|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#762 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Ikke som jeg har fått med meg. Jeg har ett ørlite håp om at han ikke anker etter råd fra advokaten, men at riksadvokaten gjør det for å skape ny presidens. Og at det går rett vei med straffen så andre offer orker å ta kampen senere
#763 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke sett MYL uttale seg i det hele tatt, bare den andre advokaten til RØ kom med en uttalelse like etter dommen. Det var en slik "vi vurderer anke" uttalelse. RØ hadde det famøse intervjuet dagen etter dommen, ikke mer fra han heller. |
![]() |
![]() |
#764 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Henter opp denne, for jeg kan ikke se at noen har svart deg.
#766 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Takk, kris, der tror jeg du traff det. Den har gnuret i meg, den der. Det at hun fortsatt tenker litt sånn. Når går det over?
#768 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Godt forklart. Og veldig foruroligende.
#769 |
villende
|
Dette var en tankevekkende forklaring. Og jeg tenker at dette er noe det er viktig som forelder å ha i bakhodet når det gjelder egne barns relasjoner til andre voksne. |
![]() |
![]() |
#770 |
|
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Blærgh. Det viser seg at psykiateren som forsvarerne til Øygard var så sure for ikke fikk lov til å vitne under saksgangen har erklært seg inhabil. Hvorfor? Jo, han var visst hyttenaboen til Øygard, gitt. |
![]() |
![]() |
#771 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Er det noen som har sett MYL på tv i Dagsnytt 18? Hun skulle visst snakke om forhåndsdømming i media? |
![]() |
![]() |
#772 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Noe av det samme som her, kanskje: http://www.klassekampen.no/61590/art...avirker-juryen
#773 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Jøss. Har du en link? |
![]() |
![]() |
#776 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Eg orkar rett og slett ikkje meir frå MYL, så ignorerer eitkvart innslag der ho måtte dukke opp. Ein har trass alt eit visst ansvar for å ivareta eige blodtrykk.
#778 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Ja, anonym tipser. Da har vel "hevnaksjonen" startet muligens. Det blir nok ikke så lett for jenta og familien framover der i distriktet.
#779 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Hovedsaken der er jo det anonyme tipset. Det virker jo rent ut ondsinnet (det ble jo ikke funnet noen klanderverdige forhold). At det så er en Øygard-venn som gjør inspeksjonen er vel mer illustrernde for at det har vært "Øygardvenner" i nært ut sagt alle viktige stillinger, enn at det sier noe om at han gjør noe klanderverdig i denne saken. De kan jo ikke la være å etterforske tips de får.
#780 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Uten å si noe om bygder og livet på bygda generelt: Det der er en av grunnene til at jeg vil forsvinne i mengden i en by.
|
|