Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-22, 18:45   #761
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Nå lurer jeg på hva upåfallende ganglag er?

Det er mitt ganglag som er upåfallende.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 18:46   #762
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nok i motsetning til mitt, det er påfallende. Etter forestående operasjon håper jeg at det skal bli like upåfallende som ditt.

Gammel 02-11-22, 18:50   #763
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hva det er, men jeg har også det. I tillegg til aldersadekvat utseende.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 19:07   #764
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Upåfallende er akkurat det, upåfallende. Ikke noe å sette fingeren på der, lzm.
Hadde du haltet, gått på tå, på hælen eller slept ene beinet etter deg hadde det vært påfallende.

Gammel 02-11-22, 19:13   #765
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg vet ikke hva det er, men jeg har også det. I tillegg til aldersadekvat utseende.

Men så bra. Å ha papirer på det er ikke verst. Jeg har nå fått journalført upåfallende gangmønster var det faktisk.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 02-11-22, 20:37   #766
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan være gøy å se journalpapirer sånn. En bandypappa jeg kjenner, på nesten 70, er hoppende fornøyd med at da han ble lagt inn med blindtarmbetennelse, så stod det "sprek mann i 60-årene".

Gammel 03-11-22, 11:57   #767
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Å, det ordet bruker jeg søttitusen ganger om dagen
Ja, det betyr normalt, igrunn. Ingenting man biter seg merke i, liksom.

Gammel 03-11-22, 12:55   #768
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Om jeg går videre til neste runde i rekrutterings prosessen jeg er i.

Gammel 03-11-22, 14:45   #769
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Lykke til.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-11-22, 15:08   #770
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 03-11-22, 16:41   #771
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det håper jeg virkelig!

Gammel 03-11-22, 16:55   #772
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har redusert emosjonell kontakt.
Står alltid i alle psyk papirer ..
Men jeg er nå bare sånn jeg

Gammel 04-11-22, 15:37   #773
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Idag lurer jeg på hvorfor bedrifter som skal sende avslag ette jobbintervju begynner mailen med kjære...
Er det for at det skal være mindre kjipt for mottaker?

Gammel 04-11-22, 18:53   #774
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag lurer jeg på hvorfor bedrifter som skal sende avslag ette jobbintervju begynner mailen med kjære...
Er det for at det skal være mindre kjipt for mottaker?

Det er jo en standard høflig tiltaleform. Brukes til alt, både kjipe og bra ting.

Men:

Gammel 04-11-22, 19:19   #775
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Så synd at du ikke fikk den Millen.

Gammel 04-11-22, 20:26   #776
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Nå drikker jeg vin og syntes synd på meg selv. Så er det opp på hesten igjen fra mandag... Det er jo lizzom ikke første avslaget jeg har fått, men denne hadde jeg skikkelig lyst på..
Jeg tror jeg har en jobbforbannelse over meg.

Gammel 05-11-22, 16:16   #777
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nå drikker jeg vin og syntes synd på meg selv. Så er det opp på hesten igjen fra mandag... Det er jo lizzom ikke første avslaget jeg har fått, men denne hadde jeg skikkelig lyst på..
Jeg tror jeg har en jobbforbannelse over meg.

Ikke gi opp; plutselig får du et tilbud. Men det er leit og vanskelig når avslaget kommer.

Gammel 09-11-22, 17:35   #778
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Jeg lurer litt på hvorfor alle klesmodeller ser så innmari sure ut for tiden. Står der og henger, med dårlig holdning, og ser drit sur ut.

https://static.zara.net/photos///202...=1667764036435

Gammel 09-11-22, 17:52   #779
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig. Synes spesielt H&M er ille på dette. Har du lyst å kjøpe bukser av noen som gir uttrykk for å genuint ønske deg død?
https://www2.hm.com/no_no/productpage.1012508011.html

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 09-11-22, 19:27   #780
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Lindex er ganske gode på ha smilende modeller, mangfold og. Og jeg liker at Pierre Robert har uretusjerte modeller som ikke er syltynne,og med strekkmerker og arr.

frukt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.