Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-24, 18:11   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Malama: tenkte det var i dine trakter, godt å høre du og dine er like hel. Kollegaen min ble stuck i ferja der og kjørte frem og tilbake mens de ventet på en slags løsning.

Gammel 17-01-24, 19:10   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Malama: tenkte det var i dine trakter, godt å høre du og dine er like hel. Kollegaen min ble stuck i ferja der og kjørte frem og tilbake mens de ventet på en slags løsning.

Like greit at jeg skulle jobbe overtid liekvel, så er et ikek like frustrerende å bli sittende her

Status nå er
Dei tekniske undersøkingane er ferdige, men vegen er framleis stengt – med unntak av at nokre bilar blir sleppt gjennom no og då.

Mao: Fortsatt lange køer

Gammel 18-01-24, 18:20   #3
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Popcorn.

Gammel 18-01-24, 18:35   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne tråden!

Og mye god håndball om dagen.

Gammel 18-01-24, 20:17   #5
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det er torsdag og torsdag er fridag aka komme-meg-dagen. Den har vært flott hele dagen. Starten var badekarbad, det smører på en måte både humør og ledd. Deretter gikk jeg i strålende kaldt solskinn til Mutter'n og hjalp henne med lønsjen og vi pratet og koste oss. Etterpå ruslet jeg til sentrum og fikk unnagjort et par ting før Helten plukket meg opp. Da dro vi til Eldste og hjalp til med innkjøp. Det ble det også mye prat og hygge av. Nå koser jeg meg alene hjemme, har lakket neglene og skal ta med meg bok bort til kosesofaen vår. Denne dagen har levert mye bra energi jeg kan bruke resten av uka.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-01-24, 18:31   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer, frukt!

Jeg har måket ut bilen. Mannen sier jeg er en helt.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 17-01-24, 18:52   #7
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer, Frukt!

Gammel 18-01-24, 16:18   #8
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Takk!

I dag har jeg kjørt en Permobil som skulle til reparasjon. Synes det er gøy å prøve nye kjøredoninger jeg. Og snart får jeg besøk av en kollega som skal lage mat til oss.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 16:21   #9
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer Frukt!

I dag er jeg glad for mye å gjøre på jobb.

Gammel 18-01-24, 17:24   #10
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste fikk kokebok til jul, og vi to har nå satt i gang et prosjekt som heter "kok oss igjennom hele boka", eller "to kjøkkenkløner prøver seg på asiatisk", og det er altså så utrolig koselig. Etter et mildt sagt traurig år for både ungdommen og meg så er det digg å ha en luke i hverdagen hvor vi småprater og lærer sammen.

Gammel 18-01-24, 18:02   #11
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Så koselig.
Yngste fikk Kardemomme bys kokebok til jul, kanskje vi skal gjøre noe av det samme.

Idag er jeg glad for at jeg fikk sykmelding for hodet henger ikke med..Ellers sol og nye tulipaner.

Sist redigert av Millen : 18-01-24 kl 18:41.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 20:15   #12
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Nesten absurd, men oppstart av medisiner mot adhd for sønnen. Det er langt fra et "alvorlig" tilfelle, men vi opplever at han blir veldig sliten og stresset, og det føles også veldig fint å endelig ha fått noen svar etter en prosess som har vart i over to år.

Gammel 19-01-24, 15:37   #13
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Har vært på møte med veileder og jobbspesialist hos NAV i dag, og vi ble enige om at jeg trenger ikke AAP lenger, så nå er jeg offisielt en vanlig arbeidstaker. Får fortsette med tiltaket da så jobbspesialisten kan hjelpe meg å finne en fast jobb med litt mer normal arbeidstid.
Jeg er altså så fornøyd med NAV, jeg. Har bare truffet flinke, forståelsesfulle folk som gjør sitt beste for å hjelpe.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-01-24, 15:38   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så fantastisk frukt - for en jobb du har gjort!

Gammel 19-01-24, 15:42   #15
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Frukt! Dette er det fineste og nydeligste innlegget jeg har lest på lenge! Gratulerer og godt jobba.

Gammel 19-01-24, 15:45   #16
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Takk!

Sånn egentlig synes jeg livet suger, men jeg prøver å finne noen lyspunkt hver dag for å ikke gå i kjelleren.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-01-24, 17:37   #17
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Helten har reist fra meg og kommer tilbake søndag kveld. Av og til er det supergodt å ha huset for meg selv. Tre dager og to netter blir det. Lesing, Mutter'n og turgåing står på planen. Muligens andre besøk også.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-01-24, 18:47   #18
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulka kurs og gikk på ski i dag. Hadde løypene omtrent helt for meg selv. Kaldt, men deilig!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 19-01-24, 18:59   #19
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Så bra, Frukt!!

At bilen startet etter å ha stått i en uke. Og godt valg av middag av bursdagsbarnet.

Gammel 19-01-24, 19:01   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vedfyring.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.