Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 20:56   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det er på Moa den er. I Moa Syd-bygget. Dei åpne filial i Ålesund sentrum til høsten trur eg.

Om du virkelig skal shoppe anbefale eg deg Ulsteinvik, der er mange fine butikkar der!

Jeg oppdaget det rett etter at jeg hadde postet.

Besøkte butikken i dag. Mye fint! Kjøpte denne:

Vinglet mellom koksgrå og lilla, men endte opp med den mørkeblå.

Fant også en gammelrosa kjole fra Creem.

Og så har jeg omsiderfått kloa i denne kjolen:

fra Chicas og venner.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 29-07-10, 23:15   #2
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Neimennei, denne likte jeg!!! Er det mulig å finne den på nettet, hva heter eventuelt merke?

Milfrid: det konseptet har jeg aldri hørt om, men det hørtes jo veldig praktisk - og artig - ut!

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 30-07-10, 00:06   #3
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg oppdaget det rett etter at jeg hadde postet.

Vinglet mellom koksgrå og lilla, men endte opp med den mørkeblå.

Jeg har vært på samme sted i dag og kjøpt den i lilla

Ina er ikke aktiv  
Gammel 30-07-10, 00:20   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Om du virkelig skal shoppe anbefale eg deg Ulsteinvik, der er mange fine butikkar der!

Hvilke butikker finner jeg der? Hender jeg er i nærheten nemlig.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 30-07-10, 22:13   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Hvilke butikker finner jeg der? Hender jeg er i nærheten nemlig.

Der er litt forskjellig egentlig. Anbefale Overvåg, Hjertelig og Bizarre. I tillegg til dei vanlige kjedebutikkane. Dei butikkane eg nevnte har merker som OM, Chill, Ruth Røssevold, Desigual osv. Her er masse fint å velge i!

Gammel 22-07-10, 14:27   #6
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Ja - var litt usikker om det bl litt mye farger... men når det er 70% så går det an da vettu.

Gammel 22-07-10, 14:55   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Ja - var litt usikker om det bl litt mye farger... men når det er 70% så går det an da vettu.

Aiai. Har dette stedet nettbutikk tro..?

Gammel 22-07-10, 19:22   #8
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Nei desverre. Det hang igjen kun en kåpe i str. 44 i går. De har også en del annet Desigual på salg, både 50% og kjoler/topper til 199,- . Er vel få på Stjørdal som handler dette merket, så da blir det masse på salg. Passer meg utmerket .

Gammel 22-07-10, 23:08   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenger den Odd Molly Fonda kjolen altså.

Gammel 22-07-10, 23:09   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger den Odd Molly Fonda kjolen altså.

Det var det jeg også gjorde. Det er godt mulig jeg trenger en i den lillafargen som kommer nå også.

Gammel 22-07-10, 21:26   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet om en butikk i Oslo som har masssse!
Den ligger i Youngsgate og heter Jupiter.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 21:35   #12
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Tusen takk for tips Joika!

Hvor kjøper du OM-klærne dine Muad'Dib?

Gammel 22-07-10, 21:39   #13
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for tips Joika!

Hvor kjøper du OM-klærne dine Muad'Dib?

De har til og med salg i disse dager. Jeg har kjøpt to kjoler der.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-07-10, 21:38   #14
Joika
Pauset

Standard

Jeg har kjøpt meg haremsbukse i jeansstoff fra HM til kr 399. Går ann det, når det ikke koster mer. Spent på om jeg kommer til å bruke de mye. Behagelige er de i allefall!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 24-07-10, 00:06   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny topp. Se bort fra usminket hyttetryne ...

Sist redigert av Karamell : 24-07-10 kl 12:58.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 10:09   #16
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg en fantastisk silkekjole fra Pink India, og et skjerf fra Erfurt

Pink India kan kjøpes her - butikk, basert i Henningsvær, som sender i posten . De har mye annet fint også

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjol.jpg (78,7 KB, 37 visninger)

Sist redigert av m^2 : 26-07-10 kl 14:26.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 14:54   #17
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Singleten kjøpte jeg i svart også.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-07-10, 10:27   #18
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En runde hos Boden på nett, etter at jeg hadde luket ut alle "kjoler som er litt blanke i stoffet og ser særdeles lekre ut men som sikkert strammer akkurat litt for mye over puppene og som aldri blir brukt uansett" og som jeg har to-tre av i skapet allerede, og vips har jeg bestilt dette til jobb-bruk:

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 29-07-10, 13:39   #19
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

En runde hos Boden på nett, etter at jeg hadde luket ut alle "kjoler som er litt blanke i stoffet og ser særdeles lekre ut men som sikkert strammer akkurat litt for mye over puppene og som aldri blir brukt uansett" og som jeg har to-tre av i skapet allerede, og vips har jeg bestilt dette til jobb-bruk:

Ble inspirert og har bestilt fra Boden jeg og. Litt glad nå, kjenner jeg, særlig av det første skjørtet. :

Sist redigert av Tangina : 29-07-10 kl 15:01.
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 29-07-10, 15:00   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ny mobil

+ en tunika fra Ane Mone

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.