Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-13, 12:37   #761
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

For fem uker siden syns jeg jeg hadde et hav av tid til å gjøre ferdig alle smykkene til julemarkedet. Så jeg tok livet litt med ro. Så ble jeg syk i to uker, nå er det bare en uke igjen og jeg har mahahasse å gjøre. :-/

Gammel 11-11-13, 12:41   #762
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten skal i 4 (!) bursdager denne uka. Jeg som trodde at jeg hadde en sånn semisosial sønn. Han er til og med invitert i de to bursdagene hvor de bare inviterer noen få av gutta fra klassen, og dette er gutter han ikke kjente fra før.

Da er det ikke lov til å sutre over at det blir mange bursdager. Jeg trodde han var typen til å ikke bli invitert i noen av bursdagene.

Gammel 11-11-13, 16:39   #763
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Alle de usigelig umorsomme bitstrips-bildene i Facebook-feeden min.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 11-11-13, 16:49   #764
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Alle de usigelig umorsomme bitstrips-bildene i Facebook-feeden min.

Ja, det finnes visst ikke grenser for dårlig selvinnsikt når det gjelder humor.

Gammel 11-11-13, 19:32   #765
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldre som SER at det kommer biler og folk i et sett rundt hentetid, men som LIKEVEL bruker ekstrasikringen på porten, sånn selv om det kommer noen rett bak!!

Billister som er så forbanna trege at de bruker minst ett minutt på å se om det kommer biler ufra krysset, og som bruker tilsvarende, om ikke LENGER tid på å oste seg ut i veien, som bråbremser foran små fartsdumper og som bruker så ekstremt lang tid på å svinge av veien, at man kan ta seg en middels lang lunsjpause i bilen mens man venter!

Å gi en beskjed i barnehagen om morgenen, 09'ern er smurt på morgenen av en stor tube jeg har hjemme, men jeg skal kjøpe en mindre en nå i ettermiddag som han skal ha med seg i morgen, bare for å få beskjed når jeg henter at 09'ern må ha med seg krem de kan smøre ham med, for så å få den samme bedskjeden enda en gang, av en annen ansatt, rett før jeg når porten med den ekstra sikringen, selv om det er hentetid, ingen unger er ute og det kommer og går folk HELE TIDEN!!!!

Unger som absolutt skal vise deg en dans når du er potte sur, og du må smile når alt du egentlig vil er å se på film og spise godteri i fred!!

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 11-11-13, 19:37   #766
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er litt vanskelig å lære meg italiensk. Jeg er ikke noe god på språk, men vil lære mer italiensk.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 11-11-13, 19:40   #767
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takket være en hva-veier-du-på-andre-planeter har jeg kommet til at den enkleste måten å gå ned i vekt på er å flytte til Neptun. Blir nok bra. Tror I-lands problemene der er mindre enn her.

Gammel 11-11-13, 20:19   #768
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Å herreguud jeg blir så skjermflau av Jakten på kjærligheten.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 11-11-13, 20:26   #769
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Å herreguud jeg blir så skjermflau av Jakten på kjærligheten.

Jeg og!
Jeg har kun sett forrige gang, og i dag.. OMG.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 08:44   #770
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Unger som absolutt skal vise deg en dans når du er potte sur, og du må smile når alt du egentlig vil er å se på film og spise godteri i fred!!

Høhøh, ja den er slitsom!

Gammel 12-11-13, 12:33   #771
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reklamer som lyver. Fyren som slukner i drosjen, og den rolige, milde taxisjåføren som slår opp navnet han har på navneskiltet hos 1881, og kjører han trygt hjem. I virkeligheten hadde drosjesjåføren skreke "Svar da din jævla dust, se å kom deg til helvete ut av taxien min, din bevisstløse fjått!!!"

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 13:22   #772
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reklamer som lyver. Fyren som slukner i drosjen, og den rolige, milde taxisjåføren som slår opp navnet han har på navneskiltet hos 1881, og kjører han trygt hjem. I virkeligheten hadde drosjesjåføren skreke "Svar da din jævla dust, se å kom deg til helvete ut av taxien min, din bevisstløse fjått!!!"

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 18:32   #773
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spist opp sjokoladen min, og så er det så halsbrekkende glatt ute at jeg ikke kan gå og kjøpe mer!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 18:55   #774
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reiser hjem i morgen natt, og er ikke brun. Det er jeg egentlig aldri, og det bekymrer meg egentlig ikke, men det blir sånn MAS av det. Folk får en blanding av vantro og skadefryd når man ikke blir BRUN!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 19:10   #775
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått middag på jobb i dag, så jeg orket ikke å spise middag da jeg kom hjem. Forferdlige greier, altså.

Gammel 12-11-13, 19:39   #776
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg reiser hjem i morgen natt, og er ikke brun. Det er jeg egentlig aldri, og det bekymrer meg egentlig ikke, men det blir sånn MAS av det. Folk får en blanding av vantro og skadefryd når man ikke blir BRUN!

Fryktelig slitsom den ferien din, altså, Candy!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-13, 19:51   #777
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nesjda, ikke overalt, her kan man glatt sovne i drosja og likevel bli kjørt hjem, dersom det er rette drosjesjåføren.

Gammel 12-11-13, 22:04   #778
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Fryktelig slitsom den ferien din, altså, Candy!

Jeg VET!

- No. 4 -
Gammel 12-11-13, 22:08   #779
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moren til lillesøsters nye venninne drikker ikke kaffe .

apan er ikke aktiv  
Gammel 13-11-13, 12:21   #780
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Siste virkelig store ilandsproblem: jeg er på verdens størst mall, med alle verdens beste butikker. Og er for alle praktiske formål blakk. Hmfp.

- No. 4 -
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.