|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#761 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Unpopular opinion-tråd
Men de får jo ikke til det andre steder heller, det er bare organisert annerledes. De har aspirantkorps og junior og opptaksprøver for å finne ut hvor man skal synge i koret. Jeg er temmelig sikker på at de har ulike partier og nivåer i dans også. Og man får ikke uten videre hovedrolle i et teaterstykke. Det er en illusjon at alle kan delta på lik linje alle andre steder enn i fotballen.
![]() |
#762 |
Shake it out!
|
Du kan tenke deg baluba det hadde blitt om man hadde opptaksprøver, aspirant-lag og juniorlag i barnefotballen. Det er jo hele poenget. Man har ikke lov til å gjøre sånn i fotballen. Man kan ikke si til noen at «nå spiller du på aspirantlaget» til du er god nok til å spille. Eller «du må prøvespille så vi ser om du passer som spiss eller keeper». I fotball skal alle spille sammen, uavhengig av hvor gode de er, og man skal rullere hvor man spiller til man er godt oppe i tenårene. Ingen skal spesialisere seg.
![]() |
#763 |
Shake it out!
|
Det er jo det. Det er et kjempeproblem i mange klubber og grunnen til at mange hentes inn til større klubber der de har anledning til å dyrke fram talenter. Det er regler i fotballen som gjør at man ikke uten videre kan satse på enkeltspillere.og det blir et problem fordi man setter spillergrupper opp mor hverandre.
![]() |
#764 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unpopular opinion-trådI tidligere tråder hvor bruk av skyllemiddel blir nevnt har det ofte vært mange som mener at det lukter fælt/for sterkt og kan gi andre ubehag (hodepine/migrene). Problemet er jo at det ikke bare handler om den lukten man nyter hjemme i sitt eget hus, men også sprer ute blant andre mennesker. Det er en del mennesker som lukter ubehagelig sterkt av skyllemiddel. Jeg merker det særlig på barn som i liten grad bruker parfyme eller andre parfymerte produkter, men det er noen voksne som lukter et voldsomt sammensurium av alle de parfymerte produktene de bruker. Så ja, Syrinx har nok rett i at det å faktisk like lukten av skyllemiddel er en litt upopulær mening.
![]() |
#765 |
kamerat
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådHeroisk innsats for å slå ut fotballen med skyllemiddel, Syrinx!
![]() |
#766 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådJeg skulle ønske at parfymert skyllemiddel ikke eksisterte (liker IKKE skyllemiddellukt, men så liker jeg strengt tatt ikke parfyme heller
![]() |
#767 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Jeg bare siterer mitt eget innlegg (nr. 412) i denne tråden:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Jeg og. Kidsa drar til svigers et par uker hver sommer, og siden svigermor har full service kommer de alltid hjem med en koffert full av rene, nydelig luktende klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Unpopular opinion-trådForøvrig mener jeg (basert på en annen tråd) at det er å sy digre puter under armene på kidsa å la dem beholde penger de har fått ved en feiltagelse. Ut fra svarene i tråden jeg ble inspirert av antar jeg at dette er en upopulær mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes at en McDonald's burger kan være skikkelig godt og synes folk som syne det er sååååå uspiselig er snobbete.
![]() |
#771 |
Shake it out!
|
Gitt at ungene er store nok til å forstå at det ble gjort en feil er jeg enig.
![]() |
#773 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådHaha, det er gøy å lese denne tråden når det er mange nye innlegg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Unpopular opinion-trådMed unntak av skyllemiddelet, så tror jeg ikke du sa noe som noen kan være uenig i, Pøbelsara.
![]() |
#777 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Unpopular opinion-trådOgså minner jeg om at opprinnelsen for hele fotballdiskusjonen var denne upopulære meningen her:
Om ikke annet, så svarte den jaggu til kriteriene!
![]() |
#778 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er ikke så glad i burger, men skulle ønske jeg kunne spise chilli cheese nuggets hver dag.
![]() |
![]() |
#779 |
can-jur
|
De har jo alders delte lag i fotballen? Det er vel hele poenget?
![]() |
![]() |
#780 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådOj, i vårt korps må du innom aspirantene hvis du aldri har satt din fot i et instrument før og vil begynne som 12-åring. De fleste tolvåringer har mye kjappere lærekurve enn åtte-åringer, så jeg har aldri opplevd at de blir aspiranttiden ut. bare nok til å vite oppned på instrumentet sitt og være gang med instrumentundevisning på kulturskolen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|