Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-22, 16:12   #61
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.803
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jubler med deg og alle andre gårdbrukere, Floksa!

Jeg er så glad for min eldste som har bestått førerprøven i dag. Er helt ubegripelig stolt av den jenta og benytter herved mammaprivilegiet til å skryte av henne. Hun har hatt så mye stang ut, bl.a. med alvorlig sykdom hele videregående og generelt at hun alltid trekker det korteste strået og må jobbe så hardt for alt. Men hun gir aldri opp. Jeg har aldri sett et menneske være så redd som hun var i morges, men hun både møtte, gjennomførte, bestod og fikk skryt! Jeg har grått i bøtter og spann i dag. Skulle ønske hele verden visste og så alt som er i henne og at hun kunne slippe å kjempe sånn for alt hele tiden.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv  
Gammel 05-05-22, 18:44   #62
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.430
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 05-05-22, 19:33   #63
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.873
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 05-05-22, 20:02   #64
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.861
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Noba . Heia den tøffeste jenta i verden!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 05-05-22, 20:57   #65
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.873
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Også glad på Floksa sone vegne!

Personlig er jeg glad for at kropp og hode endelig begynner å komme tilbake til pre covid-19 I oktober.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 05-05-22, 22:43   #66
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Eg kom inn på studiet som eg søkte på.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 05-05-22, 22:57   #67
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.077
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Ein elev som eg jobba knallhardt med og for for to år sidan som kom innom for å helse på

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 05-05-22, 22:59   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.873
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg blir også veldig glad av å lese denne tråden.

Gratulerer,Hjertensfryd!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 05-05-22, 23:00   #69
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.100
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Så mye godt nytt i denne tråden. Det er så herlig.


Jeg har testa det nye strykejernet mitt (kjøpte det etter å ha funnet tips her inne) og det er så latterlig bra. Bunadskjorta gadd ikke krangle mot det og en duk jeg strøk ble helt slett nesten uten at jeg gjorde noe som helst.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 05-05-22, 23:19   #70
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg og mannen har vært på en fantastisk konsert med Kvlelertak i kveld!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 06-05-22, 09:47   #71
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.026
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Gratulerer til Hjertensfryd.

Det er så utrolig vakkert og nesten tofarget utsikt her. Grått skydekke med store glimt av sølv og gull, glitrende hav, skinnende hvit snø, flotte fjell og jeg ser toppen av de som ikke har skydekke på seg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-05-22, 11:43   #72
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.202
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Vi leier privat sykepleietjeneste til vårt familiemedlem med langtkommen demens. 3 ganger i uka er de der og tar henne med på tur i rullestol, drar på kafé, handler godsaker og blomster, steller beina, lakker negler og hva enn dagsform måtte tilsi.
De er ganske aktive på FB-story og legger ut glimt fra hverdagen til tjenesten, og fra aktivitetstilbudene.
Selv om vi ikke ønsker vårt familiemedlem eksponert gjennkjennbart tar de nydelige anonymiserte bilder, og jeg kjenner jo igjen rommet på sykehjemmet når de tar bilde av besøkshunden, skikkelsen bakfra i rullestol eller hånda med verdens største is i.

Det er så fint å se slike glimt og vite at hun har et fantastisk godt tilbud i tilværelsen sin.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 06-05-22, 11:53   #73
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Vi leier privat sykepleietjeneste til vårt familiemedlem med langtkommen demens. 3 ganger i uka er de der og tar henne med på tur i rullestol, drar på kafé, handler godsaker og blomster, steller beina, lakker negler og hva enn dagsform måtte tilsi.
De er ganske aktive på FB-story og legger ut glimt fra hverdagen til tjenesten, og fra aktivitetstilbudene.
Selv om vi ikke ønsker vårt familiemedlem eksponert gjennkjennbart tar de nydelige anonymiserte bilder, og jeg kjenner jo igjen rommet på sykehjemmet når de tar bilde av besøkshunden, skikkelsen bakfra i rullestol eller hånda med verdens største is i.

Det er så fint å se slike glimt og vite at hun har et fantastisk godt tilbud i tilværelsen sin.

Det der er bare så fantastisk!

Ellers er jeg glad for telefon fra en god venninne i går; hun har vært kreftsyk lenge, men nå viste røntgen for andre gang på rad (tar hver 3. måned) ingen spor av kreft. Det var ikke gitt at hun skulle komme dit da hun fikk tilbakefall for 1,5 år siden, for å si det sånn, så jeg er så glad nå.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 06-05-22, 12:08   #74
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.225
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Denne tråden er så fin!

I dag er jeg glad for at eldste kommer hjem (hun bor plutselig borte i ukedagene, og det syns jeg er litt trist). I tillegg har jeg fått tak i betennelsesdempende medisiner for plantar fascitt, som jeg håper vil hjelpe.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 06-05-22, 14:46   #75
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Vi har fått rammeavtale på flere fagområder med en stor kunde i regionen, som er intet mindre enn fantastisk for en liten bedrift som oss.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 07-05-22, 11:53   #76
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

At en sørgekåpe kom flyvende og satt seg en meter fra meg, og jeg fikk tatt bilder av den. 😀

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 08-05-22, 19:44   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.338
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg har fått skrudd sammen igjen motorsykkelen min i dag! Veldig fornøyd med å ha gjort alle nødvendige reparasjoner og alt vedlikehold selv (med veldig god hjelp av mekanikervenn som har pekt og veiledet), både for læringskurvens og lommebokens del.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-05-22, 19:49   #78
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Hagesøndag! Fikk tilogmed klipt plena.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 08-05-22, 19:59   #79
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg synes det er så utrolig gøy at de har castet Ncuti Gatwa (Eric i Sex Education) som Doctor Who! Det kommer jo til å bli en fest!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 08-05-22, 20:19   #80
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.873
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Korpset har hatt loppemarked I helgen og fikk inn all time high! ( alt som kastes fordi det ikke blir solgt, hører hjemme i gruffetråden).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no