|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#761 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Märtha Louise og mediaNja, kongeparet lar henne få holde på; slik de alltid har gjort.
![]() |
#762 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJa, vi VET faktisk ikke om kongen syns dette er ille. Kan hende han egentlig er hunky dory med dette. Jeg syns kommentaren i Morgenbladet var veldig god, og de setter søkelys på at de har ALLTID vært en dritrik adelsklassefamilie med rikingvaner og privilegier. Det bare skurrer når de ikke lenger greier å innbille oss at de er akkurat som deg og meg.
![]() |
#763 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJepp. Tenk på Marius som ville selge sin LV koffert til 20.000 på Finn. Ikke mange tenåringer har slikt utstyr. Kronprinsfamilien drar på dannelsesreise i fangstbu på Svalbard. Men trives også med å låne luksusyatch av hemmelig person. Martha tar med italienske motevenninner for å ta instabilder av at de rydder søppel i fjæra i Finnmark. Men finner det helt naturlig å møte Istanbuls ordfører når hun og Durek er på ferie. Slik holder de på.
![]() |
#764 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Märtha Louise og mediaSer både Ingeborg Senneset og Dr. Sandtorv på Instagram kritiserer ML og DV for det samme som gjøres her angående pressen
![]() |
#765 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg har vært ihuga republikaner i hvert fall i 30 år. Om Norge blir republikk i min levetid kan det hende jeg knerter en champisflaske. (Jeg er også tilhenger av arveskatt og utflytterskatt til en viss grad). |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg skulle ønske den norske pressen responderte på dette med å skrive like mye om dette bryllupet som de gjorde om mitt.
![]() |
![]() |
#768 |
Klare sjøl
![]() Sv: Märtha Louise og media
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 22-08-24 kl 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Tatt på
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaResten av kongefamilien har reservert seg fra å bli med på bildene tatt av mediene med enerett. Det synes jeg er ryddig og gir en ganske klart signal om hva de mener om avtalen.
![]() |
#770 |
Smugleser
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg er så drittlei av å se oppslag om dette bryllupet rundt forbi. En fin overraskelse kunne jo vært om hun nå tok Derrek som etternavn og dropper den tittelen?
![]() |
#773 |
Leser
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaFant en fin kommentar, som jeg tror sier mye om det å være berømt generelt, men sikkert enda mer for de som er "født berømte". Tenkte flere her kunne like lese den
![]() |
#774 |
heimføing
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg har akkurat lest og humret for meg selv, av denne: https://www.minmote.no/mote/brud/a/z...elte-monarkiet |
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jo takk. Det er greit å bli minnet på hva folk blir utsatt for bare på grunn av hvem de er, uten å egentlig ha gjort noe for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Klare sjøl
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDenne er også god:
![]() |
#777 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaSå pinlig med laken for å skjule bruden på vei inn til og snakking til pressen for å gi mat til Netflix-dokumentaren.
![]() |
![]() |
#778 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg er enig i at de der lakenene var litt pinlige, men det er herlig å se hvor lykkelig Märtha er. Jeg unner henne virkelig alt godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
~~~~~~~
|
![]() |
#780 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDet jeg syntes er gøy med bryllup (uansett hvem) er kjoler, borddekorasjon, blomster o.l. Og jeg må jo si, kjolen til Martha, fargevalg av blomster og borddekorasjon - ikke min kopp med te. Skulle jeg ha giftet meg nå, som +50, hadde jeg nok gått for en kjole med lange ermer, litt enklere.
![]() |
|
|