Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-25, 17:55   #761
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg fikk beskjed fra PostNord i går om at en pakke er underveis til meg. Forventet ankomst: 6. januar!!!!

Flaks at det er lyspærer og ikke julegaver som er på vei..

Gammel 17-12-25, 21:05   #762
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 59
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Gruff på lavt nivå, men eg handla inn til ostekake som eg skal lage no i kveld og har kjøpt alt anna enn ost. Lett å fikse, butikken er to hus oppom oss, men gruff likevel.

Gammel 17-12-25, 21:56   #763
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kløøøøøøøør.

Gammel 20-12-25, 11:57   #764
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 20-12-25, 12:16   #765
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Butikker i desember. :stønn: Umulig å parkere, folk er helt gærne.

Gammel 22-12-25, 17:32   #766
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er sur, og vil nå bare hoppe over hele jula.

Gammel 22-12-25, 18:27   #767
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Kid sin kundeservice, jeg bestiller vare i nettbutikken og får halve varen, de kan ikke sende ny men jeg kan i nærmeste butikk å få ny vare, vel de har ikke flere inne så da står jeg her med halvparten da.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-12-25, 07:42   #768
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Soving driver jeg visst ikke så mye med for tiden. Jeg er helt i ørska av søvnmangel, men ikke pokker at jeg får sove mer enn fire timer. Blir nok gøy med bursdagsselskap i kveld og gjester i morgen.

Gammel 23-12-25, 11:49   #769
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sukk!

Jeg fikk opp en annonse med en veldig fin kjole fra Retropiken, og fulgte opplysningene til britiske The Pretty Dress Company.

De hadde enda flere fine kjoler. Men alt er laget i polyester og elastan, og det er helt uaktuelt å kaste bort penger på plastmaterialer.

Så; ingen ny kjole derfra, heller.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 23-12-25, 15:27   #770
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har gått på smell og bestilt fra kinabutikk. https://celestnordic.com/ Trodde jeg skulle gi skohorn i julegave til eldste som ønsker seg det, men det kommer ikke, og dessuten måtte jeg betale mva og gebyr til posten når det kom inn i landet.

Mest er jeg sur for at jeg ikke sjekket trustpilot før jeg handlet der. Jeg sjekket rundt på nettsiden og syns siden så troverdig ut og prisene var ikke for lave liksom, så da tenkte jeg det var ok butikk. Så ja, gikk på en smell og bare min egen feil, og dermed enda mer irriterende selvfølgelig.

Gammel 23-12-25, 20:25   #771
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Går inn i julen med 30% budsjettkutt på enheten jeg jobber i, til neste år. Vi har et bittelite budsjett og 10 ansatte, så om ikke politikerne snur må noen slutte.

Gammel 23-12-25, 21:43   #772
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg så faktisk også på det skohornet, Fluke, men lot meg ikke friste. Bare flaks. Kjedelig med krøll.

Gammel 29-12-25, 11:14   #773
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Den ene fortanna knakk i møte med en skåldet mandel (!) i går kveld. Tvers av, helt oppe. Nå ser jeg ut som om jeg har tapt en boksekamp, og det er jo stas.

GydaG er ikke aktiv  
Gammel 29-12-25, 12:46   #774
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Den ene fortanna knakk i møte med en skåldet mandel (!) i går kveld. Tvers av, helt oppe. Nå ser jeg ut som om jeg har tapt en boksekamp, og det er jo stas.

Oj, hva gjør man med sånt? Akutt-time tannlege i dag?

Gammel 29-12-25, 12:47   #775
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 59
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Stakkars deg, GydaG. Håpar prosessen med reparasjon er i gang allerede. Føler skikkelig med deg.

Gammel 29-12-25, 12:53   #776
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Oj, hva gjør man med sånt? Akutt-time tannlege i dag?

Akutt time i dag ja, vet ikke hva som må gjøres jeg, frykter stift og månedsvis uten tann :grøss:

GydaG er ikke aktiv  
Gammel 29-12-25, 13:37   #777
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Så kjipt Gyda

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 29-12-25, 13:47   #778
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Akutt time i dag ja, vet ikke hva som må gjøres jeg, frykter stift og månedsvis uten tann :grøss:

Masse lykke til!

Gammel 29-12-25, 14:52   #779
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Tror de setter på en midlertidig løsning.

Jeg gruffer fordi jeg jobber i jula. På min jobb innebærer det lite å gjøre, så jeg har pleid å ta fri. Vel, i år må jeg jobbe, og det er ok. Men: alle har lite å gjøre; unntatt meg som har fått i oppgave å nærmest tenke ut og løse et medieomtalt regelproblem. Så jeg tenker og tenker, jobber og skriver og har vært stressa hele julen fordi det er vanskelig og komplisert. Og uansett ikke jeg som bestemmer til slutt, så mulig alt jeg har tenkt blir forkastet. Synes det er dårlig gjort å få en slik oppgave over julen, når andre har «hjemmekontor» i 10 dager og ikke gjør noe som helst.

Gammel 29-12-25, 17:25   #780
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Pelle Har også vært på jobb, slitsom høst med lite folk og dobbel jobb.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.