Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-13, 20:08   #761
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Joda, jeg liker tynne, italienske bunner, men denne falt ikke i smak, dvs, jeg tror egentlig aller helst det var den tomatsusen oppå som var det som gjorde at den ikke falt i smak.

Jeg er enig med deg, har også hør mye skryt om denne bunnen, men noe der smakte virkelig høgg, om det var sausen eller osten greide jeg ikke å identifisere.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 10-07-13, 20:13   #762
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke ost på, snakker vi om samme bunn? Men litt lite saus, egentlig, så jeg pleier å ta på litt ekstra (hjemmelaget tomatsaus).

Gammel 10-07-13, 20:17   #763
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det er jo ikke ost på, snakker vi om samme bunn? Men litt lite saus, egentlig, så jeg pleier å ta på litt ekstra (hjemmelaget tomatsaus).

Jeg mener bestemt at det var noen ostebiter på, men det er en stund siden jeg prøvde den. Het den Pizza Margherita, tro?

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 10-07-13, 20:28   #764
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Den jeg kjøpte var det ikke ost på. Jeg hadde ikke ekstra saus på, så det er mulig det er den som ikke smaker godt. Men, jeg kommer uansett ikke til å kjøpe den igjen.

Gammel 10-07-13, 21:57   #765
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde fiskeburgere (fra Godehav eller noe sånt, de var kjempegode!) med salat til.

Gammel 10-07-13, 22:37   #766
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sushi take away og alle hjerter gleder seg!

Gammel 10-07-13, 23:04   #767
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg mener bestemt at det var noen ostebiter på, men det er en stund siden jeg prøvde den. Het den Pizza Margherita, tro?

Da er det ikke samme pizza. Jeg spiser ikke ost. Denne er det kun tomatsaus på.

Gammel 10-07-13, 23:19   #768
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Da er det ikke samme pizza. Jeg spiser ikke ost. Denne er det kun tomatsaus på.

Men jeg snakker om den samme som du mener.

Gammel 11-07-13, 00:11   #769
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Litt sånn vi-tar-hva-vi-har-i-kjøleskapet siden vi har vært på båttur store deler av dagen. Det ble dermed noen deilige hamburgere, deilig norsk blomkål og nypoteter. Det smakte godt ute i solen.

Gammel 11-07-13, 00:58   #770
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kun kjøpt fen pizabunnen som ligger i kjøledisken. Sammenrullet og bare å rulle ut på brettet. Superenkelt.

Gammel 12-07-13, 17:09   #771
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er innesperret med syk lillesøster, og middagen bærer preg av det. Rester av 3 ulike pastaposer skal kokes. 4 grillpølser stekes. 2 wienerpølser kokes. I tillegg forsøker jeg lage en spinatsaus og skjære opp litt agurk.

apan er ikke aktiv  
Gammel 12-07-13, 20:37   #772
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Pizza med kylling, mozarella og fersk basilikum. Vesla fikk lage sin egen med kun saus og ost, aller nådigst litt ekstra oregano på. /

Gammel 12-07-13, 23:01   #773
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Vi er hjemme et par dager mellom to feriesteder, og gjør det nokså enkelt i matveien: sommerskinke, melonsalat og stekte potetbåter, som vi har tenkt å ha til middag både i morgen og i overimorgen. Greit å ha med i båten, nemlig.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 12-07-13, 23:04   #774
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vesla fikk lage sin egen med kun saus og ost, aller nådigst litt ekstra oregano på. /

Vesla vår insisterte på å toppe pizzaen sin med vaniljesaus sist vi hadde pizza. Hun åt opp stykket sitt med stort velbehag.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 12-07-13, 23:29   #775
ingling

ingling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Vesla vår insisterte på å toppe pizzaen sin med vaniljesaus sist vi hadde pizza. Hun åt opp stykket sitt med stort velbehag.

Herlig! Det er fint med tomatsaus og ost altså, men vi sliter litt med kresenhet om dagen, bare.

Gammel 14-07-13, 18:01   #776
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Åh jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på, grønnsakene mine var ikke helt 100% så foreløpig har jeg kylling i marinade og nudler, men ingenting å ha til. jaja.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 14-07-13, 18:54   #777
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Taco!

Gammel 14-07-13, 19:01   #778
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kinamat, takeaway.

Trois er ikke aktiv  
Gammel 14-07-13, 19:02   #779
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Vafler... :feriemodus:

Gammel 14-07-13, 20:24   #780
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Her har vi spist hjemmelaget lasagne og hjemmelaget karamellpudding idag. Lasagne kan jammen være godt altså.

vixen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.