nå som jeg er gravid, trener jeg mest fordi jeg synes det er gøy.
Ellers trener jeg for å få overskudd og stramme opp.

Trener gruppetimer på Elixia.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 23:52   #65
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Hovedsaklig for å få opp overskuddet. Innser at jeg er litt for stillesittende, og kondisen er deretter...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 21:55   #66
Karla
Rykende fersk
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 13
Karla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Trener for tiden for å gå ned i vekt. Og vil ned i vekt for å få bedre helse.

Karla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 04:09   #67
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Jeg trener fordi det gjør godt for hele kroppen. Å så føler jeg meg jo bare så vell etter å ha trent

Merker det med en gang jeg har trenestopp, selvbilde fyger til bunns og det som verre er.

amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 09:01   #68
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Dustepåll. Jeg vil ha flervalgs. :kravstor:

Det går veldig opp og ned. Nå synes jeg det er gøy, så derfor gjør jeg det nå. Om en måned er det kanskje noe drit å dra ut og trene, og da vil grunnen være å holde seg i form. Og det er jo ikke til å komme fra at det vil gi konsekvenser til utseende heller.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 22:36   #69
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor trener du?

Stemte annen årsak..

Jeg begynte trene i januar fordi jeg hadde gått ned en del kg, og opplevde å gå opp trappen og KJENNE baken min disse.. :urk:
Jeg trenger stramme opp kroppen min igjen, og holde vekten.. helst gå ned en del kg til, men det er en bonus.

Det er en investering i helsen min, som jeg skal ha resten av livet

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no